Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Leren luisteren.

U leest om dit moment het verhaal Leren luisteren gepost door Bo van Jagerz. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Bo van Jagerz
Gepost op: 2005-7-10

Verhaal:

Leren luisteren
Blij en geluukig ga ik op vakantie naar Kaapverdie met mijn zus. Gezzelig met me zus alle jongnes gek maken.Snel lopen Lydia en ik naar de gates van onze vliegtuig. Na lang wachten kunnen we aan boord geluukig zitten we niet ver van de deur.Er zijn overal drie stoelen links midden en rechts wij zitten aan de linkerkant.Naast het raam zit ik en naast mij me Zus, naast haar is nog een plek leeg daar komt een meneer zitten. De eerste indruk dat ik van die man had was ik niet bij mij in de buurt.Na een tijdje stegen we eindelijk op, op weg naar Kaapverdie. Van de reis konden we niet klagen het was gezelig er was muziek en eten van Kaapverdie. We hadden nog 3 uur om te vliegen en die meneer naast Lydia begon met ons te praten. Uiteindelijk bleek hij naar de zelfde plek te gaan waar wij gaan: naar het gekogte huis waar m'n vader in woonde toen ddie nog leefde.Dat huis is verdoemd zegt die meneer opeens. Lydia die daar niet op in ging ging wat muziek luistren maar de meneer was nog niet klaar. Dat huis moet verbrand of gezegend worden want wat daar is gebeurd. Wie daar gaat wonen zal niet gelukkig worden of het geluk vinden om te trouwen of kinderen zal baren.
Van dat laaste schrok ik hevig. Lydia Lydia fluister ik '' wat is er '' vroeg ze me. Die meneer zegt dat dat huis van pap niet goed is en verdoemd. Maak je geen zorgen die man is gek met die woorden keek de man mij met een blik in zijn ogen wat mij doet schrikken.

Eindelijk waren we op de plaats der besteming het is er lekker warm en er is een windje dat lekker langs je lichaam streelt.

We gingen met de taxi naar het huis van me vader, het was niet ver minstens een half uurtje rijden. Toen we er waren stonden er mensen voor de poort als ze ons verwachte maar we kenne er niemand. We betelen en stappen uit ik zie helemaal geen huizen allen die van pap. Vrouwen met kruisen keken naar ons en mannen met kaarsen kinderen staarden en oude bejaarden hadden een teken op een bord naar ons gegooid. Lydia doet de pport open met het sleuteletje die we hadden gekregen van papa voor hij dood ging zijn laats woorden waren best eng nu ik eraan denk: Pas op voor de mense in het dorp pas op en wees lief tegen het huis.
De avond daarop was niet bepaald leuk Lydia en ik moesten een kamer en en bed deelen want er waren niet veel spullen en maar 1 kamer.
Later die avond zijn we lekker gaan slapen Lydia slipe eerder dan mij.
Alles draalde door mijn hoofd en dat maakte mij best bang.
Ik kreeg ff wat dorst en liep haastig naar de keuken voor een glas met ijskoud water. Ik hoorde gegrom maar lette er niet op. Ik hoorde weer het gegrom maar nu harder ik rende de trap op, ik struikelde over mijn voet. Ik keek naar vorenen zag niets ik was te bang om te bewegen. Toen ik dan alle moed die ik nog had, had verzamelt brobeerde ik op te staan. Ik hoorde niet dat Lydia nu ook naar bendeen was gekomen en liep tegen haar op boem we botsden. Allebij stonden we dan beneden. Wat doe zei ze boos. Ik stotterde van geluk dat ik niet meer allen bendenden was. Grggrgrrgr daar klonk het gegrom weer. We keken naar de keueken en zagen iets bewegen van schrik vallen Lydia en ik naar achteren. Op dat zelfde moment kwam er een witte schemering op hun af. Het leek wel een pop maar helemaal witte gizicht en over het lichaam zwarte vieze haren met diep gaande rode ogen. Hij rende met een vaart en stopte precies voor ons en streeld ons hele lichaam. We waren op we konden nietz zeggen of doen helemaal zwak waren we. Dat vieze wezen deed z'n mond wijd open en een zwarte dikke gespeirde tong kwam mijn richting op de tong spierde in mij oor en ik kreeg er kippevel van. Lydia die nu meer krachten had kroop langzaam weg van mij en het wezen.Zijn tong deed mijn trillen en het ging in me en dieper in me het brande jeukte van alles maar vooral deed het erg pijn. Lydia die nu de deur had bereikt rende naar buiten en zag de zelfde mensen bij de hek staan die er gisdtere ook stonden toen ze kwamen. De bejaarde vrouw gaf een seintej en een gespierde zwarte man tilde haar op met haar hand voor haar mond en namn haar mee.
Ik werd intussen helelmaal lehegezogen en had zowat geen leven meer, het wezen had wat ie wou en liet me daar liggen als of ik dood was. Mijn zus Lydia die nu in de bossen was met de jaarde vrouw en de zwarte man die haar leven ontnamen en haar vervolgens weer mee namen naar het huis waar ik was. De zwarte man tilde haar op en gooide haar over het hek.Er kwamen allemaal gedrochten te voorschijn uit het kleine jungle wat me pa in de tuin had Ze bogen over Lydia en.......

Aantal keer bekeken: 8733
Waardering: 4.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online