Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lia.

U leest om dit moment het verhaal Lia gepost door Lia. M.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Lia. M.
Gepost op: 2009-6-8

Verhaal:

Lia
Lia.
Hallo mijn name is Lia en ben 42 jaar jong en ben reeds 15 jaar getrouwd en een dochter van 8 jaar.
Ben werkzaam in een gemeentelijke instelling,ben in dienst getreden vanaf mijn 21 ste jaar.In loop van 21 jaar ben nognooit geprikkeld geraakt door een naaste mannelijk collega’s ,tot dat er een halfbloed manneijk van australischeafkomst bij ons zijn intrede doet,slaat mijn hart vaak over als ik hem zie. Hij is eveneens een 40ger en heeft kinderen en vriendin. Ik droom s’nachts heel vaak over hem dat mijn er last van kreeg, hij zei grommen Lia....wakker worden je bent weer aan het dromen...jezus nog aan toe, reageerde hij geirriteerd.
Na maanden hield ik onze nieuwe collega nauw lettend in de gaten wanneer hij naar de kantine gaat, of een kopje koffie nuttig, meestal rende ik dan er ook heen om heel even een dag praatje met hem te maken, echter was ik natuurlijk niet de enige dame dat letterlijk achter hem aangaat,het blijkt dan mijn jongere collega ellie er ook behoorlijk interesse toonde voor zijn gezelschap, en de dagen,weken maanden gingen eroverheen en ellie en ik hebben niets anders over dan over de vriendelijke,goedlachse en zeker zeer aantrekkelijke en een stuk van onze collega van ons.....wij hebben er al gauw in de gaten dat ook andere vrouwelijke collega’s hem altijd er na kijken a;s hij langst komt, en keken elkaar aan,alsof ze hem letterlijk met de ogen uitkleden.
Hij is heel atletisch gebouw,breed in de schouder gede lebgte van ik schat in de 1,78 of 1,80mtr groot, half lang haren heel modern gekleed niet casual niet sjiek daar tussen in,kortom heel erg sexy!! Al gauw worden er plannen gemaakt voor de kerstavond,een ieder dat aan de entertaiment meedoen kunnen zicht opgeven bij de directie, een deel van onze collega’s serveerd de drankjes een andere groep zorgde voor de muziek enz,enz enz.....het is altijd gezellig, wij carpoelen meestal en de bop zet ons netjes thuis af. Die avond heeft onze halfbloed collega zicht opgegeven als gitarist om mee te doen in de band,en ik wil zeker niet al te ver van hem verwijderd zijn heb me als achtergrond zangeres aangemeld.....bij de repetitie werden er gelachen gedronken en uiteraard hele schuine moppen getapt........voor een stel amateurs klok onze muziek aardig in de oren, en ja onze halfblodje kon er wat van op de gitaar, hij speelde moeiteloos de solo stukjes exact zoals uit een boekje klink echt orgineel...en we kregen er kippevel van.
We zongen dronken aten en feesten heel de nacht door, totdat er geroepen werdt ja tot onze spijt mnoeten wij dit gezellige gelegenheid stoppen, wij verzoeken alle bops zicht bij mij te melden riep onze directie....tot mijn verbazing melde ook onze halfbloed bij de bob, ik snelde naar hem toe en pak hem stevig bij mijn arm beet en zei...kom maar je mag ons naar huis brengen......collega’s riepen al gauw...JA JA LIA.....JE LAAT ER GEEN GRAS OVERGROEIEN HE????er werdt hard om gelachem,en de directie keek hem aan en zei, 3dames kan je thuis afzetten,en de km vergoeding kan je volgend jaar declareren...hij knikt goedkeurend en dede onze jassen aan liepen naar zijn wagen...hij hield alle portieren geopend, etot mijn verbazing zei hij....Lia je bent mijn navigator dus je mag voorin plaatsnemen....sandra en diana giechelden en stappen achterin, hij sloot alle deuren start zijn aut en vroeg wie het verst woonde.....Sandra en diana zei ik mar dan moet je een heel eind terugrijden om mij thuis af te zetten.....hij zei is niet erg ik moet toch dan terug die op rijden.......zo gezegd zo gedaan, diana als eerste we kussen ons en wensen ons een goedejaar wisseling toe, daarna sandra...
Zo zei ik ik ben het laatste, je kan beter zo gaan rijden zei ik op deze venweg langst het bos dat is iets korter dan liggen wij op tijd in bed voordat de vogels fluiten.....hij lachte en zei...ben jij zo graag thuis dan? Daar weet ik niet een twee een antwoord op, wij rijden de venweg op na 1 km meter sloeg hij een verlaten boerderij op en reed een donker verlaten schuur in, hier woon ik niet zei ik je bent verkeerd gereden......nee zei hij doof zijn lampen van de auto en zet de motor af....de binnen verlichting licht op...hij keek me strak aan en zei, doen niet denken.....hoe ...hoe bedoel je dat? Vroeg ik onzeker van mezelf......zoals ik al zei herhaal hij zijn woorden: doen en niet denken......
Lia gewoon doen, kijk zo zei hij, hij trok me naar zicht toe en kus me op de mond, ik stond verstijft, natuurlijk had ik dat heel vaak in gedachten, maar nu zat ik daar stokstijf totaal verlam...doordat ik verast werdt door zijn actie, open mijn mond van verbazing, hij stak er heel teder zijn tong in, en al gauw raakte het de mijne, ik was beduust van dit gebeuren, na 2tal minuten besefte ik dat hij, de sexy hlafbloed me aan het zoenen was.......me helelijf rilde en zoende hem hartstochtelijk terug....hij was teder, en me poesje was drijfnat....hij hield me tegen zicht aan,en bleef me tongzoenen, ik voelde een zijn hand me op me borst en amseerde de o zo gevoelige tepels en knede zachtjes erin.....ik kreunde van genot...ineens topt hij met zoenen en klom zijn stoel uit en klom soepel op de achterbank, hij boog zicht voorover en trok aan een van de hendels van mijn zitting waardoor de rugleuning horizontal kwam te liggen en hij zei kom hier is meer plaats en trok me soepel me stoel uit en trok me zo naar de achterbank die hij met ebkele bewegingen de rugleuningen plat leg.
Ik gaf geen weerstand ik kon niet en wil het ook niet....hij kwam op me liggen en voelde zijn stijvehardepik op me venusheuvel drukken ik kreunde van genot, hij maakte neuk bewegingen, en schoof knoopte mijn jas open en schoof mijn bh en trui helemaal tot aan me nek omgooh....hij zoog en knede aan me stevige cup b borsten,....ik kreunde en toen voel ik dta ik ging komen en gilde het uit....hij knede hard en zoog hard aan me tepels....schokkend kwam ik klaar.
Ik voel zijn hand onder me rok in glijden, met een handige beweging trok hij mijn slipje tot aan mijn knieen omlaag, daarna trap hij met een zijn voeten helemaal uit. Hij stak een vinger in me natt poes en begon me met 2 vingers te stoten...ik kreunde en weergil ik het uit....ooh dit was zo geil dat ik weer voor de 2de keer klaar kwam....mijn onderlijf schokte omhoog....nou nou Lia je kan er wat van zei hij....hij zoende mijn halfblote buik en ging steeds lager en lager tot dat hij op me klit belande....dit was helmels...hij likte en vingerde me en al gauw kwam ik voor de 3de keer klaar, mijn eigen geil voel ik langst met dijen en billen omlaag druipen.....ik hoord en voelde dat hij zijn broek uit had gedaan en kwam tussen mijn dijen in, wa...wa...wacht heb je iets bij je vroeg ik....ja zei hij geen zorgen, ik voelde me opgelucht en liet hem weer plaatsnemen tussen mijn kletsnatte dijen in....hij strijk een paar keer zijn eikel tussen mijn schaamlippen in, en toen stoot hij tot aan zijn ballen bij me naar binnen........hij splijt mijn nauwe kutje en stoot er heel diep in dat nog nooit iemand geweest was....ik gilde het langdurig uit........AAAAAAAAAAAAAAAAuwrgggggggggggggghhhhhhhh....zijn grote dikke lange harde lul lag begraven in me poesje....zijn eikel klopt tot voorbij mijn navel,ik snakte naar adem.....hier heb je naar uitgekeken toch vroeg hij....OOOOOh god hij is zo groot....booooo voorzichtig vroeg ik hem....algauw begon hij neeuk beweginge te maken met zijn gevaarte....korte maar kractige hele diepe stoten...ik gil bij iedere stoot...Aaaaoooggghh.....Ouweuggg....Haaaaaghh...hij nekt me met korte harde hele diepe stoten in....ik smeekte hem om niet zo diep te gaan, maar daar heeft hij geen gehoor aan, en stoot harder en dieper zijn neukstaaf in me....al die tijd gromde en gilde en smeekte ik.....hij gaat gewoon gestaag door. Toen lange stoten gecombineerd met diepe harde stoten.....het was wat pijnlijk, maar ook lekker....ik kwam klaar, zo zei hij je kutje is lekker krap, jaaah jaaah jaah kreunde hij melk me pik Lia....ik kreun van pijn en genot tegelijkertijd....hij bleef lange stoten neuken terwijl ik aan het klaarkomen was.....sssst...stoo...sssstop even als....als.aalsjeblieeeeeeeef...smeekte ik, maar hij verhoogde zijn tempo, lange halen en korte helediepe stoten...mijn kutje kreeg krampt en bleef maar klaarkomen...ik snakte naar adem....hij neukte me steeds sneller en dieper ram hij zijn pik inme getergde kutje......ik kwam al gauw 4 a 5 keer achter elkaar klaar...ik ws uitgeput kon nauwelijks iets zeggen....ik voel zijn lul harder worden dan het al was, en zet het helemaal uit ik wist dat hij ging komen.....stoot zijn lul diep in me....ik gilde het uit, het ging zo diep voel me helebuik gevuld...toen spoot hij al zijn geil me barmoeder in....hij bleef komen, warme scheuten sprema vult mijn barmoeder overvol, omdaks dat mij kut heel strak om zijn pik sloot, voel i toch druppels uitkomen....ik besefte dat hij geen condoom omgedaan had en spoot zijn kwakje diep in me......Ouuhhh...neee he...neeeeeh, je bent in me klaargekomen....ik dacht je had een condoom omgedaan zei ik....bnee zei hij daa??? Morgenvroeg naar de huisaarts mrnin’afterpil halen zei hij...voorlopig ga ik je een 2de ronde neuken.....zo neukte hij me 1,5 verder....ik was na een half uurtje uitgeteld...en liet zijn gang gaan.....ik kwam ontelbare keren, hij spoot nog 3 keren zijn lul in me leeg....toen lag uitgeteld op me neer....we zoenen en baden in ons geilezweet....
Ik keek op me horloge en zag dat het rond 07.34 was...ooooh shit zei ik, ik moet snel naar huis toe anders heb ik bonje....snel kleden we ons aan hij bracht me thuis en zei...geef me je mobiel nr...die gaf ik hem en 5 minuten later kreeg ik een smsje...Lieverd bedankt het is voor herhalingsvatbaar kusje ikke...
Ik was trots op me zelf, moe en voldaan....zijn lul voel ik 3 dagen ernaa nog in me....we smsen chatten en spreken af in parkeer garages af en doen heel vaak vluggertjes in de lift,auto of gewoon in een donker steegje...het is lekker spannends sex met mijn halfbloedje...nieuwjaar is begonnen, tot nog toe neukt hij me tussen de feestdagen door toch nog minimaal 2 tot 3 keer per week....
De eerstedag neukt sms hij me om naar het archief te komen, hij trok me in een donker hoekje in, kneed me borsten gaf me tongzoen, draaide me om sjorde mer okje omhoog, en trok me slipje omlaag, zijn lul natmaken met zijn klodder speeksel, en liet het langzaam me kutje ingliden....het is og altijd even geil als de eerste dag, ik kwam dan ook al gauw na een paar stoten, klaar ik moest me zelf inhouden niet dat onze collega’s het mee krijgen.....in 15 minuten kwam ik makelijk 3 keer klaar tijdens het neuken door, en alslaatste voor de 4de keer kwam ik samen met hem klaar.....heerlijk zijn liters warmezaad in me voelen spuiten....de weken.maanden erna zijn omgevlogen en al gauw hebben wij sexuele relatie van tot en met heden 3,5 jaar gaande....mijn eigen man neukte me al jaren met condoom omdat ik hem gezegd had dat ik niet meer aan pil wilt, het is slecht voor mijn hormonen, maar mijn volle geile dekhengst van een halfbloedje mag zijn geil me kutje ten alle tijden volspuiten...later nam ik een meetlat van 30cm mee wilde toch weten hoe groot zijn pik was...ik schrok me een eitje....hij meet het liefst 23 cm.....dat is exact 2 keer de langte als wat mijn man heeft....mijn man neukt me heel zelden, zit liever achter de pc,als hij me 2x 1o minten keer per maand nam dan was het veel meestal ook maar 1 keer....maar nu weet ik het wel beter, ik wordt dagelijks sufgeneukt door mijn halfbloedje, en ben aan het overwegen of ik ga scheiden, dan kan me halfbloedje mij helenachen verwennen,bij mij of bij hem thuis hij woonde toch niet samen.....

Wordt vervolg......
Lia


Aantal keer bekeken: 14371
Waardering: 7.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online