Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Liefde, Zoenen & Dealers, 1..

U leest om dit moment het verhaal Liefde, Zoenen & Dealers, 1. gepost door Naomi W.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Naomi W.
Gepost op: 2010-11-17

Verhaal:

Liefde, Zoenen & Dealers, 1.
Shitshit, shitterdeshit! Krijs ik, terwijl ik mijn stijltang uit het stopcontact ruk, en mijn gifgroene haarborstel in het donkerste hoekje van mijn kamer smijt.
Met brandende tranen in mijn ogen kijk ik naar het mislukte wezen in de spiegel.
Al een week lang zie ik erg bleekjes uit en heb ik wallen onder mijn ogen.
Op zich is het wel logisch, omdat ik slapenloze nachten heb tegenwoordig.
Mijn vriendje Nick had het vorige maand uitgemaakt, en sinds twee weken wil hij me weer terug, niet dat ik zo geweldig ben, maar hij wéét op een een of andere manier dat ik Jake leuk vind, op school probeerde hij me zelfs te zoenen!
Gelukkig kwam mijn beste vriendin Sem toen tussenbeide.
Vanavond ga ik met Sem en haar broer Thijs naar de bioscoop, er gaat nog een vage vriend van Thijs mee, die ik helemaal niet ken.
Ik stop met nadenken, en smeer met gemengde gevoelens mijn gezicht vol foundation, zodat mijn wallen, en mijn bleke gezicht minder opvalt.
Ik trek een kort, zwart rokje, dat mijn moeder slechts een lapje stof noemt, met een glimmende zwarte legging eronder.
Een Zwart t-shirt met de glitterletter T, van Tennessee met een riem eromheen.
Ja klopt, ik heet Tennessee, wat ik een best wel mooie naam vind hoor, daar niet van, maar hij is zo lang….
Dus noemt iedereen me Tess.

Ben je al klaar Tessie? Vraagt Sem, die nonchalant tegen de muur geleund staat.
Jaja, mompel ik, terwijl ik snel nog een ketting met een groot hart om mijn hals doe.
Weetje wie die vriend van mijn broer is? Vraagt Sem geheimzinnig.
Nou? Ik nieuwschierig.
J-a-k-e. Spelt Sem enthousiast.
O my god! Gil ik uitgelaten.
Sssst joh, ze staan buiten! Sist Sem waarschuwend.
Naar welke film gaan we? Vraagt ik belangstellend.
Naar Shutterisland. Zegt Sem, die eigelijk niet zo van zulke films houdt.
Het is dat jij meegaat, anders was ik sowieso niet meegegaan.
Kom! Ik sleur Sem mee mijn slaapkamer uit.
Daag mam!

Hee Tess, lang niet gezien! Roept Thijs als we naar buiten lopen.
Hee, gozer! Ik spring op zijn rug, en we barsten in lachen uit.
Thijs en ik konden het altijd al goed met elkaar vinden, Thijs, Sem en ik zijn voor eeuwig met elkaar verbonden, ik kom al sinds mijn 2e bijna elke dag bij hun, omdat mijn moeder altijd overuren maak, en ik niet graag alleen ben.
Thijs woelt me door mijn donkerbruine gestylde krullen, en ik spring van hem af.
Jake ken je vast al. Zegt Thijs zo cool mogelijk.
Ik knik, en voel dat ik een hoofd als een boei krijg, grrr ik háát dat.
Jake grijnst verlegen, zodat zijn spierwitte tanden tevoorschijn komen, en steekt zijn hand uit.
Jake. Zegt hij kortaf.
Ik pak zijn hand aan, Tennessee, zeg maar Tess Zeg ik, tenminste ik denk dat ik het zo zei : zelfverzekerd.
Jake glimlacht naar me, en ik kijk verliefd terug, het is net alsof de wereld voor me afgesloten is, ik hoor niets, en zie niets, alleen hem.
Jake.
Haaaallo! Roept Sem, terwijl ze met haar vingers knipt.
Zullen we gaan?!
Jaja. Mompel ik, Jake mompeld iets dat lijkt op : Kee.
We lopen met zijn allen richting de bioscoop, dat immers toch maar 10 minuutjes lopen is.
Na ongeveer vijf minuten lopen trekt Thijs me opeens mee, en zegt tegen Sem en Jake: Lopen jullie maar alvast door hoor.
Sem knikt, alsof ze begrijpt wat hij bedoeld.
Jake kijkt hem even raar aan, maar als Sem hem meetrekt knikt hij, en loopt hij gewillig met haar mee.

Wat is er nou joh! Sis ik verontwaardigd, ik mag hem toch wel leuk vinden?!
Thijs zucht, en zegt tegen me : Meisje luister, je kent hem niet, hij is wel mijn vriend, maar je kent hem niet.
Hij heeft het nogal moeilijk….
En wat bedoel je daarmee? Vraag ik met een wenkbrauw optrekkend.
Het spijt me maar dat je hem zelf maar vragen. Zegt Thijs, maar wees in iedergeval voorzichtig,
Ik pak zijn arm vast , en ik sis: Wat is het?!
Thijs schudt zijn hoofd. Ik heb iets beloofd.
Wat heb je beloofd!? Schreeuw ik bijna uit.
Ssssssst, joh! Hij heeft problemen, ja?
Ik kan, en mag niets zeggen, ik weet zelf nog niet eens de hele waarheid, beloof je me dat je dit niet verder verteld?
Neenee. Zeg ik.
Ik hoorde, dat hij in een criminele buurt woont, dat zijn vader vermoord is toen hij 8 was, en dat hij met de verkeerde mensen omgaat, maar dat is nog maar de helft, misschien wel minder, ja?
Junkie’s, bedoel je dat? Vraag ik huiverend.
Thijs knikt.







Aantal keer bekeken: 3288
Waardering: 6.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online