Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Liefde & Sex.

U leest om dit moment het verhaal Liefde & Sex gepost door Nicky. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Nicky
Gepost op: 2008-1-10

Verhaal:

Liefde & Sex
Vanessa en Stefano hadden pas net verkering. Vaak waren ze aan het zoenen bij Vanessa in huis. Toen ze druk bezig waren met zoenen kwam Orlando binnen. Orlando was Vanessa's grote broer. Sorry stoor ik? Nee hoor zei Stefano. Ik ga naar de kroeg. En dan bij Danny logeren. Pap en Mam komen vanavond om ongeveer 3 uur thuis.
Dat jullie dat even weten. Vanessa keek
geil naar Stefano toen Orlando weg was.
Wil je me ontmaagden vroeg Vanessa?
Ja hoor zei Stefano. Stefano trok zijn kleren uit. Vanessa vroeg : Heb je condooms? Tuurlijk zei Stefano. Toen Stefano was uit gekleed ging hij met zijn benen wijd op de bank liggen. pijp me zij hij tegen Vanessa. Vanessa begon de penis van Stefano te likken.
Stefano begon te kreunen. UUUUhhhh Heerlijk ga door ga door. Toen Stefano gepijpt was door Vanessa. Kleede hij Vanessa wild uit. Vanessa was maar net klaar met uitkleden en Stefano begon de
vagina van Vanessa af de likken. Stefano deed en condoom om en zei komt ie. Vanessa ging met haar benen wijd liggen en Stefano deed z'n penis met geweld in Vanessa's vagina. Eeeehhhhh.
Riep Vanessa. Dieper dieper. Riep ze.
Toen ze klaar waren zei Stefano : Ruk me. Vanessa begon Stefano te rukken.
Toen Vanessa klaar was met rukken gooide stefan haar op de bank. Hij schreeuwde keihard. Mooie tieten daar moet ik gewoon in knijpen. Toen Stefano daar mee klaar was ging hij Vanessa Vingeren. AAAAAAAAAA Heerlijk riep Vanessa genietend. Nog een keer rukte Vanessa Stefano. En ze pijpte hem ook nog een keer. Stefano befte nog even Vanessa. Toen ze klaar waren met neuken zei Vanessa : Dit doen we morgen nog een keer goed? Oke zei Stefano geil...

Einde



Aantal keer bekeken: 10419
Waardering: 4.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online