Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Liefde altijd slecht aflopend.

U leest om dit moment het verhaal Liefde altijd slecht aflopend gepost door S.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: S.
Gepost op: 2009-1-22

Verhaal:

Liefde altijd slecht aflopend
Ik ben zelf maar 3x verliefd geweest, 1e liefde was een liefe jongen maar meer als vriend toen ik der achter kwam nu spreek ik hem nooit meer...
2e liefde iemand waar ik op kon bouwen iemand die van me hield iemand waarvan ik dacht dat hij atlijd bij mij zou blijven en was een jongen die je niet vaak tegen komt ik zal je vertellen hoe dat ging ik was verliefd geworden op hem door alles wat hij tegen mij zei hoe hij was! Toen hij mij eindelijk vroeg was ik zo blij het leek gewoon of ik dagen niemand iets hoorde zeggen aleen hem zag voor hem hoorde de dingen die ik thuis had maakte mij niet meer uit als ik met hem praate voelde alles gewoon goed! hij kon met mij zo goed praten en zo goed naar me luisteren ik bewonderde hem gewoon.Hij was ook wat wijzer dan ik en 3 jaar ouder dan mij. Na en half jaar dat we hadden kwamer er veel meer dingen in ons relatie veel meer drama veel meer stress te veel dingen, op 9 maart 2008 had ik nog ruzie met hem de volgende dag was het alweer goed tussen ons en het leuk allemaal zo leuk en net of we weer gewoon weer konden weg dromen inde dingen die we samen konden doen en hoe het er allemaal zou uit zien volgende dag hoorde ik van zijn zus dat hij vermoord was hij was overleden ik heb dagen niet kunnen slapen niet kunnen concentreren en had er overnagedacht om zelfmoord te plegen.Ik heb dat nooit gekunt en iedereen zei me dat hij dat niet wilde en als ze dat zeiden dan werd ik gewoon zwak. na zijn overlijde heb ik heel lang niet an jongens gedacht ongeveer een half jaar later kwam ik een jongen tegen hij was speciaal voor mij ik dacht dat hij meer een broer en vriend voor me was ik sprak met hem af ik lachde met hem ik had hem over alless verteld de gebeurtenis met me 2e vriendje. Hij helpte me zo goed hij hield me sterk en gelijk probeerde hij me te troosten. En hij was altijd zorgzaam op school als ik maar even droefig keek dan vroeg hij gelijk wat er met me was en maakt hij zich zorgen ik wist nooit of ik echt verliefd op hem was aan andere zei ik natuurlijk dat hij gewoon meer een vriend als broer voor me was maar op school zag iedereen tog meer hij knuffelde me altijd op msn hadden we altijd leuke gesprekken hij gaf me ook wel eens kusje op me voorhoofd. Maar toen ik hem al echt goed goed kende toen kreeg ik gewoon weer vlinders maar ik wou het me zelf niet toegeven ik wou het niet zeker niet na dat er met me vorige vriendje was gebeurt ik durfde het niet ik was bang dat er iets mij weer kappot zou maken dat het weer bij mij fout zou gaan misschien zou er ook wat met hem gebeuren want al die tijd heb ik gedacht dat het aan mij lag dat ik het was die er voor had gezorgd. Een maand voordat ik op vakantie ging begon ik der met mensen over te praten niet veel maar wel tegen een paar. voor dat ik op vakantie ging had ik zo veel met hem gesmst dat hij mij ook vertelde dat tie me leuk vond ik voelde me zo blij en had totaal geen zin meer om op vakantie te gaan ik wou gewoon blijven en naar school gaan en hem knuffelen! In de vakantie kreeg ik ook 3 of 4x smsjes van hem en ik voelde me elke keer blij toen we weer terug naar Nederland gingen was ik zo blij tot dat ik op school kwam. Ik kwam hem de 2e pauze tegen en hij vertelde me dat hij een vriendje had ik deed of ik blij voor hem was en zei 1 ding : echt leuk voor je, en liep weg . Ik was heel lang stil en praate met niemand ik voelde me kappot van binne ik durfde niks meer te doen ik wou gewoon huile maar niet dat iedereen me zag ik schaamde me dood dat ik me gewoon me hart had open gestelt voor hem dat ik hem wou toelaten dat ik echt wou dat hij echt van me hield en niet als een vriendin zomaar een vriendin. De laatste uur heb ik het aan een meisje uit me klas verteld en ze zei dat ze gewoon de pijn in me ogen zag ik liet een traan vallen en draaide me gelijk om en ging verder tenminste dat probeerde ik. Opschool was ik heel stil geworden en ik praate niet meer tegen hem hij niet tegen mij en zo liepen we elkaar gewoon voorbij. een paar dagen later na dat k me kappot heb gevoelt ging dat meisje uit me klas met hem praten ze riep me en ik wou eerst niet naar haar toe en hem hij was der gewoon bij ik was zo boos op haar omdat ik tegen der zei dat ze niks tegen hem moest zeggen dat wou ik gewoon niet echt niet! Later trok ze me mee en had ik tog nog met hem gepraat en vertelde hij me dat hij zich stom tegen over mij voelde en dat hij het lullig van zich zelf vond en het enigste wat ik tegen hem had gezegt was dat ik blij voor hem was als hij maar gelukkig was tog ? en hij reageerde der op "jij vind ook wel iemand die goed voor je is" ik kon daar wel om huilen het enigste wat ik dacht was moet het altijd fout bij mij gaan moet ik degene zijn die der leven zonder liefde door brengt ik was het zo zat. Ik had met dat meisje gepraat en begon te huilen de les begon alweer maar ik zat te huilen en kon gewoon niet lopen ik dacht aan me vorige vriendje en hem. De dagen dernaa hadden we elkaar is genegeerd, ik was het zat dus had ik hem een smsje gestuurd met dat ik niet snapte waarom we elkaar negeerd.Dag later begonnen we weer te praten maar het voelde nog neit helemaal makkelijk.En nu ben iknog steeds goed bevriend met hem maar niet net als vroeger wat ik heel jammer vind ik vind hem nog wel leuk maar ik laat dat achter me ik wil hem terug als een oude vriend maar ik zal waarschijnlijk niet meer zo speciaal voor hem zijn als vroeger hoe hij mij dat vertelde voor mij blijft hij altijd speciaal en iemand waar ik blij mee ben iemand waar ik nog steeds heel erg veel van hou en iemand die ik nooit zal vergeten en nog lang niet makkelijk uit me hoofd kan zetten.

xoxo

S.

Aantal keer bekeken: 2196
Waardering: 8.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online