Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Liefde voor Jarretels en Naadnylons..

U leest om dit moment het verhaal Liefde voor Jarretels en Naadnylons. gepost door Huib. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Huib
Gepost op: 2008-3-15

Verhaal:

Liefde voor Jarretels en Naadnylons.


Ik had een advertentie geplaatst in een landelijk blad waarin stond; jongenman zoekt een vrouw die net als ik van Jarretels en naadnylons met een kort kokerrokje houdt. Het was niet de bedoeling voor sex, maar,- net als twee vrouwen-, elkaar heerlijk, met naadnylons en elkaar met de nylonbenen vermaken . Ik had eigenlijk weinig hoop op een positieve reactie, maar na een paar weken kreeg ik toch een reactie van een prachtige vrouw van 42 jaar die hartstochtelijk schreef dat ze mij wilde ontmoeten. Ze had er een foto bijgedaan waarop ze gekleed was in een schitterend Jarretels met bruine naadkousen, waarbij ze naaldhakken droeg. Blond haar en uitdagend opgemaakt, de geilheid straalde er van af. Ik heb direct een afspraak gemaakt en ben op een Donderdagmorgen naar Arnhem gereden, waar ik rond koffietijd bij haar lingerieshop aankwam. Ik had een koffertje met kleding en make-up spulletjes meegenomen. Toen ik aanbelde werd de deur opengedaan door Chantal, het was werkelijk een geile vrouw om te zien. Ze droeg een strakzittend zwart rokje, ruim boven de knie, met daarboven een kort jasje met een bontkraagje. "Hallo, ik heet Chantal en jij bent Huib als ik me niet vergis. Of heb je liever dat ik je Bettie noem? Okay Bettie maar je ziet er niet uit in die mannenkleren. Ik breng je wel naar de badkamer dan kun je lekker optutten en toonbaar maken". Terwijl ik onder de douche stond begon ik te denken aan wat me te wachten stond. Nadat ik me had afgedroogd besloot ik mijn witte lingerie aan te trekken, een driekwartcup met een string en een jarretellegordel met zes jarretelles. Hierbij mijn bruine naadnylons en een open schoen met een naaldhak van 12 centimeter. ter afsluiting mijn vloeibare borsten in de BH, waarna ik een strak stretch jurkje aantrok. Mijn gezicht geil opgemaakt, mijn nagels gelakt en als laatste mijn zwarte pruik op. In de spiegel kijkend zag ik eruit als een prachtige vrouw met lang zwart haar, met een pony ! Toen ik de kamer inkwam bleef ik als versteend staan. Chantal had zich ook verkleed en zat met op de bank. Wat ik zag had ik in mijn geilste dromen niet kunnen dromen. Ze had haar lange blonde haar opgestoken, was zwaar en hoerig opgemaakt met tweekleurige lippenstift. Ze droeg een doorzichtige zilveren blouse met bontrandjes aan de mouwen. Verder droeg ze een strakzittende satijnen rok die tot halverwege haar dijen kwam. Verder droeg ze bruine naadnylons, waarbij je af en toe een stukje van de dij zag boven de nylonkous. Aan haar voetjes naaldhakken. Oh Bettie, wat zie je er mooi uit, kom naast me zitten dan kan ik van je genieten".
Ik vertelde op haar verzoek hoe en waar ik mijn kleding kocht. terwijl ik dit deed legde Chantal haar hand op mijn nylonbeen en haar vingers gleden over mijn nylonbeen en vervolgens duwde stukje van mijn rokje naar achteren, zodat de donkerbruine kousenboorden en de jarretels zichtbaar werden, en haar handen kneden mijn kousenboorden en het blote bovenbeenstuk. Ze was verwonderd en ze zijde: “Oh Bettie, wat zijn dat heerlijke nylons, mmm, daar geniet je wel van he,? Oh hijg hijg, ahah, heerlijk Oh Wat kun jij dat goed.Chantal!! Toen gaf Bettie haar een lange geile kus op Chantal,s rode lippen, Oh Chantal Wat krijg ik het lekker warm, ik moet even bijkomen. Zullen we lekker een glaasje kersenthee drinken ? zei Chantal. Oh ja lieverd wat heerlijk. Zo deed Bettie ook bij Chantal, ze masseerde, de heerlijke nylonbenen van Chantal, en ook zij genoot met volle teugen. Zullen we nu met onze benen, genieten.? Zeide Chantal. Oh ja ik ben benieuwd. Toen ging Chantal heel strak naast me zitten, en ze deed haar heels uit. en ik deed dat ook, en ze sloeg haar been over de mijn been, en ze begon haar op en neer te bewegen, zodat onze nylonkousen tegen elkaar knisperden, daardoor werden we samen ontzettend geil, en werden heet en zweten.
Toen zeide, ik zullen we samen op het bed tegenover elkaar gaan, en met onze benen elkaar verwennen? En zo gezegd en gedaan, onze benen in de nylons, knisperen,elkaar, door schuren van elkaars benen, zzz, zzzz,frrr sss, . We hijgden samen met de ogen dicht, toen zijn we even weer bijgekomen. He,he .zeide Chantal, wat hebben we genoten, he Bettie? Oh, Chantal, dit zal ik nooit vergeten. Het is heel anders als dat in je eentje met jezelf dat doet, Oh ja dit is ook de eerste keer dat ik dat met een ander doet, ik wil en kan dit niet meer alleen, want dan kun je er niet van genieten, dat kun we alleen samen, Oh wat vond om heerlijk om samen ervan te genieten, Zeide Chantal, Toen kusten en omhelsde, met ons heerlijke rode lippen mmmm, Zullen we weer zo gauw mogelijk weer een afspraak maken? Want ik kan niet meer zonder jou lieve schat! Zeide Chantal. Oh ja liefje van me, ik zou zo graag, met jou met vakantie willen gaan, of een paar weken bij jou logeren, om samen elke dag van onze nylons te genieten! Ik zal zeker elke nacht over jou dromen, over de heerlijke nylons van ons.
Tot ziens schat .


Aantal keer bekeken: 12417
Waardering: 5.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online