Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Liefde zal overleven.

U leest om dit moment het verhaal Liefde zal overleven gepost door ..... Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: ....
Gepost op: 2010-11-13

Verhaal:

Liefde zal overleven
Ik laat een traan vallen voor wat ik lees , ik neem je mee naar het leven dat Freya heeft geleeft .
Haar dagboek is niet het meisje dat ze is geweest .
Ze beschrijft de gevoelens die ze voor die jongen heeft , dat ze alles op wil geven voor de liefde om haar heen .
Het gaat om 1 jonge die evenveel om haar geeft als zij voor hem , ze zien elkaar samen als 1.
Omringd door de zee en met de volle maan zijn stiekem bij elkaar , om elkaar te vertellen dat ze om mekaar geven .
Voor eeuwig willen ze samen blijven , maar moeten elkaar weer loslaten voor even , ze willen de liefde niet breken
maar hun ouders zijn er tegen .
Het geheim blijft bestaan niemand mag het weten .
Het gemis breekt hun hart maar de liefde zal overleven .
Met een behuilde , natte kussen schrijft ze in het klein dat gisteren met haar liefde een van de betere dagen zijn .
Maar dat ze nog altijd leeft met de leed en de pijn omdat ze haar liefde mist maar niet bij hem mag zijn .
Hij is haar vriend , haar steun en haar vertrouwen .
Hij is voor haar wat je letterlijk als alles kunt beschouwen .
Maar die kans op ware liefde is klein want , het mag niet van de ouders om een verzonne reden .
Maar met de pijn van het gemis kan ze niet langer leven .
Dagboek ik haat het dat mijn ouders het beter weten .
De dagen tellen voorbij , de 4de avond valt en ze valt in slaap met tranen als regen
Het is dag 9 het wordt haar teveel , ze schrijft in haar dagboek : dagboek het teveel .
Papa en mama sorry ik verlaat jullie vergeef me .
Maar hij is echt alles dat moeten jullie weten .
Het spijt me maar ik wil voor eeuwig bij hem zijn .
Kus Freya , het spijt me , vergeef me .
Ze loopt weg van huis opzoek naar degene waarvoor ze alles op zou geven .
Ze komt bij de plek waar liefde haar deed zweven en omhelsde de liefde dat meer waard is dan het leven .

Aantal keer bekeken: 3176
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online