Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lieve buurvrouwtje.

U leest om dit moment het verhaal Lieve buurvrouwtje gepost door Ab. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Ab
Gepost op: 2010-9-14

Verhaal:

Lieve buurvrouwtje
Ik woon al jaren naast mijn buurvrouw.
Beiden zijn we 65+, ieder van ons woont appart en beide zijn we alleen.
Zij is een klein opdondertje, hooguit 1.45 m lang. Is bij tijden wat agressief en wat bijterig, maar heeft meestal een opgeruimd humeur. Ze is ook wat onzeker want ze heeft een handicap aan een been. Daardoor denkt ze dat ze niet gewenst is.
Ik dacht altijd dat haar been in de groei wat was achter gebleven. Maar gisteravond heeft ze mij kunnen overtuigen dat dat niet zo was.

Laat in de middag belde ze me op en vroeg me of ik haar wilde helpen met de verkoop van een salonkast. Ze wilde die op Marktplaats te koop aanbieden.
In mijn vrije tijd deed ik dat ook wel eens, dus ik heb daar wat ervaring in.
Ik wipte even langs, om te zien waar het probleem in zat; want zo moeilijk is het toch niet om iets op Marktplaats te zetten.
Binnenkomend zag ik dat ze een ruimvallende lange broek aan had en een loshangend shirt daar overheen. Daaronder zag ik de tepels van haar goed-gevormde borsten.
Het probleem was dat ze geen foto’s van de kast kon maken, omdat ze haar digitale camera nog niet goed kon gebruiken. Samen gingen wij aan tafel zitten om te kijken of ik het snel kon oplossen. Dat was niet zo gemakkelijk als ik had gedacht. Doordat we alle twee druk het aan de ander trachtte uit te leggen waar en hoe het werkte, raakten we elkaar steeds aan met onze handen en hadden onze benen kontact met elkaar.
Op een gegeven moment vroeg ik of ze er geen last van had en of het haar pijn deed. Dat bleek niet zo te zijn en ze liet mij voelen dat haar benen boven de knie prima waren gevormd. Alleen haar heup was na een operatie wat vergroeid. Dat was met lopen te zien.
Ik moest thuis even iets ophalen en was na 10 minuten weer terug.

Ondertussen had mijn buurvrouw zich verkleed en droeg nu een ruimvallende lange rok. En hetzelfde shirt. Op de bank kwam ze naast me zitten en samen keken we hoe de bediening van de camera was. Doordat ze wat klein was schoof ze telkens een beetje onderuit. De rok zat haar duidelijk in de weg. Onze hoofden zaten dicht bij elkaar naar dat kleine fotoscherm te kijken. Ik werd dat getob zat, pakte haar beet en trok haar op mijn schoot. “Dan ook maar die rok wat opsjorren,”zei ze en zo zat ze, in haar lekkere witte slipje, op mijn schoot.
Om haar vast te houden greep ik haar bij haar borsten. Die waren heerlijk zacht en warm en met mooie grote tepels. Ik kon het niet laten om er één in mijn mond te nemen. Lekker er aan sabbelend merkte ik dat ze op mijn schoot wat begon te bewegen, terwijl ze met een hand wat in haar kruis begon te wrijven. Ik tilde haar op en zette haar naast me op de bank met haar rug tegen me aan en haalde haar vingers uit haar slip. “Ik doe dat wel,”zei ik en begon voorzichtig tussen haar schaamlippen te wrijven en met mijn andere hand aan haar tepel te draaien. Na een korte tijd draaide ze zich om en begon met mijn behoorlijke stijve pik te spelen en zij werd al natter en natter. Al snel kreeg ze een orgasme. Daarna stapte ze van de bank en kwam op haar knieën voor me zitten. Ik begon nu met twee handen aan haar lekkere tepels te draaien. Zij nam mijn stijve pik in haar mond een begon er plagend aan te zuigen. Snel, voor dat ik klaar kwam, tilde ik haar weer op mijn schoot en met haar rug tegen mijn borst stak ik mijn geil gloeiende pik tussen haar natte schaamlippen. Daarna greep ik haar weer bij haar tieten. In een waanzinnig tempo begon ze mijn pik te berijden, terwijl ik haar lekkere tieten met die geile tepels hevig aan het masseren was.
Vloekend en met geile, gore woorden kwamen we klaar. God, wat hadden wij lekker geneukt.


Aantal keer bekeken: 20520
Waardering: 4.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online