Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lina.

U leest om dit moment het verhaal Lina gepost door P.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: P.
Gepost op: 2010-9-23

Verhaal:

Lina
Lina had ik ontmoet tijdens de kermis, we zijn allebei 18 jaar, ik heet zelf P. :)

Het was kermis op het plein, ik zag haar staan dus ik besloot een praatje te maken. We raakte al snel bevriend en ze was ook nog knap. Ik verlangde naar haar zalige kut. Op een dag vroeg ik haar mee uit om een filmpje te draaien bij mijn huis. 'Is goed.' Antwoorde ze.

‘Oh shit, ik moet nog douchen. Nah, ik ga. Het was gezellig!’ Zei ze. Snel hield ik haar tegen en ze keek me vragend aan. ‘Euh, je mag hier wel douchen?’ Zei ik. Ze blooste en ze knikte.

We liepen naar boven en ze had meteen in de gaten wat ik van haar wilde. Ze liep naar de badkamer en ik liep achter haar aan. Snel deed ik de deur opslot en ze heeft het niet gemerkt. Ik kijk om en daar staat ze, naakt. Ik kijk haar met grote ogen aan met mijn ogen het meest gericht op haar grote, ronde borsten en haar zalige kut.

Dan komt ze geil naar me toe en ze knoopt mijn bloes los en ze doet de knopen van mijn broek open. ‘Doe hem zelf maar naar beneden.’ Zei ze snel. Snel trok ik meteen mijn onderbroek erbij uit. Dat was wel zo makkelijk. ‘Buk eens, liefje.’ Zei ik. Ze gehoorzaamde en ze bukte.

Snel schoof ik mijn stijve pik in haar kont. Ik zag meteen dat ze het niet fijn vond. Ik haalde hem eruit, en vroeg: ‘Wat is er?’ Ze maakte het slot open en liep naar mijn slaapkamer. Daar wachten ze op me en ik kwam er zo snel mogelijk aan. Ze ging op het bed liggen, en ik likte eerst haar warme kutje. Daarna stak ik mijn pik erop nieuw in, maar dit keer dieper. Hevig ging ik heen en weer. Mijn ballen kletsen tegen haar aan.
Ze had haar ogen dicht en kreunde hard. Ik kwam bijna klaar dus ik haalde hem eruit en spoot haar mooie gezichtje vol.


Ik was bloedgeil en ik wou gewoon meer. ‘Liefje pijp me eens.’ Zei ik somber. Ze ging van haar plaats en ik lag dit keer op mijn rug. Ze stopte mijn pik in haar mond. En ging op en neer, zoog soms en beet er soms perongelijk in.

We hebben nog regelmatig seks en ik voel me veilig bij haar als ik elke keer weer heerlijk klaarkom


Aantal keer bekeken: 8595
Waardering: 3.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online