Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lingerieparty.

U leest om dit moment het verhaal Lingerieparty gepost door Ton. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Ton
Gepost op: 2009-11-12

Verhaal:

Lingerieparty
Ongeveer een half jaar na onze sexcapade met Miriam en Henk (zie sexkwartet) wilde mijn vrouw, Connie, ons seksleven nog spannender maken. Op een zaterdagavond, net voordat we naar bed zouden gaan, zei ze dat ze mij wel eens in lingerie wilde zien.

Eerlijk gezegd had ik er ook wel eens over gefantaseerd, en was hier dan ook meteen voor in. "Maar ik heb toch geen lingerie van mijzelf," zei ik tegen haar. "Nou, daar heb ik wel voor gezorgd," zei Connie. Ik keek haar verbaasd aan en vroeg: "Wat ben jij van plan?". "Daar zul je snel genoeg achterkomen," zei ze en trok mij mee naar de slaapkamer.

Daar aangekomen gaf ze mij een plastic zak van een lingeriewinkel en zei: "Kijk maar eens wat ik voor je heb uitgezocht, ik hoop dat het je bevalt." In de zak zaten een roze BH, siliconevullingen, een bijpassende hipster (een soort boksershort), een zwarte jarretelgordel, zwarte netkousen en een paar roze pumps met 5cm hakje in mijn maat. Er zat ook nog een voorbinddildo met een tube glijmiddel in.

"O.k., kleed je maar uit en doe dit allemaal aan. En ga dan op handen en knieën op het bed zitten." Ik deed wat ze wilde, want ik begon het toch wel erg spannend te vinden. Opeens ging de bel en ik stopte met me uit te kleden. "Ga maar door, ik ga even kijken wie er is, en als ik weer terug ben wil ik dat je voor me klaar zit op bed," zei Connie.

Na een paar minuten kwam mijn vrouw terug en zei: "Ik heb nog een verrassing voor je." Achter Connie zag ik Miriam en Henk staan. Miriam, die er weer ontzettend geil uitzag in haar korte gele rokje, beantwoorde mijn onuitgesproken vraag: "Ik hoorde dat er hier een lingerieparty was en ik moet zeggen dat het er nu al veelbelovend uitziet. Kom op Henk, nu ben jij aan de beurt."

Henk begon zich uit te kleden en ik zag dat ook hij lingerie droeg. Toen ik hem lichtelijk verbaasd aankeek zei hij: "Ja, de dames hebben dit bedacht." Ondertussen hadden de twee geile meiden zich ook ontdaan van hun bovenkleding en kon ik zien dat zij ook gekleed waren in dezelfde lingerie als Henk en ik. "Zo lijken we net een vierling," zei Miriam lachend.

Ook Miriam had een voorbindpik bij zich. Henk moest op zijn rug met zijn benen omhoog op het bed gaan liggen en ik moest boven hem gaan staan, zodat ik hem en hij mij kon pijpen, standje 69 dus. Connie en Miriam hadden intussen beiden hun kunstpik voorgedaan. Miriam kwam achter mijn kont zitten en duwde het kruis van mijn slipje opzij en wreef mijn kontgaatje van buiten en binnen in met glijmiddel. Connie had een kussen onder de kont van Henk gelegd en deed hetzelfde met zijn anus als Miriam bij mij had gedaan. Op hetzelfde moment als Connie zette Miriam de kunstpik tegen onze kontgaatjes en drukten door. Ik voelde die lul langs mijn kringspier gaan en ontspande mij waardoor de pik makkelijk naar binnengleed. Het was zo'n geil idee dat ik en Henk geneukt werden door onze vrouwen, dat ik bijna terstond klaar kwam.

Henk en ik bleven elkaar pijpen terwijl de meiden ons met lange halen neukten. Na een minuut of tien zei Connie dat we iets anders zouden gaan doen, 'omdat we nu wel opgewarmd zouden zijn voor de volgende fase'. Op dat moment was ik zo geil dat ik alles met me zou laten doen.

Miriam deed mij een condoom om en Connie deed hetzelfde bij Henk. Miriam ging op haar handen en knieën op het bed zitten en zei tegen mij dat ik haar anaal moest nemen. Ik deed haar slipje opzij en deed wat glijmiddel op en in haar kontje, waarna ik mijn pik aanzette en in haar gaatje doordrong.

Achter mij voelde ik dat iemand mijn slipje opzij deed en toen voelde ik de dikke pik van Henk mijn kont binnenglijden. Henk werd op zijn beurt weer door Connie geneukt. Zo geil had ik het nog nooit meegemaakt, ik bewoog als in een roes, een gelukzalige roes. In mijn kontgaatje voelde ik de pik van Henk aanzwellen toen hij klaarkwam. Op dat zelfde moment voelde ik dat ik ook zou klaarkomen. Ik duwde mijn pik zo ver mogelijk in het kontje van Miriam en kwam heerlijk klaar.

Henk en ik moesten even bijkomen, en dit grepen de meiden aan om elkaar in standje 69 te beffen. Wij speelden ondertussen met elkaars pik om deze weer op pijl te brengen voor de volgende ronde, want dat deze nacht nog lang niet voorbij was was wel duidelijk. De meisjes stopten met beffen en kwamen naar ons toe. Miriam ontfermde zich over de pik van Henk om deze weer stijf te krijgen. En Connie deed hetzelfde bij mij. Toen onze lullen weer paraat stonden neukte ik met Miriam en Henk met Connie totdat we allevier heerlijk klaarkwamen.

'Nu zal het wel genoeg zijn voor dit moment,' dacht ik, maar Connie zei dat ze wilde dat ik Henk nog zou neuken. Het duurde wel even voordat mijn pik weer helemaal stijf was, geholpen door het pijpwerk van Connie, Miriam en Henk. Toen mijn pik weer helemaal hard was deed Henk mij een condoom om en kwam, met zijn rug naar mij toe op mijn pik zitten. Mijn God wat was dat heerlijk. Henk ging langzaam op en neer over mijn harde lul. Connie en Miriam pijpten Henk om beurten en toen Henk weer een harde paal had staan ging Connie met haar kutje over zijn lul heen. Miriam kwam met haar kutje boven mijn mond. Ik stak mijn tong uit en begon haar uit te likken, hierbij likte ik mijn eigen zaad dat ik even tevoren in haar gespoten had. Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn eigen zaad proefde en het viel niet tegen.

Nadat we allevier weer heftig waren klaargekomen vielen we uitgeput in elkaars armen in slaap. Zondagochtend hebben we nog een paar uurtjes met elkaar gespeeld en rond twee uur gingen Henk en Miriam weer naar huis.

Maandagmiddag ben ik samen met mijn vrouw naar de lingeriewinkel gegaan om nog wat meer lingerie voor mij te kopen, zodat ik niet steeds hetzelfde hoefde te dragen. Ik heb nu nog maar een handvol mannenslips, voor als ik naar de dokter moet of zo, ik draag nu namelijk altijd lingerie onder mijn kleren, geen BH, maar wel altijd een geil slipje. Thuis draag ik ook vaker dames bovenkleding, geile rokjes en topjes. Het geeft mij zo'n heerlijk vrij gevoel een rokje of jurkje, het liefst een plooirokje of jurk die zo heerlijk meebeweegt. Ook Henk is regelmatig bij ons en dan is hij ook helemaal aangekleed als vrouw. We worden dan ook helemaal opgemaakt door de meiden, inclusief pruiken met lange haren, zodat we er ook vrouwelijk uitzien.

We zijn ook, gekleed als vrouw, wezen stappen met de meiden. Maar dat verhaal vertel ik een volgende keer.

Aantal keer bekeken: 16313
Waardering: 7.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online