Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lisa gepakt.

U leest om dit moment het verhaal Lisa gepakt gepost door Pieter Vanderleuwen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pieter Vanderleuwen
Gepost op: 2007-3-17

Verhaal:

Lisa gepakt
Ik ben Pieter, en ik ben 40 jaar. Ik ben vrijgezel, maar hou van mooie jonge meisjes waarmee ik regelmatig avontuurtjes heb.
Zo ook met Lisa; zij was eenentwintig, slank, donker haar en kleine maar stevige borstjes.

Toen ik op de autostrade reed en op weg was naar mijn vakantiehuisje in de Ardennen, merkte ik Lisa op lans de kant van de weg, ze stond met haar autootje op de pechstrook en de baterij van haar auto was op.
Ik zag haar al van ver staan: ze had een spannende jeansbroek aan met daarop en blauw topje waarin haar borstjes duidelijk te zien waren, zag ik toen ik haar naderde.
Ik hielp haar met de auto zodat ze weer kon rijden. Lisa was een lief meisje, en tot mijn grote vreugde bemerkte ik dat ze geen bh droeg! Haar stijve tepeltjes priemden door het topje!

‘Dankje Pieter! Je hebt me fantastisch geholpen!’
‘Graag gedaan!’
‘Hoe kan ik je bedanken?’
‘Ach, dat hoeft niet speciaal hoor…’
‘Nee?’ Ze keek mij geil aan en plots greep ze naar mijn billen en kneep er hard in.
‘Hoef ik je dan niet te betalen? In natura bijvoorbeeld?’
Waauw! Ja, en of ik dat wilde!
‘Graag! Mag ik je neuken?’
‘Nee! Dat niet schatje! Ik zal jou aftrekken, en dan heb is je hulp vergoed, afgesproken?’
Een beetje teleurgesteld maar toch heel blij stemde ik in. Ik stelde voor dat ze mee reed naar mijn vakantiehuisje, dat nu toch niet ver meer was.

Een half uurtje later waren we er, en ik nam haar mee naar het bijkamertje waar enkel een dubbele matras lag op de grond, die ik soms wel gebruikte als logeerbed, als er nog vrienden mee kwamen. Ik deed de deur van de kamer op slot en pakte haar vast.
Ik kneedde haar borsten en zoende haar hals. Lisa knoopte mijn hemd los en zonde mijn gespierd bovenlijf.
Toen trok ik haar topje over haar hoofd.
‘Pieter, de afspraak was dat ik jou zou aftrekken, verder niets!’ ze wou haar topje al terug van de grond oprapen, maar ik rukte haar bh uit en begon meteen aan haar linker tepel te zuigen, zodat ze eventjes geen woord uitsprak. Ze had heel stevige tepeltjes en al meteen werden ze keihard. Ook mijn pik begon danig hard te worden.
‘Pieter, dit gaat te ver!’ protesteerde ze.
Maar ik schopte mijn schoenen uit en deed mijn broek uit, zodat ik alleen nog maar een zwarte boxershort aanhad waar mijn penis hard tegen duwde.
Ik kneedde haar borsten nogal hard en ze bracht het niet meer op om te protesteren, maar stak in de plaats daarvan haar handen achter mijn rug in mijn short, zodat ze mijn blote billen kon masseren.
Toen deed ik haastig de rits en het knopje van haar jeans los, en eerst trok ze zich terug, maar toen ik haar tepels zoende en ze zacht kreunde liet ze mij mijn gang gaan en kleedde zich zelfs helemaal uit voor mij.
Ik ging voor haar op mijn knieën zitten en begon haar geile, geschoren kutje te likken. Zij trok mijn boxershort naar omlaag en begon mijn penis te verwennen.
Ik duwde Lisa op de matras en stak twee vingers in haar kletsnatte kutje. Ik bewoog wild op en neer en ondertussen kreunde ze en trok ze aan mijn pik.
Die was intussen heel groot en hard geworden, en ik snakte ernaar haar te neuken.
Ik kneep hard in haar tepels en ze gaf een gilletje, misschien van de pijn, en toen bonkte ik keihard mijn pik in haar drijfnatte maar smalle kutje. Zij gilde het uit, en ik begon wild en heel diep op en neer te bewegen in haar wel erg krappe kutje. Het was zalig! Zij schreeuwde, ze probeerde zich los te rukken.
‘Stop! Pieter stop! Ga weg! Laat mij los!’ Maar ik bestede geen aandacht aan haar geschreeuw en ging megahard tekeer.
Dan begonnen we beiden te kreunen, en af en toe gilde Lisa, zovel van pijn als van genot, denk ik.
Ik kneep haar borsten tot moes, en op het moment dat ik voelde dat ik ging klaarkomen, trok in mijn pik uit haar kut en propte hem in haar protesterende mond.
Daar spoot ik hem helemaal leeg, en dwong Lisa al mijn zaad door te slikken. De restjes die aan haar lippen hingen likte ik af. Toen sloeg ik haar heel hard op haar billen, en ramde mijn gehele vuist in haar kut.
Ze schreeuwde, man! Enorm, waarschijnlijk konden de buren het horen! Ik beukte op en neer met mijn vuist, voelde haar kutspieren samentrekken, en met een ijselijke gil kwam ze heerlijk klaar.

Lisa is na deze heerlijke vrijpartij nog enkele dagen gebleven, en elke dag hadden we meerdere heerlijk sekspartijtjes.


Aantal keer bekeken: 15671
Waardering: 5.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online