Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lisanne.

U leest om dit moment het verhaal Lisanne gepost door Charissa Loiz. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Charissa Loiz
Gepost op: 2007-4-7

Verhaal:

Lisanne
Inleiding:
Een waargebeurde verhaal die ik graag met u wil delen.Ik ben Charissa Loiz, ik kom oorspronkelijk uit Italie maar ik ben verhuisd naar Nederland waar mijn hart voor is gevallen.
Ik ben getrouwd geweest toen ik zwanger was van mijn dochtertje die nu net twee jaar is.Zelf ben ik ook nog jong.Mensen schatten me in als dertig maar ik ben vierentwintig.
Erg jong voor een kindje maar het is per ongeluk gebeurd.


Ik werd wakker van mijn dochtertje Lisanne die krijste, met een vluchtige blik keek ik naar de wekker en schoot in mijn roze pluche pantoffels.
"Mooi zeg, het is nog geen acht uur"Mompelde ik bij mezelf en deed de deur van de kinderkamer open."Mammaa"Riep Lisanne blij.
Ik rook even aan haar luiertje, ze had waarschijnlijk in haar broekje gepoept.Toen ik haar verschoonde keek ik naar buiten, de zon schijnt vrolijk.
Ik had er al even aan gedacht op met Lisanne naar het zwembad te gaan, maar met dit weer zat ik liever bij het strand.
Na haar verschoont te hebben belde ik mijn vriendin Ellen om te vragen of ze mee ging.Helaas was ze verhinderd, ik dacht er even bij na om mijn ex man te vragen
maar in mijn hart was hij dat niet waard.
Ik was per ongeluk zwanger geworden en ik wilde het kindje houden, maar mijn man weigerde dat.Hij wou me zelfs dwingen een abortus te laten doen.
Ik ben daar erg op tegen en ik heb hem de deur gewezen.Nu dat Lisanne bijna twee jaar is wil hij haar ook opvoeden.
Ik heb uiteindelijk de rechtzaak gewonnen en heb nu de totale voogdij.Een keer in de twee weken kwam hij even Lisanne ophalen voor een wandeling in het park.
Snel pakte ik de laatste spulletjes zoals zonnebrandcreme,speelgoed en natuurlijk eten en drinken.Maar de vooraad kast was niet echt gevuld.
Dat betekende dat in eerst boodschapjes moest doen, en dat was een leuk uitje voor Lisanne.
Ik deed haar in bad en kleedde haar aan, daarna volgde ik.Gekleed in een vrolijk zomerjurkje met bloemenprintje pak ik mijn spulletjes en niet te vergeten mijn autosleutels.
Ik zet Lisanne in haar autostoeltje en ik rij naar de Jumbo de buurt supermarkt in mijn buurt.Snel wandel ik met Lisanne de winkel door want het was al elf uur en ik wil vroeg op het strand zijn.
Met dit weer ben ik niet de enige die verkoeling zoekt op het strand, en ik wil dus een goed plekje in de zon.
Na thuis de boel hebben uitgepakt pakte ik de strand stoeltjes en wat tassen met eten en dergelijke erin.
Ik dropte mijn dochtertje voor de tweede keer in de auto.Lisanne genoot van de rit naar het strand.Als het niet zo
benauwd was geweest was ik met Lisanne gaan fietsen.Ik pakeerde mijn auto op de redelijke drukke pakeerplaats en liep het duinpad op.
Ik vond uiteindelijk een geschikt plekje, ik spreidde de laken uit en klapte de ligstoel uit.Ik smeerde Lisanne in en deed haar badpakje aan.
Zelf had ik mijn bikini al aan gedaan thuis.Ik vind het zelf iets te gevaarlijk om Lisanne zomaar de zee in de laten gaan.
Dus had ik thuis haar opblaasbare badje meegenomen. Ik sjouwde even later met wat emmers (zee) water naar het badje.
Lisanne vond het badje schijnbaar erg leuk want ze sprong even later uitgelaten het badje in.Ik smeerde me ook in en ging zonnebaden.
Ik viel even later in slaap want ik had van de vroege ochtend slaaptekort en de avond ervoor nog laat gemailt met mijn vriendinnen.
Lisanne begon zich te vervelen en wou het strand onveilig maken.Ze dribbelde de zee in.Toen ik even later uit mijn slaap ontwaakte zag ik dat Lisanne er niet meer was.
Ik rende het strand rond en checkte de snackbar of ze daar zat maar nee.Helemaal overstuur liep ik terug naar mijn spullen.Toen aangekomen was zag ik een jongenman zitten op mijn strandstoeltje en Lisanne zat te knuffelen met een beer.
"Lisanne, oh schatje waar zat je?"En ik omarmde Lisanne die gewoon zat de spelen.De man stond op en liep naar me toe."Ik ga ervan uit dat jij de moeder bent?Uw dochtertje was de zee in gegaan en ik wist niet zeker of dat de bedoeling was.
Dus nam ik haar mee naar uw plekje want ik zag u daar met haar zitten."Ik verontschulde me en ik bedankte hem."Ik ben trouwens Charissa, euhm hoe kan ik u bedanken?"Ook de man stelde zich voor als Leon.Ik stelde voor om wat te gaan eten in
een luxe restaurant, want het was al tegen vijven.Leon zei ja.En ik kleedde me om in de strandhokjes en ik hees Lisanne ook uit haar badpakje.Samen liepen we naar mijn auto, ik leerde Leon een beetje kennen.Hij is zevenentwintig jaar en werkt bij
een groot internationaal bedrijf.Hij was hier lopend gekomen.Het klikte erg goed en ik nodigde hem uit om nog eens vaker te komen.
We wisselden email adressen uit en telefoon nummers.Een paar dagen later ontving ik een mailtje:

Hallo Charissa,
Ik vond het erg leuk om met jou uit eten te gaan.
En natuurlijk je lieve dochter.
Ik hoop natuurlijk dat we dit eens over doen.
Groetjes,
Leon.

Ik stuurde hem een mail terug om te vragen of hij zin had om vanvond bij mij te komen barbequen.
Hij stuurde een sms-je dat hij er veel zin in had en we spraken af om half zeven zodat ik nog wat voorbereidingen kon afmaken.
Ik douchde me en ik trok een sexy zwarte jurk aan, met mijn lieverlings lingerie eronder.Ik moest toegeven dat ik Leon erg leuk vond.
Maar ik wilde ook niet te snel gaan.Ik zette de barbeque aan en dekte de terras tafel.Ik stak wat kaarsjes aan.Iets te vroeg kwam Leon hij begroette mij met drie kussen op de wang waarbij de laatste om mijn mond terecht kwam.
Licht blozend keek in neer op de grond.Eerst aten we wat en kletsten maar al snel werd Lisanne moe en brachtten we haar samen nar bed wat Lisanne erg leuk vond.
Tot mijn verbazing zei ze "Sapen jekken, mammaa en pappaa"( wat betekend slaap lekker mama en papa) Dacht Lisanne dat Leon haar vader was?
Ik kon merken aan Leon dat hij dat een eer vond.
Ik trok een fles wijn open en we proostten twee keer op "Lisanne "en op onze "ontmoeting"Licht aangeschoten stelde ik voor dat hij bleef slapen en dat werd heel erg romantisch.

Einde
p.s we zijn nog steeds samen!

Charissa_lisanne@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 3780
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online