Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Little Susie.

U leest om dit moment het verhaal Little Susie gepost door Unhuman. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Unhuman
Gepost op: 2011-7-14

Verhaal:

Little Susie
(real story)

in 1970 leefde er een meisje dat Susie heette. Ze was een droomkind die iedere vader en moeder wel zou kunnen wensen.
maar helaas had ze niet van die ouders, haar moeder was drugsverslaafde en dealde er ook in. haar vader was bijna nooit thuis en ging vreemd met een andere vrouw.
Ze had ook nog een ouder zusje genaamd Mary, die als een moeder voor haar zorgde, want haar echte moeder deed dat niet.
op een dag ging Mary naar de supermarkt om boodschappen te halen, maar op de terugweg werd ze overreden door een vrachtwagen.. ze was op slag dood. Susie's leven storte in, het was een hel om zo nog verder te leven zonder iemand die ook maar iets van haar hield. ongeveer een half jaar later overleed ook Susie's moeder, ze had een overdossis drugs ingespoten.
Haar vader ging toen ook weg, naar de vrouw met wie hij vreemdging.
Susie werd overgeplaatst naar haar opa, die haar ook mishandelde.
soms bond hij haar vast aan een stoel en misbruikte haar dan, en hij deed nog veel meer vreselijke dingen met haar. Het was zelfs zo erg, dat ze een keer met spoed naar het ziekenhuis gebracht moest worden.
Haar opa zei toen dat ze de trap af was gevallen.
Susie kon niemand iets vertellen over wat haar opa met haar deed, want wie zou haar geloven?
Op een dag (toen alleen Susie thuis was want haar opa was naar een bejaarde club) sloop er een dief het huis in via het open bovenraam.
Susie hoorde het en ze wou kijken wat het was. de dief hoorde dat ze de trap opkwam en toen ze binnen armbereik was duwde hij haar de trap af.
Susie gilde maar niemand die het hoorde.
daar lag ze dan, op de grond, haar jurkje gescheurd, met bloed in haar haar. even later kwam haar opa thuis, hij zag haar en belde snel het ziekenhuis. een hele menigde stond om haar heen. de artsen zeiden dat ze te laat waren.. ze was dood.
Niemand die ook maar enige emotie vertoonde behalve haar buurman, die huilde toen hij haar ogen dicht deed.
toen iedereen weg was gooide haar opa haar in het meer waar ze vlak bij woonde, want hij had geen geld om een hele begravenis enzo te organiseren.
( ze hebben later haar lijk gevonden aan de kant van de oever, ze licht nu begraven bij de oeverkant waar ze haar vonden )

de dief is nooit gepakt.

ze zeggen dat als je haar naam roept, je haar nog steeds kan horen gillen zoals ze toen deed.

(real story)

Aantal keer bekeken: 8131
Waardering: 7.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online