Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Living in a dream.

U leest om dit moment het verhaal Living in a dream gepost door A.H.- S.M.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: A.H.- S.M.
Gepost op: 2009-3-22

Verhaal:

Living in a dream
Het is maandagmoren, een lange blonde jongen fietst naar school. "Weer een week" denkt hij bij zichzelf en concentreert zich op de muziek die uit zijn Ipod dreunt. "even if it;s going wrong..." Hij raakt in gedachten verzonken, denkend aan wat er vrijdag middag was gebeurd. Hij was bij een vriend thuis samen met met nog iemand uit zijn klas. Suze. Toevallig precies diegene waar hij al meer dan een jaar verliefd op was... Bijna was er wat van gekomen een jaar geleden, maar iets ging er fout, hij weet nog steeds niet wat.

Vrijdagmiddag, Bij die vriend, Ricardo, hadden ze gewoon wat gechillt. Eerst taart gehaald, en toen met z'n 3-en, bij gebrek aan iets beters gaan monopoly-en. Maar het begon allemaal toen de Taart uit de fiets tas kwam, het was een appel-kruimel taart met een poedersuiker top, dus er kwam wat suiker uit de doos. Suze veegde haar hand af aan hem, en hij gaf als reactie een veeg over haar neus. als reactie kreeg hij daar ook weer een witte neus door. Ze stoeide een beetje, iets wat als een jaar niet meer was gebeurd. Hij genoot ervan. Haar speelse blik, met haar prachtige ogen gefixeerd op het volgende wat hij ging doen. Na veel gestoei moesten we van de ouders van Ricardo maar eens uit de woonkamer voordat er iets kapot ging. Dus dat deden ze. Ricardo, die ondertussen de taart had gesneden en drinken had gepakt ging voor, op naar zolder. Suze daar achteraan, en hij als laatste. Eenmaal boven aangekomen, begonnen ze met het monopolyspel, veel stelde het niet voor maar er werd veel gelachen, en wat zag ze er leuk uit als ze lachte. Na het monopoly-en kwam er een klein kussengevecht. Zij begon, met een kussen op zijn hoofd. Hij kon het nog maar net ontwijken, hij pakte snel een ander kussen en smeet dat naar haar hoofd. Voltreffer, ze was even verward, maar lang kon hij niet naar hij kijken, Ricardo was inmiddels ookal in het gevecht gemengd en hakte met een kussen naar z'n hoofd. Ook een voltreffer en hij ging bijna neer, over de bank rollend, toevallig net naast Suze. Ze keken elkaar een moment aan, er sprong een vonk over. Hij hielp haar overeind, en weer die blik! Hij wist het toen bijna zeker, er was ... iets! Maar het gevecht ging verder en ze smeet weer een kussen naar z’n hoofd en hij ging weer neer, hij liet zich maar gewoon vallen in de hoop dat er iets zou gebeuren. En net op dat moment, gooide Ricardo zo hard een kussen dat ze even uit evenwich was en Ricardo gaf haar een duw. Ze viel half over hem heen, het leek wel eeuwen te duren die aanraking maar het waren maar een paar luttele seconden. Weer keken ze elkaar aan, weer die vonk...

Helaas moest ze vroeg naar huis, Ricardo moest nog even wat “lozen” zoals hij dat noemde, en zij 2 gingen alvast naar beneden. “Nu of nooit” had hij gedacht en hij bedankt Ricardo in stilte om dit moment. Hij pakte haar jas, gewoon een aardigheidje normaal, maar nu betekende het meer. Het was de druppel die de emmer deed overlopen, het vonkje dat de vlam liet onbranden en schokje dat de volkaan deed uitbarsten. Ze pakte haar jas aan en ze keken elkaar aan. “Nu of nooit” kwam weer in zijn gedachten op en hij liep wat naar haar toe. Ze beantwoorde deze stap door ook dichterbij te stappen.Ze liet haar jas vallen een sloeg haar armen om hem heen, toen zoende ze hem. Hij beantwoordde dit, met zoveel liefde als het kon. Maar lang had het niet geduurd, Ricardo kwam naar beneden en ze deden snel of er niets aan de hand was. Hij had niets in de gaten. Ze ging nu echt weg, en hij pakte nu nog even ongezien haar hand vast en kneep er zachtjes in. Ze beantwoorde dit liefdevol.... De rest van de dag was hij verschrikkelijk vrolijk... “Wat is er toch met je, je bent opeens zo vrolijk” had Ricardo nog gevraagd. Hij had alleen maar lachend gereageerd; “Mag iemand niet meer vrolijk zijn over iemand.” Ricardo had hem alleen maar aangestaard met een verwarde blik.

... Hij was bij school aangekomen, hij verheugde zich er alweer op om Suze weer te zien. En om het gezicht van Ricardo te zien, als hij haar een kus gaf...

Eenmaal binnen was ze er nog niet, hij vond het jammer maar vond het ook wel enigszins logisch. het was nog vroeg, hij had kennelijk erg snel gefietst want hij was nog nooit zo snel op school gefietst. Toch vond hij het niet zo erg. Nadat er nog een paar van zijn klasgenoten waren binnengekomen, waaronder Ricardo, kwam Suze binnen. Hij was met iemand in gesprek maar viel gewoon stil, hij glimlachte naar haar en ze beantwoorde zijn lach, ze liep naar hem toe ze omhelsde hem, en gaf hem een kus. "Ik hou van je" zegt ze...


Aantal keer bekeken: 2485
Waardering: 6.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online