Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Liza part 2.

U leest om dit moment het verhaal Liza part 2 gepost door sybrun bienens. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: sybrun bienens
Gepost op: 2011-7-22

Verhaal:

Liza part 2

ze ging opweg naar één plaats waar ze hopelijk rust kon vinden ze liep dag in dag uit en zo ging het een hele weg door.

opeens zag ze een groot bos, ze liep even verder en zag 2 kinderen spelen
eindelijk dacht liza 2 normale lieve kinderen die aan het spelen zijn.

ze liep ernaar doe en vroeg wat ze aan het spelen waren ineens een jonge:"wil je meespelen liza?" ze stemte doe.
het jongetje:"oké liza hou dit touw vast en jij zusje klim maar in te boom.

het jongetje legte eerst één dikke strop in te touw en deed het daarna rond zijn zusje
de jonge:"oké als ik ja zeg marie dan spring jij".
de jonge:"spring maar zusje" ze sprong en stikten in te knoop.
de jonge:"zo ze is dood hij zette een boze blik op:" het prinsesje grr!".
met een bange blik zette liza haar zoektocht verder.

ze loopten wat verder het bos in en zoekten een overnacht plaats vervolgens viel ze in slaap.

te volgende morgen stond ze op pakten haar koffertje en zetten te tocht verder.

einde deel 2

Aantal keer bekeken: 2672
Waardering: 3.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online