Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Love , we belong together..

U leest om dit moment het verhaal Love , we belong together. gepost door Freak. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Freak
Gepost op: 2012-9-27

Verhaal:

Love , we belong together.
'TRIIIIITTT!!'meteen pakt Stefanie haar theekan van de oven , meteen giet ze het in.Dan pakt ze die speciale noedels en doet ze in een kom.Haar ochtend eten.'Mmm!'meteen eet en drinkt ze alles op.'Mam ? Ik ga naar school ! Doei!'zegt ze.Haar moeder knikt en krijgt een dikke zoen.'Lieverd ? Vanavond moet je alles regelen voor de bruiloft van Lou!'zegt haar moeder nog.'Ok ! Doei mam , love you!'zegt ze en ze gooit de deur dicht.Dan stapt ze door naar school.Eenmaal op school gaat meteen al de bel.'Je bent zo laat!'zegt Annie.'Ja , mijn fiets moest gerepareerd worden , zo irritant!'zegt Stefanie.'Stilte!'gilt de juf.Dan stappen ze door.Stefanie opent haar kluisje.'Heey Stef!'zegt een jongensstem.'Huh?'zegt ze en ze kijkt.'PETER!'gilt ze en ze zoent hem.'Heey liefje !'zegt Peter.'Ga je terug weer hier naar school?'vraagt ze.Hij knikt stoer.'Vanavond naar het terrasje?'vraagt hij.'Hmm...o , nee ik moet alles regelen voor Lou !'zegt Stefanie beteuterd.'Ik wil wel helpen liefje!'zegt hij.'Echt ? Dat is perfect!'zegt ze.Een dikke smakkerd en knuffel hoort erbij.Hij lacht , na school stappen ze in zijn auto.Ze rijden naar de oprit.'Hey mam ! Peter komt terug naar mijn school , maar terzake ! Hij helpt!'zegt Stefanie. Haar moeder lacht.'Hoi Peter!'zegt ze.Meteen beginnen ze eraan.Als ze klaar zijn kijken Peter en Stefanie ernaar hand in hand.'Dit zullen wij later zijn!'zegt Stefanie.'Dat is waar!'luid het antwoord.Ze zoenen in het prachtige paarse zonlicht.

Aantal keer bekeken: 7522
Waardering: 3.61 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online