Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Love Is Complicated.

U leest om dit moment het verhaal Love Is Complicated gepost door Lay-D T. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Lay-D T
Gepost op: 2010-1-2

Verhaal:

Love Is Complicated
De ouders van Jamal zijn bij hem thuis op bezoek, ze zijn alleen met z’n tweeën, dus dat betekend niks goeds of juist iets heel goeds.
Zijn moeder heeft gekookt en ze gaan gezellig met z’n drieën zitten eten.
“Hoe gaat het met je?” vraagt zijn vader.
“Goed, hoezo?” Jamal schept zijn bord vol en kijkt zijn vader verbaasd aan.
“Gewoon, je bent de laatste tijd niet meer jezelf,” antwoord zijn vader.
“Je bent afwezig, snel op je teentjes getrapt en je maakt het niet gemakkelijker voor je personeel,” neemt zijn moeder het over.
“Oh dat? Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel,” zegt Jamal.
“Waarom voel je je dan niet lekker in je vel?” vraagt zijn moeder.
“Gewoon, het is een fase denk ik, ik ben een beetje in de war met mijn gevoelens.”
“Wat voor gevoelens?” vraagt zijn vader.
“Allerlei soorten gevoelens, ik kan het niet uitleggen.”
Op dat moment dat moeder haar mond opentrekt om iets te zeggen gaat de deurbel.
Wie zou dat toch zijn om zeven uur s’avonds?
Hij staat op en loopt naar de deur, als hij de deur opent staat zijn hart een paar seconden stil.
“Kiana? Wat doe jij hier?” vraagt hij bijna onverstaanbaar.
“Hey, ik heb goed nieuws,” met een brede lach op haar gezicht schud Kiana met een bos sleutels voor zijn neus. “Ik heb mijn huisje! Wil je komen kijken, het is drie straten bij jou vandaan.”
“Eh, ik heb nu bezoek,” Jamal is nog steeds ondersteboven van het spontane verschijning van Kiana, ze ziet er zo vrolijk en mooi uit. Hij kan zijn ogen niet van haar afhouden, hij voelt zijn hart als een bezetene kloppen en het bloed stijgt naar zijn hoofd.
“Oh sorry, dat wist ik niet,” zegt Kiana zachtjes en slaat haar handen voor haar mond.
“Dat maakt niks uit, ik kan morgen wel komen kijken,” zegt Jamal snel.
“Jamal, wie is het?” klinkt de stem van zijn moeder uit de keuken.
Voordat Jamal antwoord kan geven verschijnt ze al in de deuropening.
“Kiana! Wat leuk, kom je mee-eten?” vraagt ze.
“Hallo Maria, nee ik moet weer gaan,” antwoord Kiana.
“Kom lekker binnen, ik heb gekookt en er is nog genoeg,” de moeder van Jamal pakt Kiana’s hand vast en trekt haar mee naar binnen.
Nee ma! Wat doe je nou! Laat dat kind, denkt Jamal in zichzelf.
“Maria, ik vind het hartstikke fijn dat u mij erbij wilt hebben, maar ik kan echt niet blijven. Ik moest Jamal alleen even iets vragen en dan zou ik weer weggaan,” zegt Kiana.
“Oh wat jammer nou, dan is er niks meer wat ik kan doen om je hier te houden, tot ziens lieverd,” de moeder van Jamal loopt met een glimlach terug naar de keuken.
Jamal kijkt Kiana aan en rolt met zijn ogen . “Moeders,” zucht hij.
“Jij hebt er tenminste een,” zegt Kiana met die droevige blik. “Maar ik ga, doei!” zegt ze weer even vrolijk als eerst en weg is ze.
Jamal sluit de deur en loopt terug naar de keuken.
Als hij de lachende gezichten van zijn ouders ziet weet hij meteen hoe laat het is.
“Wat?” vraagt hij alsof er niks aan de hand is.
“Jij vindt haar leuk,” zegt zijn vader.
“Wie vind ik leuk?” Jamal doet alsof zijn neus bloed.
“Wie denk je? Kiana natuurlijk! Het is van je gezicht af te lezen, je stond daar met een rode kop en kon je het niet nog duidelijker laten zien via je houding, je wist niet hoe je moest staan en ook niet waar je naartoe moest kijken, je keek overal behalve naar haar,” zegt zijn moeder.
“We nemen het je niet kwalijk , hoor,” gaat zijn vader verder. “Ze is een hele mooie meid en het zou een wonder zijn als je haar niet leuk zou vinden.”
“Ik vind haar niet leuk, ze is een collega en ik zie haar ook niet meer dan een collega,” probeert Jamal zo normaal mogelijk te zeggen, maar hij hoort zelf aan zijn stem dat hij een beetje zenuwachtig klinkt.
“Ja hoor, blijf jezelf dat maar wijsmaken,” zegt zijn moeder.
“Is dat de reden waarom je zo raar doet? Zijn dat die gevoelens waardoor je in de war raakt?” vraagt zijn vader.
Jamal prikt met zijn vork in een stukje vlees en geeft geen antwoord. Hij weet dat zijn ouders gelijk hebben, maar hij snapt niet hoe hij het zo ver heeft kunnen laten komen. Verliefd worden op een van zijn personeelsleden. In het begin zag hij nog alleen maar die knappe koppie, dat mooie zandlopers lichaam, die prachtige bruine ogen die hem strak aan blijven kijken als hij iets tegen haar zegt. Haar lange krullen die op haar rug dansen als ze loopt en haar licht getinte huidskleur die perfect bij haar ogen passen en dan komen die prachtige volle lippen die hij gewoon niet kan weerstaan als ze bewegen om te praten.
Maar nu ziet hij meer dan een mooi uiterlijk, er is iets mysterieus aan haar. Ze heeft veel te vertellen en zijn gevoel verteld hem dat ze ook veel heeft meegemaakt, ze verbergt zich achter een blij masker en doet zich voor zoals iedereen haar zou willen zien. Het vrolijke meisje dat geen enkel probleem heeft, het meisje dat geen zorgen heeft, het meisje dat lak aan de wereld heeft, maar hij weet dat dat niet zo is. En op dat mysterieus meisje is hij verliefd geworden, hij is verliefd geworden op iemand die bijna onbereikbaar is, omdat ze niemand tot zich laat dringen, maar hij beloofd zichzelf dat hij door haar zal dringen, ook al kost het hem alle tijd en moeite van de wereld.
“Jamal?” klinkt de stem van zijn vader in de verte.
Hij kijkt op en geeft geen antwoord.
“Wat is er?” vraagt zijn moeder een beetje bezorgd.
“Ik wil er niet over praten,” zegt Jamal snel. “Kunnen we het over andere dingen hebben?”
Zijn ouder kijken elkaar aan en respecteren zijn aanbod, ze weten dat wanneer alles te veel voor hem wordt, dat hij vanzelf wel bij hun komt....




Aantal keer bekeken: 3077
Waardering: 8.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online