Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Love is in the air.

U leest om dit moment het verhaal Love is in the air gepost door Yaerdley Merin. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Yaerdley Merin
Gepost op: 2011-3-28

Verhaal:

Love is in the air
De klok sloeg 14.00u, een gele vogel dat een koekoek moest voorstellen kwam uit een klein deurtje, 2 keer kwam het uit kleine klokje (zijn huis denkt hij vast in zijn houten kopje) ik zuchte. Ze waren laat, Glen en Tom zouden hier al lang moeten zijn. 1u hadden ze gezegd. Ze moesten er vast nog aan wennen dat het nu zomeruur is. Net toen ik terug naar boven wou gaan werd er op de deur geklopt. 'Glen?!' ik holde naar de voordeur, keek snel nog in de spiegel legde mijn haar plat en deed de deur open. "KOEKJES KOPEN, mevrouw?" tereurgesteld keek naar een klein meisje dat met een kar bol koekjes verwachtingsvol terugkeek, ik haalde mijn schouders op "Hoeveel?" Het meisje lachte en sprong drie keer op en neer."Dank u, dank u wel mevrouw, dat is per doos €3,50" ik knikte graziger in mijn zakken, "Wacht ik ga boven wat halen, wacht maar even binnen" ze knikte dankbaar en stapte de hal binnen. Met grote ogen keek ze naar mam 's kunstwerken. Snel rende ik naar de zolder waar mam 's atelier was, ik klopte aan. "Mamy,". "hmmmm". "Mag ik wat geld". "Pak maar uit het ezeltje" ik lachte, zo noemde mama haar portefuille. Net zoals het sprookje. Snel pakte ik een briefje €10. Het meisje wachte braaf in de hal onderweg had ik nog een surprise meegenomen, "2 dozen" ze knikte en reikte me twee dozen aan, ik gaf haar het briefje van 10"hou de overschot maar, en hier voor onderweg" ze lachte en bedankte meermaals na elkaar. Ik keek even toe hoe ze bij de buur aanklopte en gooide toen de deur toe. "ja, doe maar juist voor lijn neus dicht, oké ik ben laat maar dat betekent nog altijd..." de deur vloog open, ik kon me net inhouden om Glen een knuffel te geven, sinds de dag dat ik bij hem in de klas zit ben ik smoor op hem, "Dat is mijn zusje". "Waar?". "Dat meisje daar dat koekjes verkoopt". "echt?". "ja" hij knikte, toen ik zo keek, hadden ze wel iets gemeen "Zeer interssant" Tom verscheen achter Glen 's rug. "Jullie zijn laat". Alle twee keken ze naar de punt van hun schoenen."dat kunnen we uitleggen". "broertje" het kleine meisje liep met een leeg karretje naar ons toe, "ik heb je gemist" ze knuffelde Glen, wat was ik jaloers op dat meisje "oo ken jij haar" Glen trok gepote ogen" ja jij ook" ze knikte"jaja dat meisje kocht koekjes van me en ze gaf me een kinder suprise". "Ze mag binnen hoor" zei ik enthousiast. "echt?". "ja ze kan ons beoordelen op ons spreekbeurt over Romeo en Julia" qhij knikte "oké dan " ze pakte mijn hand vast"dank je wel zuzu" "Zuzu?" Glen keek op "Als ze iemand graag ziet dan geeft ze die persoon een naam, zo ben ik Zaza". Ik begreep het. Na een hele tijd te hebben geoefend sprak Lotte(want zo noemde ze) "jullie moeten zoenen" Tom keek verrast op, hij had immers een oogje op mij "Zuzu en Zaza moet kussen zoals Romeo en Julia" " neen, Lotte dat gaat niet!". Glen keek me geschokt aan "waarom niet?". Hij stond vlak voor me ik kon zijn bodylotion ruiken "gewoon doen" riep Lotte. "0mdat, eum..." "gewoon doen" riep Lotte weer en ze gaf Glen een duw hij viel op me, het was raar zijn gewicht om mij, snel krabbelde hij overeind. En reikte zijn hand naar me uit "Lotte. Gekky waarom zou zo 'n mooi Julia nu deze Romeo willen kussen. Ik kerk hen verbaasd aan maar ze deden alsof ik lucht was. Tom zat rustig de koekjes op te eten. " hè Romeo als je me nu niet zoent dan is het mijn verloofde die het er het eerst mee weg is" hij lachte "oo Julia" hij pakte me vast en zoende me, het was een lange passionele kus, en ik ben er Lotte eeuwig dankbaar voor zelfs nu het aan is, maar dat is een ander verhaal...........

Aantal keer bekeken: 3117
Waardering: 7.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online