Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Love story.

U leest om dit moment het verhaal Love story gepost door Marie. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Marie
Gepost op: 2010-1-16

Verhaal:

Love story
Kijk is uit!riep Myriam.Sorry zei de jongen.Sorry?kijk wat je hebt gedaan!!riep Myriam.Heel mijn opstel is nat geworden.De jongen wou nog om een excuusmompellen.Maar Myriam liep al weg.Ow hei Myriam heb je je opstel zei Mvr de bruim(de Geschiedenis leeraares)?Eeemm...Nee ik heb het onderweg...Voor Myriam nog wat kon zeggen onderbrak Mvr de Bruim haar:Ach lever het morgen maar zei ze met een brede glimlach.Myriam ging op haar bankje zitten naast haar zat niemand ze voelde zich eenzaam.Geen wonder ze waren maar met 19 de laatste week Merel die naast haar stond is verhuisd naar een ander school.Oke klas riep Mvr de Bruim.Vandaag komt er een nieuwe jongen in onze klas zijn naam is Alexander zei ze met een geheimzinnige blik.Hij komt hier straks na de pauze dus ik stel voor dat jullie je gedragen!Zei ze en keek ernstig naar haar leerlingen.TRRRRRRIIINNGGG!Na een saaie les wa het eindelijk pauze.Hey Myriam die nieuwe gaat naast jou zitten!!!!Zei Evi plagerig(haar vriendin)Ja plaag jij maar wat want jij zit naast Ashley dat vervelend kreng dus ik zou maar niet zoveel zeggen.Ach ik plaagde je maar wat zei Evi en at haar appel op.Trouwens wie weet is ie knap.Ja wie weet zei Myriam en deed haar lange blonde haren in een staartje.Na de pauze ging iedereen weer naar de klas en zaten op hun stoel.Oke klas de nieuwe komt zo dus gedraag jullie!Zei ze nog eenkeer.Myriam wachte ongeduldig Evi had gelijk hij zou naast mij moeten zitten van de Bruim er zijn trouwens geen andere banken of stoelen.Opeens klopte iemand aan de deur.Juf de Bruim deed open.Ah ben je er Alexander!Kom zet je maar naast Myriam zei Mvr Bruim.Myriam kon haar ogen niet gelofen zijn ogen het was die jongen van vanmorgen vroeg met haar opstel.Ze bekeek hem goed hij was best knap hab bruin haar was lang en droeg een shirt van Zac Efron!Wow dacht ze bij zichzelf.Danku zei de jongen en ging naast Myriam zitten.Hij bekeek haar goed en wist meteen wie ze was.Myriam keek hoe hij naar haar keek ze bloosde.Alle meisjes keken naar Alexander en jaloers naar Myriam.TRRRRIIIINNNNGGG!Het is middag.De jongen pakte zijn broodtrommel als hij de klas uit wou gaan stormde een 10tal meisjes op hem af.Evi kwam naar Myriam toe en zei:Wauw! Jij hebt het flink te pakken!Wat bedoel je? zei Myriam;Nou ik zag hoe jij naar hem keek en hij naar jou tis 100%zeker julie zijn verliefd!Wat nee en stop kom we gaan naar de refter zei Myriam en wilde niet meer over Alexander horen.Hij is nu al op z'n eerste dag al populair bij de meisjes.Evi en Myriam waren niet populair maar tof verbouwd.Terwijl de anderen met mekeup naar school komen.En van die opvallende kleren naar school kwamen.Terwijl Evi en Myriam hun eten opaten,kwam onverwacht Alexander naast Myriam zitten.hij zei:Heyy ben je nog boos?Boos?zei Myriam.ja van dei opstel zei hij zacht en nam een hap van zijn boterham.Ow eeemmm...Nee allang niet nee ik was gewoon in een slechte bui.Ow oke zei hij.Ik vond het wel jammer dat ik met mijn cola tegen je opstel ben gaa aanbotsen.Het geeft ni zeiMyriam en bloosde.Evi keek naar haar en lachte stilletjes.Wil je straks aan me laten zien waar de kluisjes zijn?Zei Alexander met een mooie glimlach.Ja!Natuurlijk.Zei Myriam zacht en begon nog harder te blozen.Na het eten zei Evi:Ik ga wel naar Kathleen ze wacht op me om naar de computerklas te gaan.Ow oke zei:Myriam.Ze draaide zich om en zag haar droom prins.Gaan we naar de kluisjes?Ja kom het is...Hier!En jou nummer is:33.zei ze dat is hier.Glimlachte ze.Ow ja bedankt!En eeemmm...Ik zat te denken wil je met me uit.Zei hij zonder te blozen.Wat?Bedoel je zei Myriam en ze bloosde in Alexanders plaats.Met mij naar een filmpje?Ow eemmm dat gaat niet zei Myriam.Ik moet vanavond weg... 2de deel komt later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 5428
Waardering: 7.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online