Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Loverboy 1.

U leest om dit moment het verhaal Loverboy 1 gepost door Jana Mineur. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Jana Mineur
Gepost op: 2011-8-24

Verhaal:

Loverboy 1
Naomi wandelde met haar hond in het verlaten speeltuintje. Zo noemde ze het, omdat er (bijna) nooit iemand was.
Maar deze keer wel. Er stond een groepje jongens naar haar te knipogen. Naomi negeerde het. Ze wist best dat dit soort jongens fout waren. Het waren vast players, en gasten die stoer wouden doen. Ze besloot om terug naar huis te gaan. Want ze voelde haar niet op haar gemak met die jongens. Ze liep naar huis. Maar plots werd er op haar schouder getikt. Ze draaide haar om. Ze zag een jongen van het groepje. 'Wat moet je?' vroeg Naomi arrogant. 'Ik ben James en ik vind je hot.' zei James. Naomi draaide met haar ogen. 'Ik ben Naomi en ik jou niet.' zei ze terwijl ze verder liep. James gaf niet op en ging voor haar staan. 'Mag ik je gsm nummer ?' vroeg hij. 'Wat denk je zelf? Natuurlijk niet.' zei Naomi. 'Waarom niet?' vroeg hij. Naomi keek hem raar aan. 'Ik ken je niet eens.' zei ze kortaf. Naomi liep verder naar huis en James terug naar zijn vrienden. 'En?' vroeg Ramon, zijn broer. 'Niks, ze wil haar gsm nummer niet geven.' zei James. 'Hmm.. Dus een slim meisje.' zei hij. 'Ja, en ook nog pittig.' zei James. 'Ik hou wel van pittige.' zei Ramon. James knikte. 'Me too.' zei hij.

Toen Naomi thuis was, ging ze direct achter de computer zitten. Ze startte haar ms& op. Ze chatte even met haar Bff Kate. Opeens kreeg ze een vriendenverzoek van iemand die ze niet kende. Of, toch wel. Het was James. Ze accepteerde maar. Ze wou weten wat hij te zeggen had. James; Hey mooi meisje.
Naomi; Hoe kom je aan m'n msn ?
James; Gezocht en gevonden.
Naomi; Ja vast.
James; en hoe is het met je ?
Naomi; Geweldig.
James; Mooizo met mij ook.
Naomi; Dat vroeg ik niet maarja.
James; waarom doe je net alsof ik je niet interresseer ?
Naomi; je interresseert me niet.
James; jawel. Wedden dat je me stiekem knap vind?
Noami; Oké, ik vind je een beetje knap.
James; Een beetje ?
Naomi; Oké, een beetje veel.
James; Ik wist het wel. Zullen we morgen iets gaan drinken?
Naomi; waarom ?
James; ik wil je gewoon beter leren kennen.
Naomi; Nou, oke dan. Waar ?
James; In dat cafétje in de stad ?
Naomi; Perfect. Om 2 uur ?
James; Oké. Maar ik moet nu offline! Bye.
Naomi; Bye.

'Ik heb morgen een date.' zei James tegen Ramon. 'Goedzo, het is je eindelijk gelukt.' zei Ramon. James keek hem dreigend aan. 'Hou je bék of je kop gaat eraf.' zei James.
'Sorry.' zei Ramon.

Naomi sloot haar pc af en ging uitgestrekt op bed liggen. 'Ik heb morgen een date met iemand waar ik alleen de naam van ken.' zei Naomi in haarzelf. Eigenlijk verheugde ze haar erop. Ze vond James best wel knap. Hij zag haar duidelijk zitten. Dat vond ze stiekem wel fijn. Maar ze vond het niet leuk dat jongens aan haar blijven plakken. Naomi moest de heletijd aan James denken. Hij was toch niet zo'n gast die stoer wou doen. Hij was lief tegen haar etc. Ze moest lachen. Ze viel in slaap.

De volgende ochtend was ze al om 9 uur wakker. Het was zaterdag vandaag, dus had ze geen last van die domme school. Opeens realiseerde ze dat ze vandaag een date had.
Ze stond meteen op en liep op haar blote voeten naar de badkamer. De gaapte. En zuchtte. Ze ging onder de douche staan. Maar opeens kwam haar grote broer binnen.
Naomi bedekte haar 'vrouwlijkheid' met haar handen. 'Ik ga al ohja, Nice boobies.' zei haar broer Tom met een knipoog. 'Ga toch weg joh.' zei Naomi snel. Naomi ging verder met haar te wassen. Toen ze klaar was deed ze een handdoek rond haar en liep naar der kamer. Ze keek in de kledingkast. Hmm. Wat zou ze aandoen? Ze dacht in haarzelf dat ze er goed uit moest zien. Ze pakte een mini rokje met een topje. En eronder pimps van 10 centimeter.
Zou dat niet te hoërig zijn ? Dacht ze in haarzelf. Ze deed het aan en ging naar haar moeder. 'Mam, ik ga vandaag met een jongen naar de stad. Maar is het niet te hoërig wat ik aanheb?' vroeg Naomi. Haar moeder Tessa keek haar van kop tot teen aan. 'Doe een adidas vestje nog op je topje en pak je pimps van 5 centimeter.' zei Tessa. 'Dankje mam.' zei Naomi. Haar moeder was haar 2de beste vriendin. Ze wist altijd raad. Naomi liep naar de badkamer en stijlde haar haren. Haar haren waren mooi blond. Zo glanzend.. Ze zette nog een strikje in haar haren. Nu was het af. Ze ging nog even naar haar haar Beste vriendin Kate. Naomi wou dat Kate àlles wist. Want ze moest het hele verhaal aan iemand kwijt. Natuurlijk hat Naomi niet gezegt tegen haar moeder dat ze James amper kende. Ze zei gewoon tegen haar moeder dat ze hem van school kende. Een leugentje om bestwil. Naomi ging naar Kate. Ze belde aan. Kate deed open.
Ze gaf Naomi meteen een dikke knuffel. Naomi legde Kate alles uit. 'Volgens mij moet je wel opassen met die gast hoor.' zei Kate. 'Hoe bedoel je? Hij is super lief.' zei Naomi. 'Nou, zo begint het met Loverboys. Eerst superlief, en dan laten ze je als hoër werken.' zei Kate. 'Doe normaal Kate. Dat zou James nooit doen. Hij voelt echt iets voor me.' zei Naomi. 'Ik zou hem toch niet vertrouwen.' zei Kate. 'Je bent gewoon jaloers dat jij geen vriendje hebt!' zei Naomi kwaad. 'Nee! Niet waar!' zei Kate. Naomi stond op en liep het huis uit. Ze liet de deur hard toevliegen. Kate begon zachtjes te huilen. Ze was haar beste vriendin kwijt door een domme discussie over een jongen. Naomi dacht net hetzelfde.

Het was ondertussen al 1 uur. Naomi rende snel naar het cafétje waar ze hadden afgesproken. James zat er al. 'Je ziet er zo gestrest uit.' zei hij lief. 'Ja, ruzie met m'n beste vriendin.' zei Naomi. 'Waarover?' wou James weten. 'meidenproblemen.' antwoordde Naomi met een glimlach. 'Je ziet er weer hot uit.' zei James. 'Dankje.' zei Naomi terwijl ze bloosde. De ober kwam naar ons toe. 'Wat mag het zijn?' vroeg de ober. '2 wisky's' zei James. De ober ging weg. 'Wisky ? Is dat niet te sterk?' vroeg Naomi. 'Natuurlijk niet. Het is heerlijk. Proef maar.' zei James. De ober kwam terug met 2 wisky's. Naomi dronk de wisky op. James gooide hem op de grond als Naomi niet keek. Naomi bestelde nog wisky. En nog een wisky. En op het einde was ze dronken. James gooide telkens zijn wisky op de grond. Dus hij was niet dronken. Naomi haar hoofd hing scheef en ze moest de hele tijd lachen. James betaalde de rekening en nam Naomi mee naar huis. Hij droeg Naomi tot hij thuis was. Hij riep door het hele huis 'Ramon, David, Naomi is hier.' zei James. De 2 jongens liepen naar beneden. 'Ze is dronken.' zei Ramon. James knikte. 'Natuurlijk, anders zou ze hier nooit vrijwillig komen. 'Dat is waar.' zei Ramon. James pakte Naomi mee naar boven en legde haar in een bed. Hij deed de deur op slot en ging terug naar onder. 'Volgens mij zullen we haar de komende dag niet meer horen. Ze slaapt als een baksteen.' zei James. De jongens lachtte. 'Zou ze nog maagd zijn?' vroeg Dave. 'Ik denk van wel.' zei James. 'Het is wel een lekker ding hé.' zei Ramon. Dave en James knikte. 'Ze zou een goede hoër zijn.' zeiden Dave en Ramon. James keek denkend. 'Waarom kijk je zo?' vroeg Dave. 'Nou, ze is zo anders.' zei James. 'Hoe bedoel je?' vroeg Ramon. 'Nou, laat maar. ze zou inderdaad een goede hoër zijn.' zei James. 'Zo kennen we je weer.' zeiden Ramon en Dave.

De jongens gingen nog uren op café. Ze kwamen thuis om 3 uur 's nachts en gingen toen slapen.

Naomi werd wakker. Ze had heel erg veel hoofdpijn. Ze keek in het rond. Waar was ze ? Ze herkende niets. Ze stond op en bewoog de deurklink. Ze was opgesloten.. Ze bontste op de deur. 'waar ben ik?!' riep ze. 'Kop houden bïtch!' hoorde ze iemand zeggen. James was het niet, want hij had een lieve, warme stem. Naomi ging huilend op het bed zitten. Er werd op de deur geklopt en een sleutel erin gedraait. 'Kom toch binnen.' zei Naomi snikkend. Een meisje met zwart haar met roze kwam binnen. 'Hoi.' zei ze onzeker. 'Haal me hier weg!' zei Naomi boos. 'Kan ik niet, ik ben hier ook opgesloten.' zei het meisje. 'hoezo opgesloten?' vroeg Naomi. 'Nou, James, Ramon en Dave zoeken meisjes, en laten ze als hoër werken.' zei het meisje. 'Hoezo? dus ik word een .. Hoër?' vroeg Naomi. Het meisje knikte traag. 'Ik ben ontmaagd door een 40 jarige.' zei het meisje snikkend. Naomi omhelsde haar.

'Dat is super erg.' zei Naomi. 'En jij.. ben jij nog maagd?' vroeg het meisje. Naomi knikte. 'Nou ehm ik ben trouwens Haley en jij?' zei Haley. 'Naomi.' zei Naomi. 'Ik weet zeker dat we vriendinnen worden.' zei Haley. Naomi lachtte ongemakkelijk. 'Ik hoop het.' zei ze. 'maar, James is toch geen loverboy?' vroeg Naomi. 'Ik ben bang van wel.' zei Haley. 'Hij zei tegen mij dat ik bijzonder was. En ik geloofde hem.' zei Naomi snikkend. 'Dat zegt hij tegen elk meisje.' zei Haley. 'Wat een bedrieger!' zei Naomi kwaad. Haley knikte. 'Dat is hij inderdaad.' antwoordde Haley. Opeens kwam Ramon binnen. 'Jullie hebben al kennis gemaakt zo te zien.' zei hij. 'Ja, en we hebben honger.' zei Haley. 'Oke ik vraag aan James wat te eten voor jullie.' zei hij. en hij ging weg. 'Kunnen we niet ontsnappen?' vroeg Naomi. 'Ik heb het al eens geprobeerd en het is niet goed afgelopen..' zei Haley. 'Hoezo dan?' vroeg Naomi. Haley deed haar shirt omhoog en liet een messteek zien. 'hij heeft me gesneden.' zei Haley. Naomi wreef over Hayley's buik. 'Doet het nog pijn?' vroeg ze bezorgd. Haley knikte. 'Als het een troost kan zijn, je haar is geweldig.' zei Naomi. Haley lachtte. 'Dankje.' zei ze. James kwam binnen met brood en water. 'Haley, jij moet de komende nachten hier slapen. Raechel heeft even jou kamer.' zei hij en hij ging weg. 'Wie is Raechel?' vroeg Naomi. 'Dat wil je niet weten.' zei Haley terwijl ze een slok nam. 'Zijn vriendin?' vroeg Naomi. 'Nee, een 13 jarig meisje.' zei Haley met een zucht. '13?!' herhaalde Naomi haar. 'Ja, en ze moet ook voor hoër spelen.' zei Haley. 'Dat vind ik echt erg, ze is nog zo jong..' zei Naomi. Haley knikte. 'Maar het goede nieuws is dat ik hier mag blijven.' zei Haley. Naomi knikte. Ze moest de heletijd aan Raechel denken. Ookal wist ze niet hoe ze eruitzag. 'Wat voor een persoon is Raechel eigenlijk?' vroeg Naomi. 'Nou, ik kende haar al van vroeger. Ze was altijd een heel blij persoon. Maar hier is ze onzeker, stil en schaamt ze haar. Ze wil helemaal geen hoër zijn, en voelt haar vies.' zei Haley. 'Dat is begrijpelijk.' zei Naomi. Haley knikte. Ze aten nog wat brood en dronken water. Ze hoorde Raechel schreeuwen. 'Ze gehoorsaamt vast niet.' zei Haley met een zucht. 'Hoezo?' vroeg Naomi. 'Als je niet doet wat ze zeggen word je geslaan. Of vermöörd..' zei Haley. 'Maar, waarom Raechel? ze is zo jong.' vroeg Naomi. 'Nou, voor hun is hoe jonger hoe beter. Ze leren sneller en dan zijn ze op hun 16de heel goed.' zei Haley. 'hoe vies!' zei Naomi. 'Dat is het inderdaad.' zei Haley. 'Maar, waarom doen ze het?' vroeg Naomi. 'Ze willen geld. Heel veel geld.' zei Haley. Naomi draaide met haar ogen. Raechel schreeuwde weer heel hard. 'Auw' hoorde je haar schreeuwen. 'Bék dicht bïtch.' hoorde je Dave zeggen. 'Haley!' riep James. 'Ik moet nu gaan.' zei Haley. ze omhelsde Naomi nog en zwaaide. Ze ging de deur uit en ging naar James. 'Wat is er.' vroeg Haley arrogant. 'Je hebt een klant. Ga naar de klantenkamer.' zei James. Haley kreeg een traan in haar oog. Ze liep naar boven, naar de klantenkamer. Daar zat een stinkende, oude man. 'Stinkerd, doe je condööm aan.' zei Haley. 'Nee, ik wil zonder.' zei hij met een gemene lach. 'Dacht het niet, ik wil niet zwanger worden.' zei Haley terwijl ze een condööm gooide. 'Oké dan.' zei de man en deed hem aan net voor haar neus. Haley draaide haar om. Opeens voelde ze 2 handen op haar börsten. 'Daar gaan we weer.' dacht ze in haarzelf. Toen de man weg was ging Haley meteen onder de douche en poetste haar tanden. Niet omdat het moest, maar ze wou ze proper mogelijk zijn. Een oude man pïjpen was namelijk niet echt aangenaam. Naomi zat nog altijd op haar kamer. Haley kwam binnen. 'Ik heb je gehoord uitleg is niet nodig.' zei Naomi. Haley zuchtte. 'Ik häat dit.' zei ze. 'Ik ook.' zei Naomi. 'Jij moet geen oude mannen pïjpen!' schreeuwde Haley. Naomi keek haar bang aan. 'Sorry, ik ben gewoon zo kwaad.' zei Haley. 'Op mij?' vroeg Naomi. Haley schudde haar hoofd. 'Op James en zijn bende.' zei Haley. James kwam binnen. Naomi, kleed je uit. Naomi keek hem verbaasd aan en keek erna naar Haley die knikte. 'Doe het, anders doet hij je pijn.' fluisterde ze. 'Inderdaad.' zei James. Naomi deed haar shirt uit. En haar broek. 'Je bh en slipje ook bïtch.' zei James. Naomi kleedde de rest uit en liet een traan. 'Mooizo. Haley laat mij en mijn meisje alleen.' zei James. Hij noemde haar zijn meisje. Voelde hij toch iets voor haar ? Vast niet. James kleedde zich uit en duwde Naomi op bed. Hij begon haar hevig te zoenen en voelde aan haar börsten. Hij zoende haar overal.. Naomi voelde hem in haar gaan. Het deed zoveel pijn. Ze werd ontmaagd door iemand die ze haatte. Maar toch van hield. Gelukkig nam ze de pil. Want hij had geen condööm om. James kleedde zich aan en ging terug weg. Naomi kleedde haar ook aan en huilde op bed. Plotseling kwam Raechel binnen. Ze wreef op Naomi haar rug. 'Hoi, ik ben Raechel.' zei Raechel. Naomi keek op. 'ik Naomi.' zei Naomi snikkend. 'Ik vind het verschrikkelijk voor je.' zei Raechel. 'Ik ook voor jou, je bent 13 en je zit hier al..' zei Naomi. Raechel knikte. 'Tsja, ik heb hier ook niet voor gekozen. Je mag blij zijn dat je nog geen klanten hebt.' zei Raechel. 'Heb jij al klanten?' vroeg Naomi verbaasd. Raechel knikte. 'Ja, maar ouder dan 20 mocht niet van James.' zei Raechel. 'Gelukkig maar.' zei Naomi. Raechel knikte. Ze omhelsde elkaar nog wat en praatte nog. totdat James binnenkwam met een nieuw meisje.
'Dit is Kate.' zei James. 'Dat weet ik! Klöôtzak!' zei Naomi terwijl ze James begon te slaan. James richtte een pistool op Kate haar buik. 'Naomi, stop of ze gaat eraan.' zei James. Naomi stopte met slaan en ging terug op het bed zitten met Raechel. James duwde Kate de kamer in en trok Naomi mee naar hem. Hij duwde Naomi in het straflokaal. 'Je word gestraft.' zei hij. 'Mij best, maar blijf met je poten van kate af!' riep Naomi. Aan de muur stonden 4 handboeien. Hij deed Naomi's kleren uit en zette haar handen, en voeten aan de handboeien. Hij pakte een leren riem en begon op haar könt te slaan. 'Auw!' riep Naomi. Naomi huilde, en huilde en huilde. 'Ramon, Dave, hier komen!' riep James. Hij gaf de Riem aan Ramon en hij sloeg 2x zo hard. Naomi schreeuwde van de pijn. 'Zo is het wel genoeg. Ze heeft genoeg geleden.' zei James. Hij maakte haar los en gaf haar haar kleren. Naomi werd terug naar de kamer gestuurd waar de andere 3 meiden wachtten. 'Wat is er met je gebeurd?' vroeg Kate berzorgd. 'Ze hebben me met een leren riem geslaan. 'Dat ken ik.' zeiden Raechel en Haley. 'Waar zijn we eigenlijk?' vroeg Kate. 'Je had gelijk Kate, James is een loverboy. We worden hoëren en worden geslaan.' zei Naomi snikkend. Kate begon mee te huilen. 'Dit is allemaal mijn schuld, ik had je beter moeten waarschuwen.' zei Kate. 'Nee Kate, je had me gewaarschuuwd, en ik heb niet geluisterd. Maar hoe kom jij hier terecht?' vroeg Naomi. 'Nou, ik was je gevolgd. En ik werd vanachter gegrepen en in deze kamer gedumpt..' zei Kate. 'James houdt niet van afluisteraars..' zei Raechel. 'Jij ziet er wel erg jong uit, wie ben jij?' vroeg Kate. 'Ik ben Raechel, en ik ben 13. Ik ben in de val getrapt van een loverboy..' zei ze. 'Zo jong ?' vroeg Kate vol ongeloof. Raechel knikte. 'Hallow, ik ben hier ook nog.' zei Haley. Naomi lachtte heel even. 'dat is Haley.' zei ze.
'Hoi Kate.' zei Haley. 'Hoi.' zei Kate. James kwam binnen. 'Haley, meekomen!' schreeuwde hij. Haley liep naar hem toe. Hij pakte haar bij haar prachtige haren en trok haar mee. 'Wat is hij gemeen!' zei Kate. Raechel knikte. 'Dat is hij inderdaad.' zei Raechel. James kwam terug binnen. 'Waar is Haley?!' vroeg Raechel bang. 'Döod.' zei James gemeen. 'Wat?! Waarom?!' vroeg Raechel terwijl ze op stond. 'Ze gehoorzaamde niet.' zei James. Naomi huilde. Ze was een van haar beste vriendinnen kwijt. James ging weer weg. Kate troostte Raechel en Naomi. 'We zijn tenminste nog met onze 3.' zei Kate hoopvol. 'Ik moet weg. Dit is mijn uur voor klanten.' zei Raechel treurig. Raechel ging de kamer uit. Naomi en Kate waren de enige nog in de kamer. 'Waarom heb jij nog geen klanten?' vroeg Kate aan Naomi. 'Ik heb geen idee..' zei Naomi. 'Gelukkig heb ik geen klanten.' zei Naomi. Kate knikte. 'Naomi.. Ben je hier ontmaagd?' vroeg Kate piepend. Naomi knikte. 'Kate, als iemand je durft aan te raken, krijgt die met mij temaken.' zei Naomi ineens. Kate lachtte. Ze knuffelde Naomi. Ramon kwam binnen. 'Kate, je hebt proefles. meekomen!' riep Ramon. Kate liep bang naar Ramon die haar bij de haren nam. Nu zat Naomi heel alleen in die kleine, enge kamer. Naomi besloot even te slapen. Toen Naomi wakker werd kwam Raechel de kamer binnen met tranende ogen. 'Wat is er Raechel?' vroeg Naomi. Raechel antwoordde niet. 'Heeft hij je geslagen?' vroeg Naomi. Raechel schudde met haar hoofd. 'Ik word overgeplaatst naar Antwerpen..' zei Raechel snikkend. 'Maar, dat ligt in België!' zei Naomi verbaast. Raechel knikte. 'Maar, waarom word je overgeplaatst?' vroeg Naomi. 'Omdat we hier met teveel meiden zitten. En een vriend van James, die dus in antwerpen woont, heeft meiden te kort..' zei Raechel. 'Nu ben ik 2 vriendinnen kwijt.' zei Naomi.
Raechel gaf Naomi nog een dikke knuffel. 'Ik moet nu gaan.' zei Raechel. Raechel wou de deur uitgaan. Maar Naomi hield haar hand vast. 'Ik zal je nooit vergeten.' zei Naomi terwijl ze een kus op haar wang drukte. Raechel lachtte. 'Ik jou ook nooit.' zei Raechel. 'Waar blijf je?!' riep James. 'Ik kom!' riep Raechel. Ze gaf Naomi nog een knuffel en ging weg. Ramon bracht Kate binnen met een paar kleding.
'Ik ben net ontmaagd door Ramon..' zei Kate snikkend. 'En erger nog, ik heb vandaag mijn eerste klant.' zei Kate. Naomi keek haar niet begrijpend aan. 'Je eerste klant ? Ik ben hier al 3 dagen en ik heb nog geen klant gehad.' zei Naomi. 'Je hebt geluk.' zei Kate. 'Ik moet deze hoërkleding aantrekken..' zei Kate. Het was een doorzichtig, rood, kort kleedje. Echt heel erg hoërig.. 'Ik vind het echt raar om je hier zo te zien in die kleding.' zei Naomi. Kate knikte. James kwam binnen. kate, je klant is er. James kwam binnen en Kate ging naar buiten. James ging langs Naomi zitten en sloeg een arm om haar heen. 'Waarom heb ik geen klanten en zij wel?' vroeg Naomi. 'Wil je klanten?' vroeg james. 'nee, maar ik vraag gewoon waarom.' zei Naomi. 'nou, ik vind je te mooi en te speciaal om als hoër te werken.' zei James. 'Hoe bedoel je?' vroeg Naomi. 'Ik ben verliefd op je, ik wil je met niemand delen.' zei james. Naomi keek hem raar aan. 'Wat zeg ik nu?' vraagt James. 'Dat is helemaal niet zo. Ik behandel je net als al die andere.' zei James. hij pakte zijn arm van haar schouder en liep de kamer uit. Naomi ging op het bed liggen. Ramon kwam binnen met een jongen die ze niet kende. 'Dit is Dean.' zei Ramon en hij liet ons alleen. Naomi keek Dean aan. Hij had een schattig kopje. Hij was precies niet zo'n stoere gast. dacht Naomi in haarzelf. 'Ehm, hoi.' zei Dean. 'Hey.' zei Naomi terug. 'Ik ben Naomi..' zei Naomi. Dean lachtte. 'Ik Dean.' zei hij. 'Iknow.' zei Naomi. 'Nou, wat kom je doen.' vroeg Naomi. Dean ging zitten naast Naomi. 'Ramon is mijn broer en hij wilt dat ik net zo als hem word.' zei Dean. 'Dus.. eigenlijk ben je mijn eerste klant?' vroeg Naomi. Dean knikte. 'Maar ik vind het zo erg voor jullie. En ik wil je klant niet zijn.' zei Dean. 'Dus, je bent zogezegt mijn klant?' vroeg Naomi. 'Ja, ik zeg tegen Ramon dat je geweldig was.' zei Dean. Naomi gaf hem een knuffel. 'Dankje.' zei Naomi. 'Ik zou je helpen als ik kon.' zei Dean. Naomi lachtte. 'Ik mag jou wel.' zei Naomi. 'Ik jou ook.' zei Dean. 'Ik heb een vraag' zei Dean. 'Stel maar.' zei Naomi. 'Nou, ben je hier ontmaagd?' vroeg Dean. Naomi knikte. 'Wat naar voor je.' zei Dean terwijl hij haar knuffelde. 'Ik zal er alles aan doen om je te redden.' zei Dean. 'Dat is lief van je.' zei Naomi. 'Dean, je tijd is om!' riep Ramon. 'Ik moet nu gaan, ik zal vaker komen. Dan bedenken we samen iets.' zei Dean. Hij liep de deur uit. 'Hoe was ze?' vroeg Ramon. 'Geweldig.' antwoordde Dean. 'Goed. Kom je morgen terug?' vroeg Ramon. Dean knikte. 'Ohja, vertel niks tegen mam.' zei Ramon. 'Wat jij wilt.' zei Dean. 'Oja ik ben trots op je.' zei Ramon. 'Whatever.' antwoordde Dean. Dean ging weg. Ramon liep naar Naomi's kamer. 'Dus je was goed?' vroeg Ramon. 'Ga toch weg.' zei Naomi. Ramon schudde zijn hoofd. Hij begon Naomi te kussen en ging verder. 'STOP STOP!' riep Naomi. Plots kwam James binnen. 'Wat doe je gast! Ga van der af!' riep James. Ramon gehoorzaamde en ging van haar af. James duwde Ramon uit de kamer en ging langs Naomi zitten. 'Wat heeft hij gedaan?' vroeg hij. 'Een klant gestuurd.' zei Naomi. 'Een klant?!' herhaalde hij. Naomi knikte. 'Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik niet wil dat je klanten krijgt.' zei James boos. 'Waarom niet?' vroeg Naomi. 'Je hebt iets bijzonders. Je bent geen hoër.' zei James. Naomi keek verschrikt. 'Dus je vind me leuk?' vroeg Naomi. 'Ja, heel erg.' zei James. Hij bloosde.
James drukte zijn lippen op Naomi haar lippen. Dean kwam binnen. 'Wie ben jij?' snauwde James. 'Sorry dat ik stoor.' zei Dean treurig terwijl hij wegging. James dacht niet verder aan Dean. Hij was te veel bij Naomi met zijn gedachte. Naomi moest denken aan Dean. Hij kwam heel blij binnen, maar heel treurig naar buiten. 'Wat is er liefje?' vroeg James. 'Niets.' zei Naomi.
James ging weg. Naomi deed lief tegen hem zodat ze misschien kon ontsnappen. Kate kwam binnen. 'Het was vre-se-lijk!' zei Kate. Ze kon wel janken. 'Hoe was het met jou klant?' vroeg Kate. 'Dean bedoel je?' vroeg Naomi. Kate knikte. Naomi legde alles uit. Kate was zo blij. 'Ik denk dat jullie wel bij elkaar passen.' zei Kate. Naomi lachtte. 'Nee, ik val op James.' zei ze. Kate schrok. 'WAT?!' zei Kate. 'Ik bedoelde niet James ik bedoelde..' zei Naomi. Kate keek haar aan. 'Oke, ik ben een beetje verliefd op hem. Alleen op zijn lieve kant.' zei Naomi. 'Zet hem uit je hoofd!' zei Kate. 'Dat probeer ik, maar het lukt niet.' zei Naomi. Dean kwam binnen. 'Ik moet van Ramon weer, je weet wel.' zei Dean. Naomi lachtte. En knikte. 'Dus dat is Dean?' vroeg Kate terwijl ze liefdevol keek naar Dean. 'Ja, ik ben Dean.' zei hij. 'Ik ben Kate.' zei Kate dromerig. Dean zijn aandacht ging terug naar Naomi. 'Weetje, ik heb je gemist.' zei hij tegen Naomi. Naomi lachtte. Maar Kate gaf haar een boze blik. 'Ik jou ook hoor.' zei Naomi terwijl ze hem een knuffel gaf. 'Zou Kate niet weg moeten?' vroeg Dean. 'Nee, niemand mag binnenkomen als er een klant is. Dus Kate kan blijven.' zei Naomi terwijl ze lachtte naar Kate.
'Ik ben hier blijkbaar toch teveel.' zei Kate. 'nee, helemaal niet.' zei Naomi. 'Och, ik laat jullie tweetjes wel alleen.' zei Kate. Kate liep de deur uit naar haar klantenkamer. Gelukkig was er geen klant. 'Wat was er met haar aan de hand?' vroeg Dean. 'Niets, met het verkeerde been uit bed gestapt zeker.' zei Naomi met een lach. Dean lachtte. 'Ik moet je iets bekennen.' zei Dean. 'Je vind me toch niet leuk?' vroeg Naomi. Dean knikte. 'Ja, ik vind je leuk.' zei Dean. Naomi schrok. 'Vind je dat erg?' vroeg Dean. Naomi schudde haar hoofd. Ik niet. Maar iemand anders daarintegen.. 'Wie dan?' vroeg Dean. James gaat er niet blij mee zijn. En kate ook niet..' zei Naomi. 'Hoezo Kate niet?' vroeg Dean. 'Ik denk dat Kate een oogje op je heeft.' zei Naomi. Dean lachtte. 'Ze kent me amper.' zei Dean. 'Weet ik.' zei Naomi. 'Je bent mooi.' zei Dean. Naomi lachtte terwijl ze haar haren uit haar ogen schoof. 'Dankje.' zei ze. Ze keken elkaar diep in de ogen. en hun lippen raakte elkaar. James kwam binnen. Hij werd woedend. Hij pakte Naomi bij haar haren. 'Auw!' riep ze. Hij sleurde haar de kamer uit en duwde haar in zijn kamer. Hij duwde haar op bed en begon haar te slaan, en tegelijkertijd de zoenen. Naomi wist niet wat ze ervan moest denken. Dean kwam hun kamer binnen. 'Laat haar los!' zei hij dreigend. Naomi lag half nääkt op het bed. Ze trok het deken over haar. 'Wie denk je wel dat je bent?' vroeg James dreigend. 'Een beter persoon dan jou.' zei Dean. Dat ging James echt te ver. Hij ging naar Dean, en gaf hem een box in zijn buik. Hij viel direct op de grond. Ramon kwam binnen. 'Dude, wat heb je gedaan?' vroeg hij aan James. 'Hij moet Naomi niet zoenen, ze is van mij.' zei hij dreigend. 'Een beetje zoenen, wat is daar nou aan?' en trouwens, jij houdt helemaal niet van Naomi! Alleen van haar lijf!' riep Ramon kwaad.
'Nou en? Voor jou toch ook.' zei James. Naomi stond op. Ookal stond ze half näakt. 'Dus.. Het gaat je alleen maar om mijn lijf?' vroeg Naomi kwaad. James knikte. Naomi gaf James een klap in zijn gezicht. En Ramon ook. Dean kwam al bij bewustzijn. Het eerste wat hij zag was Naomi in haar ondergoed. 'Wow.' zei hij. Naomi Lachtte. ze gaf Dean een kus op zijn mond. James werd woedend. Hij duwde hun aan de kant en ging naar Kate's kamer. Hij sleurde haar mee en liep naar de keuken. Hij pakte het scherpste mes wat hij had en ging terug naarboven. Hij hield het mes recht voor haar keel. 'Niet doen!' zei Ramon. Iedereen keek hem verbaasd aan. 'Laat haar gaan!' riep Naomi. 'Alleen als jij Dean nooit meer ziet.' zei James. Naomi huilde. 'Ze zal mij nooit meer zien. Laat haar gaan.' zei Dean. Hij liet Kate los. Kate ging langs Naomi staan. 'Ik wil wel zeker weten dat je hem nooit meer ziet.' zei James gemeen. 'haal het niet in je hoofd.' zei Ramon. James pakte Dean en wou het mes in zijn rug steken. Maar Ramon was te vroeg. Hij pakte het mes af en stak het in James zijn rug. Iedereen stond versteld. 'Iedereen blijft van mijn broer Dean af!' riep hij dreigend. Dave kwam binnen. Hij keek Ramon kwaad aan. Dave was James zijn neef. Hij keek Ramon kwaad aan. Dave pakte Naomi bij haar haren en sleurde haar mee naar zijn kamer. Hij deed de kamer op slot en verkrächtte Naomi.. Dat kon Dean niet toe staan. 'Ik moet Naomi redden!' zei hij. Kate keek hem aan. Ze draaide met haar ogen. 'Dat moet je niet.' zei ze met een knip oog. Ze verleidde Dean en probeerde hem te kussen. 'Vergeet het. Ik hou van Naomi!' zei hij. Hij bewoog de deurklink van Dave's kamer. Op slot. Hij wist het wel. 'Ik bel de politie!' riep Dean. 'Dan is dit mooie meisje niet meer zo mooi.' zei Dave dreigend. 'Blijf met je poten van Naomi af!' riep Dean. Ramon steunde zijn broer. Hij trapte de deur in.
Dean haalde Dave meteen van Naomi af. Naomi lag helemaal näakt op het bed. 'Ik schaam me rot.' zei ze. 'Je moet je niet schamen. Je ziet er geweldig uit.' zei Dean. Ramon zat met Dave te vechten, terwijl Dean en Naomi aan het praatten waren. 'Je vriendin flirt met me.' zei Dean. 'Kate?' vroeg Naomi. Dean knikte. 'Dat zou ze nooit doen..' zei Naomi. 'Ach laatmaar. Het belangrijkste is dat ik hier bij jou ben.' zei Dean. Ramon en Dave waren in een andere kamer verder aan het vechten. Dus ze hadden de kamer voor hun alleen Het gekke was dat ze het hun niet aantrokken dat er iemand aan het vechten was. Of sterker nog, James döod lag in een andere kamer. Ze hadden alleen nog aandacht voor elkaar. Ondertussen lag Dean ook al nâakt in bed. Naomi en Dean hadden heel erg veel plezier. Maar plots kwam Kate binnen. Ze begon te huilen. 'Het spijt me dat ik met Dean flirtte.' zei ze. 'Geeft niet' zei Naomi terwijl ze haar knuffelde. 'Ik heb de politie gebeld.' zei Kate. En jahoor, de politie stond al direct voor de deur. We legde alles uit en alleen Dave werd opgepakt. Haley haar lijk lag op de zolder. En dat werd meegepakt samen met dat van James. Kate en Ramon werden heel erg gelukkig samen. En kregen later 2 kinderen. Een meisje genaamd Iris en een jongen genaamd Thomas.
Dean en Naomi werden ook gelukkig en kregen 1 kind. Een meisje genaamd Lucy.

Aantal keer bekeken: 12009
Waardering: 7.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online