Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Lovergirls.

U leest om dit moment het verhaal Lovergirls gepost door xLiipGlossx. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: xLiipGlossx
Gepost op: 2007-7-7

Verhaal:

Lovergirls
Chyntia (17) werd slachtoffer van lovergirls.
Je hebt vast wel eens van loverboy's gehoord.Maar weet je ook dat er loverfirls zijn? Ze doen zich voor als je beste vriendin, maar haar gespeelde vriendschap heeft maar 1 doel: jou gebruiken als prostituee zodat zij veel geld verdient en haar dure lifestyle kan bekostigen. Oppassen dus! Lees hier het verhaal van Chyntia, die slachtoffer werd van een lovergirl...

chyntia is door haar ouders en op school al vaak gewaarschuwd voor loverboys.Ze kende de signalen en was vastberaden zich nooit te laten inpakken door mooie spullen en gladde praatjes.Maar als ze Meike ontmoet heeft ze geen idee van haar slechte bedoelingen...
'Ik was 15 toen ik Meike voor het eerst zag.Ze viel me op door de felroze scooter waar ze opzat. Samen met wat vriendinnen stond ze voor ons schoolplein wat te kletsen. Meike zag eruit als een model met haar dure designerkleding en perfect zittend haar.Ze kwam steeds vaker met haar roze scooter op ons schoolplein staan.Geen idee wat ze daar moest en soms vroeg ik mezelf wel eens af af of ze zelf niet naar school toe moest.Op een dag sprak Meike me zo ineens uit het niets aan.Ze was direct heel aardig en gaf me een complimentje over mijn jas. Ik kon mijn oren niet geloven. Zij , miss perfect, gaf mij, miss ugly een compliment! We raakten aan de praat en ik merkte dat Meike stoer en ook aardig was.Ze was geïnteresseerd in mij en vroeg me het hemd van het lijf. Ik vroeg hoe ze aan die mooie scooter kwam want ik droomde al tijden van zo'n ding. Maar mijn ouders vonden het veels te gevaarlijk.Meike vroeg of ik een ritje wilde maken bij haar achterop. Natuurlijk wilde ik dat! Ze haalde een helm uit het zadel en weg waren we.We toerden samen door de stad en ik voelde me heel stoer.We aten een patatje en daarna bracht ze me terug.Zingend fietste ik naar huis , ik had een geweldige dag gehad.Die avond schreef ik alles in m'n dagboek.Ik heb me altijd een buitenbeentje gevoeld.Mijn vriendinnen zijn allemaal veel mooier dan ik.Thuis hebben we het niet zo breed, waardoor ik vaak tweedehands kleding draag.Daar word ik ook wel eens mee gepest waardoor ik nog onzekerder word. Ook ben ik enig kind en heb ik thuis niemand om mee te praten. Maar deze dag had ik me gelukkig gevoeld. Uitgereknd het mooiste meisje had mij meegevraagd.Het leek direct te klikken tussen ons. Ik snapte er natuurlijk niets van dat zij juist met mij vriendinnen wilde zijn,maar dat kon me niets schelen.Het was gewoon zo!'

CADEUTJE.
'De volgend echtend sprong ik met een glimlach mijn bed uit om naar school te gaan.Daar aangekomen vroegen mijn vriendinnen waarom ik zo blij was en ik vertelde het verhaal van de dag ervoor.Tot mijn verbazing reageerden ze niet enthousiast.Ze vonden Meike een aroogant, opschepperig meisje en bovendien was ze 8 jaar ouder dan ik.Ook hadden ze verhalen gehoord die niet positief waren. Ze zou met iedereen het bed delen , van scholen afgetrapt zijn en jatten. Ik geloofde er niets van.Mijn vriendinnen zeiden dat ik moest oppassen met haar en ik beloofde dat te doen.Toen ik s'middags naar huis wilde fietsen zag ik Meike weer.Ze vroeg of ik zin had om met haar naar het winkelcentrum te gaan.We hadden weer ontzettende lol en Meike kocht heel wat kleding.Toen ik een tas zag die ik al een tijdje op het oog had, kocht ze die voor mij.Ze zei dat ze het leuk vond om mij een cadeautje te geven.Ik vroeg me af waarom ze zoveel geld har maar ik durfde het niet te vragen. Ze zal wel rijke ouders hebben dacht ik. Doordat ik meer met Meike optrok,zag ik mijn vriendinnen steeds minder.Ze bleven bij hun standpunt dat Meike niet deugde.We groeiden uit elkaar en op school was ik vaker allen.Ik zat daar niet mee, want ik had een fantastisch leven na school met Meike.Winkelen,keten en spannende dingen doen was met haar veel leuker. Ik begon vaker te spijbelen en was een paar keer mee geweest naar feestjes van de vrienden van Meike.Van mijn ouders mocht ik nog niet stappen, en als ik eerlijk ben was ik er nog niet aantoe.Maar nu ik met Meike meeging vond ik et geweldig.Ze had heel veel vrienden en vriendinnen.Vooral die vrienden vond ik interessant. Ze zagen er goed uit en waren altijd aardig.Mijn ouders waren niet blij met mijn vriendachsp met Meike , ze vonden dat ze een slechte invloed op me had.Ze vonden dat ik was verandert en vroegen waar ik die dure kleren vandaan had.
Ik vertelde ze dat ik die van Meike gekregen had.Ik kreeg ook vaker ruzie met mijn ouders en soms kwam ik niet thuis maar bleef ik bij Meike in het appartement slapen.'

VERKRACHT.
'Ik keek steeds meer op tegen Meike.Ik vond haar interesant en droomde dat ik net zoals haar was;populair ,mooi en zo te zien rijk. Op een dag vroeg ik haar hoe ze aan dat geld kwam , ze gaf geen antwoord maar zei dat ik vanavond mee moest naar een feestje.Op het feest stelde Meike me voor aan Jordy.Hij was knap,charmant en ik voelde dat mijn knieën knikte.Jordy vroeg me of ik mee ging naar boven en ik was nieuwsgierig naar wat hij van plan was.Maar ik vond het reuzespannend en ging met hem mee.We liepen naar de logeerkamer en deed de deur achter mij opslot.Jordy zag inens dat ik bang werd en stelde me gerust.Wat hij toen zei kon ik niet geloven. Meike zou een aantal 'vriendinnen' hebben die voor haar werkte.Deze gingen met jongens,die zij ook regelde ,naar bed voor geld en zij kreeg daar een deel van omdat ze goed voor hen zorgde. Meteen dacht ik aan loverboys daar had ik veel over gehoord en gelezen en dit leek er verdacht veel op.Meike was dan wel geen enge jongen maar een mooi lief meisje. Tenminste, dat had ik gedacht.Ik geloofde Jordy niey en vroeg waarom hij zulke nare dingen had gezegd over mijn vriendin.Hij duwde me op bed en zei dat ik maar beter kon meewerken anders zou het allemaal nog vervelender worden.Als ik hock bleef ik liggen. Jordy trok met een ruk mijn broek naar beneden en begon me te betasten. Wat er daarna precies gebeurd is hetb ik verdrongen, maar ik weet wel dat ik die nacht door Jordy verkracht en ontmaagd ben.'

GEVOELLOOS.
'Toen hij klaar was, wiat ik niet hoe snel ik uit die kamer weg moest. Ik rende naar beneden op zoek naar Meike.Ze vroeg hoe het was geweest en overhandigde me 40 euro.Ze zei er doodleuk achteraan dat ik op deze manier net zoveel geld kon verdienen als haar.Ik riep dat ze niet goed bij haar hoofd was en rende naar huis.De tranen rolde over mijn wangen.Ik kon niet geloven dat Meike dit soort werk deed.Ze ronselde meisjes om seks te hbben met vreemde meisjes en zelf werd ze er nog beter van ook.Ze moest totaal gevoelloos zijn. Toen ik voor de deur van mijn huis stond heb ik even getwijfeld.Het was al laat en mijn ouders wisten niet waar ik was. Ze waren zeker weten boos maar ik kon moeilijk op straat slapen. heel stilletjes ben ik naar boven geslopen en heb het hele verhaal van die avond in mijn dagboek geschreven.Snikkend viel ik in slaap.De volgende ochtend kreeg ik een sms van Meike, of we wat konden afspreken. Ze wilde me uitleggen wat er was gebeurd. Omdat ik dat graag wilde weten stemde ik toen. s'Middags stond ze op me te wachten bij het schoolplein.Ze vertelde haar verhaal. Jaren geleden had ze een jongen leren kennen,Marcel, die later een loverboy bleek te zijn.Ze werd door hem ingepalmd en later moest ze seks hebben me zijn vrienden.Hier verdiende hij geld mee.Een klein deel gaf hij aan haar.Ze kon nergens naartoe en hoe vaker ze het deed hoe meer geld ze verdiende.Ze had lang voor die jongen gewerkt toen hij haar een ander baantje aanbood.Zij zou vanaf toen haar eigen meisjes regelen zodat zij niet meer met vraamden naar bed hoefte.Dat zouden die meisjes dan doen.Uiteraard kreeg ze een deel van de opbrengst en een ander klein deel zou naar hem gaan.Dus wrd Meike een lovergirl.Zij regelde de meisjes en Marcel de jongens die seks wilde.'

DRONKEN.
'Meike raakte zo aan het rijke leventje gewend dat ze niet meer trug wou en kon.Op 1 dag verdiende ze wel 300 euro.De meisjes die voor haar werkten deden het allemaal uit vrije wil,zei ze.Als ze wilden stoppen kon dat.Toen ze het hele verhaal vertelde klonk het best ligsch.Ik zou veel meer geld verdienen dan vakken vullen in de supermarkt. Thuis en op school ging het niet goed,met mijn vriendinnen liep het niet lekker maar bij Meike kon ik alles doen wat ik wou.Ik besloot mijn vriendschap met haar niet te verbreken.Mijn ouders waren er intussen achter gekomen dat ik spijbelde en op feesten rondhing.Ze wilden met me praten maar daar had ik geen zin in. Gelukkig kon ik bij Meike logere.In die oeriode ging ik nauwelijks naar school en ik 'werkte' dan voor Meike.Seks met een vreemde vond ik verschrikkelijk , maar ik merkte dat het met alcohol op makkelijker ging dus was ik avonden achter elkaar dronken. Overdag sliep ik mijn roes uit en gaf mijn verdiende geld uit.Inmiddels had ik ook dure kledeing en was ik van plan een scooter te kopen, net als Meike. Deze levensstijl heb ik een hele tijd volgehouden en op een gegeven moment kreeg ik steeds meer een schuldgevoel tegenover mijn ouders. Ik sprak ze nauwelijks meer en elke keer als ik contact wilde opnemen liet MEike dat niet toe.Ze zei tegen me dat ik me prima zelf kon redden, ik verdiende nu toch mijn eigen geld.Maar op een dag vertelde ik Meike dat ik heel graag terug wou naar huis.Ik wilde een tijdje stoppen met het werk.Het enige wat ik deed was feesten , en dat wilde ik niet meer.Ook de seks begon me tegen te staan en ik wilde weer leuke dingen doen met mijn vriendinnen.Ik miste mijn oude vertrouwde leventje.Meike werd razend.Ze zei dat ik nergens naartoe kon en dat mijn ouders me toch niet terug zouden nemen.Ik schrok van Meike.Ze sloeg me en vanaf toen wist ik dat het fout zat.Die avond hadden we weer een feestje en ik moest mee van Meike want ze had me aan een paar jongens belooft.Tuswen mijn 'werkzaamheden' zocht ik Laura op.Een stil meisje die ik altijd op feesten tegenkwam maar nog nooit echt had gesproken.Wel wist ik dat ze ook voor Meike werkte.Ik vertelde haar dat ik erg graag naar huis wilde . Alleen wist ik niet hoe ik dat moest aanpakken wan Meike liet me niet gaan.Laura begon te huilen en vertelde me dat ze ook al graag naar huis wou maar ook zij had geen idee hoe.Samen besloten we uit Meikes web te ontsnappen.

LITTEKENS.
'Een paar dagen later zijn Laura en ik er tijdens een feestje vandoor gegeaan.Naar dat ik seks heb gehad ,et een jongenkwam laura naar boven lopen.Via het raam en het dakterras van de buren zijn me naar beneden geklommen.We renden zo hard al we konden weg.In een parkje hadden we elkaar de moed nog ingesproken en gingen daarna onze eigen weg.We hadden besoten onze ouders alles op te biechten.Ik ben rechtstreeks naar mijn ouders' slaapkamer gegaan. Mijn moeder schrok wakker en begon te huilen toen ze mij zag.Op mijn kamer heb ik haar mijn dagboek gegeven die ik al die tijd bij heb gehouden.Ik vroeg haar of ze niet boos wilde worden en of ze mijn dagboek wilde lezen.Snikkend keek ik naar mijn lieve moeder die begon te lezen.Toen ze klaar was met lezen zei ze: 'stil maar, ik ben niet boos.We gaan aangifte doen , alles komt goed.'Na die woorden voelde me ik weer wat beter en ik wist dat alles goed zou komen.Meike heeft me die avond ook nog gebeld maar ik heb niet opgenomen.Haar wil ik nooit meer zien.Samen met Laure en onze ouders hebben we aangifte gedaan tegen MEike. Meike hebben ze nooit gepakt omdate r geen bewijzen waren. Ik heb haar ook nooit meer gezien.Waarschijnlijk weet ze dat ze zich gedeisd kan houden anders staat de politie meteen op de stoep.Mijn vriendinnen hebben me gelukkig alles vergeven. Nog steeds vind ik het moeilijk mensen te vertrouwen zowel jongens als meisjes.Ik heb emotionele littekens maar het gaat goed met me.Mijn leventje waarin mensen om me geven zou ik nooit meer in willen ruilen voor het rijke,lege wereldje waarin alles te koop is.'

Hoe herken je een lovergirl?
- Ze xdraagt dure kleding.
- Ze heeft altijd de nieuwste spullen.
- Ze wil jebeste vriendin worden.
- Ze doet overdreven aardig.
- Ze stookt tussen jou en je vrienden.
- Ze stookt tussen jou en je ouders.

Aantal keer bekeken: 12607
Waardering: 8.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online