Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Luna.

U leest om dit moment het verhaal Luna gepost door Loesje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Loesje
Gepost op: 2010-5-25

Verhaal:

Luna
Er is een dag en een nacht. Dag is normaal maar, Nacht is alles anders.

Luna zit op de bank.
Ze is alleen thuis. Ze hoort alleen maar enge geluiden.Ze weet dat er vanavond iets vreselijks zal gebeuren.
Dat wist ze zeker. en ze heeft het ook tegen haar ouders verterld. Die zijn tegen haar: 'Je bent gek geworden dom kind wij wouden ook zo graag een zoontje' Daar word Luna ook altijd zo Kwaad op als ze dat zeggen. Er word gebeld. 'Hallo met Luna' er word tegen haar gezegt:'Ik zit in je huis ik ga je vermoorden en je word de geest van de Maan gemoemd' Kom maar met je mes hang me maar op mijn leven is waardeloos. Er komt iemand de woonkamer binnen met een mes. Vermoord me maar. Hij loopt naar haar toe en steekt een mes in haar keel. Ze is dood. Hij wil het huis uit lopen,hij doet de voordeur open, Luna staat voor de deur. 'Volle maan' Zegt ze. Jammer voor jou bent de gene die vandaag dood gaat. Ze pakt hem op gooit hem in een kale boom precies op de boom punt het blood stroomt van de boom stam af. Luna gaat haar huis binnen ze ziet zig zelf dood liggen. Ze haalt het mes er uit. met het bloed op het mes schrijft ze op de net witte muur: Jullie eigen schuld en straks zijn jullie aan de beurt.


Aantal keer bekeken: 2996
Waardering: 6.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online