Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

MSN Boy ( Deel 1 ).

U leest om dit moment het verhaal MSN Boy ( Deel 1 ) gepost door Tim. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Tim
Gepost op: 2010-3-13

Verhaal:

MSN Boy ( Deel 1 )

Het was een snik hete zomerdag Sven zat achter zijn computer,
terwijl (bijna) iedereen van de warmte genoot. Richard een goede vriend van hem vroeg
hem of hij mee ging naar het strand ging met Jasper en Wouter, sven zei geirriteert ‘nee ik heb het druk’. Richard vroeg ‘waarmee’?
‘Het is snik heet’. Sven zei ‘met MSN en Hyves’. ‘Wat ben je in godsnaam aan het doen
op Hyves en MSN op deze snik hete dag zei Richard’ .Sven zei boos ‘laat me
met rust ben bezig’.’Dan niet’ zei Richard, ‘dan zoek je het zelf maar uit’en ging weg met zijn fiets naar Jasper.Want daar hadden ze met zijn allen afgesproken om naar het strand te gaan.
Tijdens zijn fietstocht naar Jasper dacht Richard nog even aan Sven waarom reageerde hij zo boos. En welke idioot gaat in deze hitte nou hyven en msnen nou ja laat hem maar dacht Richard . Jasper en Wouter stonden al op hem te wachten toen hij aan kwam fietsen.
‘Hee waar bleef je nou’ zei Jasper ‘we hadden 10 minuten geleden al afgesproken’ ‘en waar is Sven’ vroeg Wouter. ‘Die wilde niet mee hij wilde liever MSNen en Hyven’ zei Richard, ‘Dat is niets voor Sven zei Jasper meestal gaat hij wel met ons mee naar het strand’.
‘Ha laat hem maar hij gaat de volgende keer wel mee dat weet ik zeker’ zei Richard, en ze fietste weg naar het strand.



Aantal keer bekeken: 4637
Waardering: 8.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online