Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Maandag avond.

U leest om dit moment het verhaal Maandag avond gepost door Marjo Loegma. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marjo Loegma
Gepost op: 2007-6-19

Verhaal:

Maandag avond
Maandag avond

Het was maandag avond, een heldere zomerse avond. Ik was allen thuis ( al bijna 2 jaar woon ik op kamers)ik zat wat met mijn poesje te spelen als net de deur gaat. de postbode had een pakje voor mij. het was vast de vibrator die ik eergister had besteld. Omdat ik al zo'n beetje vanaf mijn 14e aan sex deed schaamde ik me er niet voor om zoiets te kopen. ik nam het pakketje aan en ik legde het op tafel. de postbode wist denk ik wat er in de doos zat, want hij keek mij raar aan. pech voor hem. Ik wilde meteen mijn nieuwe sppeltje uitproberen, toen opnieuw de bel ging. het was de posttbode weer. Ik moest nog een brief invullen. Tijdens het schrijven bedacht ik iets... Mijn rokje had ik al uit en ik stond in mijn topje (zonder BH) en string in de deuropening. de postbode was ondertussen al helemaal gei l geworden van mijn cup D en mijn outfit. De bobbel in zijn broek werd steeds groter... Wie wil dit verhaal afmaken?? doe er dan een stukje bij! Maak hem zo GEIL mogelijk!!!

Aantal keer bekeken: 5910
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online