Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Maar we doen het toch....

U leest om dit moment het verhaal Maar we doen het toch... gepost door Branco. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Branco
Gepost op: 2009-2-24

Verhaal:

Maar we doen het toch...
Maar we doen het toch

Ik ontmoette haar op de verjaardag van m'n oma. Mijn oma werd 80 dat jaar, en daarom was er groot feest en alle ooms en tantes en neven en nichten waren uitgenodigd. Het was een zonnige dag en iedereen was buiten in de grote tuin bij het huis van m'n oom. Er werd genoten van lekkere glaasjes wijn, spelletjes voor de kleintjes en 's avonds zou er een grote barbecue zijn. Ik ben de oudste van oma's kleinkinderen, en ik was toen 26 jaar. De oudste neef die ik had was 19, en verder waren alle neefjes en nichtjes jonger dan hem. Ik had nooit echt veel contact gehad met mijn neefjes en nichtjes, omdat ons gezin ver van ze vandaan woonde. Mijn ooms en tantes (mij vader heeft drie broers en twee zussen, en die hebben een heleboel kinderen bij elkaar, mijn neefjes en nichtjes dus) woonden allemaal in dorpen rond het dorp waar oma woonde. Wij woonden meer dan 120 km verder richting het noorden, en aangezien we in die tijd geen auto hadden zag ik mijn grote familie niet vaak. Met het openbaar vervoer deed je er al gauw drie uur over om er te komen.

Ik woonde sinds een paar jaar op kamers in een grote stad, en 's ochtends was ik al vroeg met m'n eigen auto vertrokken. Toen ik aankwam bij het huis van m'n oom en de auto voor het huis parkeerde had ik haar al meteen gezien. Ik liep de tuin in aan de voorkant van het huis en ze verdween net om de hoek naar achteren. Ik herinner me dat ik meteen al dacht dat ze een lekker kontje had, al had ik toen nog niet eens gezien dat zij het was. Ik ging naar binnen, feliciteerde m'n oma, begroette netjes de familie en liep de achterdeur uit de tuin in. De zon scheen, er was geen wolkje aan de lucht, en de tuin had een groot terras waar de barbecues voor de avond al klaar stonden. Er waren tafels met allerlei eten, en het terras was omringd door een enorm gazon waar bomen op stonden. Tegen de muur van het huis stond mijn oudste nichtje met m'n oudste neef te praten, en ik begroette ze beiden. Ik grapte wat met m'n oudste neef dat ie nog zo'n pubertje was toen ik hem voor het laatst zag en nu al bijna een echte kerel... Ondertussen keek ik naar haar, m'n nichtje, ze stond voor me en keek naar het gesprek tussen mij en en m'n neef. "Van haar was dat lekkere kontje dat ik net zag!" schoot er door me heen... "Oh damn, wat is zij een mooi sexy meisje geworden".

Ik had haar al vijf jaar niet meer gezien, en de laatste keer dat ik haar zag was ze nog een klein meiske, net geen brugklasser meer maar ook nog net geen stoere meid uit de bovenbouw. Maar nu stond ze voor me en ik bewonderde hoe sexy ze geworden was, met mooie rondingen, een knap koppie, mooie lange haren, en een blik in haar ogen die verraadde dat ze een heel stuk wijzer was dan toen. Ik raakte met haar aan de praat, ze vertelde dat ze haar vwo eindexamen deed dat jaar. Voor ik het wist praatten we honderduit over van alles en nog wat. We aten ondertussen wat, dronken jus d'orange en een paar wijntjes, en de tijd vloog... Ondertussen zag ik haar ook wel af en toe naar mijn lichaam kijken. Ik droeg een spijkerbroek en t-shirt, en je kon wel zien dat ik het laatste half jaar vaak naar de sportschool was geweest. We blaakten allebei van gezondheid, en dat was te zien. We bewogen ons niet gewoon, we dansten bijna om elkaar heen als we bij elkaar in de buurt waren. 's Middags lagen we op een kleedje op het gazon, allebei op onze zij naar elkaar toe... We genoten van de zon, praatten over wat zij allemaal deed, wat ik allemaal aan het doen was... Om ons heen ging het feest door, en ook de rest van de familie had het leuk en gezellig. De kinderen speelden, de wat ouderen hadden door de alcohol de schik er ook wel in zitten, en wij vielen niet echt op. Het was net alsof we in een andere wereld waren als al die mensen om ons heen. We waren helemaal relaxed, lekker in de zon, lekker aan de praat en het klikte enorm. Om ons heen werd werd er door de kleintjes gevoetbald, en daar werd flink herrie bij gemaakt.. even verderop zaten een aantal ooms en tantes met elkaar te praten en er werd regelmatig hard door iedereen tegelijk gelachen. Maar het leek niet tot ons door te dringen. We zaten in een soort bubble, en de wereld om ons heen was er nog wel, maar wij zaten in onze eigen wereld. In elkaars wereld.

Ik genoot van hoe ze lachte, haar verhalen, haar humor. Ik voelde me steeds meer tot haar aangetrokken, en ik voelde dat er een soort vreemde spanning tussen ons hing. Zij lag met haar rug naar een stel voetballende neefjes toe tegenover me, en steeds als de bal toevallig op haar af kwam vliegen haalde ik een reddingsactie uit door plotseling over haar heen met m'n vuist of met m'n voet de aanvliegende bal weg te stompen. Dat gebeurde drie keer of zo die middag, en elke keer dat ik dat deed keek ze me ontzettend geil aan... Aan de ene kant maakte me dat zelf ook bloedje geil... Aan de andere kant vroeg ik me af of het de rest van de familie niet zou opvallen, dat geflirt in de tuin tussen een neef en nicht... en ik werd er klein beetje onrustig van, maar ik kon niet stoppen met het spel tussen haar en mij. M'n dierlijke instincten waren niet in bedwang te houden, en ik wist het.

Tegen het eind van de middag ging de barbecue aan en hielp de hele familie mee met het eten klaar maken, tafel dekken, stoelen sjouwen en alle andere voorbereidingen voor de avondmaaltijd. Ik zag al aankomen dat wij ook zouden worden geroepen om mee te helpen, dus ik stelde Shirley, zo heet ze, voor om een ritje met de auto te gaan maken. "Leuk!" zei ze, dus we liepen naar m'n auto, stapten in en ik reed weg, niet wetend waarheen eigenlijk, want ik kende de omgeving daar totaal niet. Ik vroeg waar ze heen wilde. "Ik weet wel een leuk plekje.", zei ze en ze wees me de weg. Een paar straten reden we door, het dorp uit, en bij een bedrijfsterein een kilometer verderop zei ze: "Hier in". Ik stuurde de auto het door bomen omheinde landje op. Er stond een grote schuur, en een klein huis dat niet bewoond werd maar als kantoor van het bedrijfje diende. Ik reed naar achter de schuur en zette de auto neer met de neus richting het weiland. Ideaal plekje was het, mooi uitzicht, en je kon niet gezien worden vanaf de weg door al de bomen en de schuur. Het was lekker zonnig weer maar we bleven in de auto zitten met de muziek aan en de ramen open. De meegejatte fles rosé ging open en we namen omstebeurt een slok uit de fles. Ik moest eigenlijk niet meer drinken als ik nog wilde rijden, dus ik trok ook maar een flesje water open. Voor de grap nam ik een klein slokje water in m'n mond en sproeide het met m'n mond over Shirley die in de stoel naast me zat. Ze barstte in lachen uit en deed het bij me terug met een slokje rosé. Ik lachte en zei "Nu in je mond!" en spontaan deed ze haar mond open en probeerde ik het straaltje water uit mijn mond in de hare te sproeien. Het ging er nauwelijks in en ze lachte nog harder.. "Dichterbij" zei ze en ze bewoog haar lichaam naar me toe.. Weer probeerde ik het, maar nog steeds ging er veel naast... het water druppelde van haar gezicht.. "Oeh wat een geil gezicht" dacht ik. Ze lachte nog steeds, maar niet hardop, ze glimlachte naar me, en keek me uitdagend aan. Ik voelde de spanning en aantrekkingskracht tussen ons en ik zei zacht "Nog dichterbij..". Ze bracht haar gezicht dicht voor het mijne, keek me aan en hield haar mond weer open. Ik sproeide een klein beetje water met mijn mond in haar mond. Ze slikte het door. "Goed zo, alles er in" zei ze. Ik bewoog langzaam m'n hand door haar haar naar haar achterhoofd en duwde haar zachtjes naar me toe. Langzaam kwamen onze gezichten steeds dichter bij elkaar, en ik voelde haar adem tegen mijn huid. We sloten onze ogen. Zachtjes raakten onze lippen elkaar, af en toe, heel voorzichtig... "God wat lekker" dacht ik en we zoenden uitbundig... Mijn tong over de hare, onze monden tegen elkaar, op elkaar, in elkaar... Terwijl we met onze ogen gesloten door zoenden wurmde ze zich van de bijrijdersstoel op mijn schoot. Halverwege de klim over de versnellingspook die tussen ons in zat kwam ze een beetje klem te zitten, en met een "Oeh, ah!" verbrak ze het contact tussen onze monden en bewoog zich lachend naar achter om haar been voor me langs te kunnen doen. Ik schoof met het hendeltje m'n stoel zo ver mogelijk naar achter en ze kwam met haar gezicht naar me toe op mijn schoot zitten. God wat voelde dat lekker, haar lichaam op het mijne. Ik voelde de warmte tussen haar benen door onze broeken heen. God wat was die meid geil. En wat was ik geil. We keken elkaar aan, en in elkaars blikken zagen we dat we hetzelfde dachten. Ik pakte haar haar beet met m'n handen, aan beide kanten van haar hoofd. Langzaam trok ik haar dichter naar me toe, haar ondertussen strak aan kijkend. Toen haar gezicht zo dicht bij het mijne was dat ik haar ogen niet meer scherp kon zien, bewoog ik haar hoofd zachtjes naar opzij en naar achteren en zoende haar in haar hals... Ze rook verschrikkelijk lekker, en ik voelde me steeds meer opgewonden worden. Ik voelde dat het bloed naar m'n lul te begon te stromen en een warm en geil gevoel verspreide zich vanuit m'n pik door heel m'n lichaam. Ik zoende langzaam langs haar haarlijn in haar nek... Ik bewoog m'n mond al kusjes gevend richting haar oor, en nadat ik even aan haar oorlelletje sabbelde kreunde ik zacht: "Ooh ik wil je, nu!". "Ik jou ook" hijgde ze terug, en we zoenden elkaar weer.. heftig, gepassioneerd, voluit. Ik legde mijn hand op haar bolle kontje en kneep er zachtjes in.. Oh fok wat waren haar billen lekker, ik kneedde ze en voelde haar kruis gloeien toen ik mijn hand meer onder haar liet glijden. We zoenden elkaar hartstondig op de mond, ik zoog aan haar lip en beet er zachtjes op.. "Dit mag eigenlijk niet hè?" zei ze me een klein beetje onzeker. "Nee, maar we doen het toch." zei ik. "Ja, we doen het toch!" hijgde ze en we zoenden elkaar weer, nu nog vuriger dan daarvoor. We wisten dat we het gingen doen, ondanks dat zij mijn nichtje was, en ik haar acht jaar oudere neef. Ik pakte haar kont stevig met twee handen beet. Damn wat was ze een lekker poppetje, overal zacht en warm... ik voelde met mijn handen over haar hele lichaam, haar billen, over haar onderrug naar haar zij, haar mooie taille, haar buikje, en haar tieten, oh god die waren geweldig... groot, een grote cup C denk ik, superstevig maar ook heel fijn zacht... Ik kneede ze, kneep zachtjes in haar tepels. Mijn handen waren al onder haar kleding verdwenen, maar ik wilde meer bewegingsvrijheid. Ik trok langzaam haar truitje over haar hoofd, en ze zwierde haar haar naar achteren toen ze er uit was. Ze zette haar handen op m'n schouders en keek me aan. "Pak ze maar hoor." zei ze plagend, en ik pakte ze.. die goddelijke tieten van haar. Damn, wat waren die fijn... Ze had geen bh aan, haar tieten waren zo stevig dat ze dat niet nodig had. God wat een lekker wijf, godsallemeklere wat geil. Ik begon aan haar broek te pulken, en zij aan de mijne. We moesten die auto uit eigenlijk, het was te krap, dus ik deed de autodeur open en pakte haar bij haar billen en schoof haar richting deur. Ze slaakte een gilletje en viel half naar buiten, maar omdat ik haar arm vast hield kon ik haar langzaam op haar rug in het gras laten zakken, net naast de auto. Toen ze lag kroop ik vanuit de auto meteen bovenop haar... één been had ze zelfs nog half in de auto liggen, maar het maakte allemaal niet meer uit. Ik zat bovenop haar met m'n benen aan weerszijden van haar lichaam. Ze maakte m'n riem los en knoopte m'n broek open en haalde m'n lul er uit. Ze streelde hem heel zachtjes met haar nagels en haar vingertoppen... waar ik enorm geil van werd. Het bloed werd nu onder hoge druk naar m'n pik gepompt, en ik had een erectie die zo hard was dat ik dacht dat ie bijna zou knappen... Ik dwong mezelf uit de geweldige allesoverspoelende roes die wat ze deed bij mij teweeg bracht. Ik schoof mezelf naar achteren, naar haar voeten, en trok snel haar laarsjes uit, ging weer omhoog, knoopte haar broek open en trok ook die uit. Ze lag voor me met haar ene been gestrekt, de andere half nog in de deuropening... iets uit elkaar... ik stak mijn hoofd tussen haar benen en gaf haar een kusje op haar onderbroek, precies op de plek waar haar klitje zit. Er ging een siddering door haar lichaam... Ik wreef met m'n handen over haar benen, haar billen, en uiteindelijk ook haar kutje, en schoof haar slipje opzij. Ik likte heel zachtjes over haar spleetje, en ging zachtjes met m'n tong er tussen. Ze kreunde en kronkelde... Ik begon rondjes te draaien met m'n tong om haar klitje.. Ze kreunde harder... Terwijl ik door bleef likken aan haar klitje, stak ik langzaam m'n rechter wijsvinger in haar kutje... Holy hell wat was die meid nat, die ene vinger gleed er zo in... Toen ik er nog een vinger bij in deed kreunde en zuchte ze en zei ze "Jah, lekker, niet stoppen.". Langzaam bewoog ik mijn vingers in en uit haar en tegelijk likte ik haar klit. Ik maakte grote langzame halen met mijn tong. Ze kreunde en aan het stokken van haar adem kon ik horen dat ze bijna ging klaarkomen.. ik bewoog m'n vingers expres wat langzamer en de spanning in haar lichaam nam wat af... ik likte nu ook langzamer en zoog haar klit in mijn mond, sabbelde er op. Ze kreunde onafgebroken maar ingehouden.. "Hmmmm hmmmmmm hmmmmmmm"... nu ging ik weer sneller met m'n vingers in en uit haar, en ik drukte m'n vingertoppen steeds even tegen haar g-plek die diep van binnen zat. Haar adem stokte weer... net toen ik dacht "shit, nu haalt ze wel heel lang geen adem meer", kreunde ze het uit: "Aaaaaaah ja aaaaaahh!!".. een explosie van spanning kwam uit haar los.. "Ooh lekker, lekker! lekker! Ooooh fuck wat lekker!" hijgde ze en schokkend en kronkelend met haar lichaam kwam ze klaar. Haar lichaam bleef naschokken en sidderen, tot ze na een tijdje rustig en volledig ontspannen in het gras lag. Helemaal bevredigd keek ze me aan. "Je been ligt nog in de auto.", zei ik en ze lachte.

"Dat was verdomde lekker zeg, waar heb je dat geleerd?", vroeg ze me speels. "Och, ik heb wel wat ervaring.", zei ik. "Fijn dat je het lekker vond, je was er wel aan toe geloof ik.". "Jaa... Zeker, lekker.", zei ze. Ik ging op m'n zij naast haar in het gras liggen en keek naar haar. Wat een ontzettend fijn lichaam had die meid. Ik bekeek naar haar gezicht en naar borsten. Ze zag dat ik keek en maakte haar rug hol, haar borsten naar voren stekend. "Vind je ze mooi?" vroeg ze. "Ja, ik vind ze geweldig." zei ik. "Ze zijn superstevig en mooi rond en heel lekker zacht. Ik zou m'n pik er wel eens tussen willen voelen.". "Oh, kom maar." zei ze. Ik stond op, trok m'n broek uit die ik nog half opengeritst aan had en ik ging op haar buik zitten, met m'n benen aan iedere kant van haar zij en m'n pik tussen haar tieten. Ze duwde ze met haar handen om m'n pik heen en bewoog ze langzaam op en neer... Een overweldigende geilheid maakte zich weer van mij meester. Haar lekkere zachte stevige tieten tegen mijn mijn keiharde lul voelde gewoon hemels, zo geil. Ik voelde al het bloed van m'n lichaam richting m'n pik stromen.. ze bewoog steeds sneller met haar tieten langs m'n lul.. Ik voelde dat ik al snel dicht bij een orgasme was, maar omdat ik niet zo snel wilde klaarkomen spande ik m'n bekkenbodemspier aan... het gevoel ebde weer wat weg, en ik kon wel weer even. Shirley pakte ondertussen met haar handen mijn billen vast en duwde m'n onderlichaam naar haar gezicht. Ze opende haar mond en schoof m'n keiharde pik zachtes tussen haar lippen. Ze likte met haar tong aan m'n eikel, draaide rondjes er rondjes omheen en schoof m'n pik langzaam er in en er uit. Het voelde goddelijk, haar zachte mondvlees tegen mijn supergevoelige pik... ze bewoog steeds ritmischer er in en er uit.. steeds sneller en sneller. Met haar hand streelde ze zachtjes m'n ballen en de onderkant van m'n lul. Ik kreunde en voelde weer een orgasme aankomen... Dit maal wilde ik het niet uitstellen, en toen ik bijna klaar kwam bewoog ik naar achteren zodat m'n pik uit haar mond floepte.. ze hield hem vast met haar hand en bewoog zachtjes de losse huid van m'n pik heen en weer met haar vingers. M'n pik was recht op haar openstaande mond gericht en ze keek me lachend aan. Ze merkte aan mijn gestokte adem dat ik bijna zover was. "Kom maar..." zei ze en precies op dat moment spoot m'n zaad in lange stralen haar mondje in. Ik kreunde hard, en kwam echt keihard klaar. M'n lichaam explodeerde en straal na straal spoot er uit m'n pik bij haar naar binnen. Een paar stralen bleven op haar tong liggen. Toen mijn orgasme over was keek ze me speels aan en slikte het door. Ze lachte naar me, zei "Goed zo, alles er in!" en gaf me een knipoog. Ik lachte en zoende haar lang en teder op haar mond... "Gdvrdomme wat lekker!" zei ik, "Maar misschien moeten we terug". "Ja.", zei ze.

Toen we terug kwamen op het feest was de barbecue al een tijd aan de gang. Het was gezellig, overal werd gedronken dus niemand had echt door dat we weg waren geweest. We hadden onze haren en kleding weer in orde gemaakt bij elkaar en in de autospiegels. De natte plekken in onze kleren van het water en de rose was al weer opgedroogd. We pakten eten en raakten weer in gesprek, en we flirtten wat minder met elkaar dan 's middags, ook omdat we niet wilden dat iemand iets zou gaan denken. Maar als we elkaar aankeken wisten we beiden waar we aan dachten.

De dag liep ten einde en ik moest naar huis. Ik was al bijna de laatste en het ging echt opvallen dat ik nog steeds rondhing. Ik gaf m'n nummer aan Shirley en zijn die van haar aan mij. We namen afscheid, ik bedankte mijn oom en tante voor de gastvrijheid, en liep naar de auto. Shirley kwam achter me aan en stopte me. Ze keek me verlangend aan en zei "Ik wil met je neuken.". "Ik ook met jou.", zei ik. We keken elkaar aan en het was even stil. "Mag eigenlijk niet hè?", zei ze terwijl ze naar me glimlachte. "Nee," zei ik, "maar we doen het toch.". Ik keek haar nog even aan, draaide me om, stapte in m'n auto en reed weg.

~~~ opgedragen aan Simone :p ~~~

Aantal keer bekeken: 18295
Waardering: 7.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online