Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mama waar ben je ? Deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Mama waar ben je ? Deel 1 gepost door Shana Vandeput. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Shana Vandeput
Gepost op: 2011-8-23

Verhaal:

Mama waar ben je ? Deel 1


Lang geleden is de papa van geertje vermoord is !
Geertje ging alleen wonen met zijn mama . Ze hebben het oud leven achter hun gelaten . Op een dag werd er gebeld dat de groot ouders van geertje zijn dood gegaan in een brand . Geertje was zo verdrietig dat hij depressief werd . Maanden werden jaren en geertje werd 16 . Zijn mama werd ziek en verdiende geen geld meer en werden buiten ge gooit uit hun huis .
Ze gingen in een huis wonen voor mensen men weinig geld .
Geertje ging weer naar school . Een nieuw school jaar . Al van de 1ste dag werd hij gepest . Jou moeder heeft geen geld en mij vader kan een boot kopen sukkel . De pest bende werd begeleid door Joris . Joris zijn vader leiden een eigen bedrijf . De bel ging en hij moest naar zijn klas gaan .
In zijn klas zat een meisje die hij wel leuk vind . Lore <3 . Het is zijn beste vriendin die hem help tegen Joris . Op een dag ging geertje met lore naar de bios . Het was een actie film . Dat vond geertje leuk aan haar dat za daar naar keek . Die avond vertelde hij dat hij haar graag zag . Maar ze liep gwn weg . Zonder nog iets te zeggen . Met tranen in zijn ogen ging hij naar huis . Één maal daar . Ziet hij dat zijn moeder word op gepakt .
De politie hield hem tegen . Zijn moeder en lore is hij kwijt
-------
Komt lore terug en wrm is zijn moeder op gepakt
Lees het in deel 2

Aantal keer bekeken: 9871
Waardering: 5.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online