Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Marieke (echt eng hoor).

U leest om dit moment het verhaal Marieke (echt eng hoor) gepost door griezelbeestje500. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: griezelbeestje500
Gepost op: 2011-7-15

Verhaal:

Marieke (echt eng hoor)
ik vind dit een echt eng verhaal maar dan moet je je nog voorstellen dat dit echt gebeurt is (zeggen ze)

Marieke was een lief meisje. ze ging samen met haar klas op schoolkamp ze zat in groep 7. ze hadden heel veel lol. maar toen het avond werd.....

het avondeten werd toegedient. Marieke had vreselijke honger van al dat spelen
Ze verheugde zich op het eten. dit kregen ze"Voorgerecht: Tomaten/ Kippensoep. Hoofdgerecht: broodje hamburger en nagerecht: aarbeien yoguhrt. Marieke had alles opgegeten. en toen mochten ze weer spelen. ze deden tikkertje Marieke zag dat Denise alleen was (ze was een neurd zei iedereen) maar Marieke vond dat ze haar moest helpen dus liet ze haar meespelen.
toen ging de bel. 'KAMPVUUR'schreeuwde iedereen in koor. ze rende naar de plaats waar ze hadden afgesproken dat ze het kampvuur gingen houden. een van de ouders vertelde over de weerwolven die hier woonden en de beesten die ze in een keer konden verscheuren. iedereen was bang. het vreemde was Marieke was altijd eerlijk en deed niet stoer en was eigenlijk best lelijk maar werd niet gepest.
na het kampvuur deden ze nog een spelletje met ze allen ze moesten kleurenlintjes zoeken en de juffen en meesters die moesten op je schijnen met een zaklamp als ze je hadden dan moest je je lintje in leveren.
je moest met een 2tal maar we hadden 17 kinderen dus niet een gelijk aantal.
Marieke besloot om alleen te gaan. meestal was Denise dat maar ze vond dat Denise ook een kans moest krijgen om vriendinnen met iemand te worden.

Marieke liep in haar eentje door het bos ze vond het eng. ineens hoorden ze gegrom en gehijg achter zich toen ze zag wat het was slaakte ze een gil.

toen de rest zat te spelen. was Denise met Tommy Denise hoorde de gil en wist gelijk dat Marieke het was ze rende naar het geluid toe en wat zag ze MARIEKE'S ARM WAS ERAF GEBETEN EN WEG!
groep 7 is terug naar huis gegaan terwijl Marieke dood was ze vonden het allemaal heel erg. en ze zeggen dat Marieke nu nog rond spookt op zoek naar haar armpje. ze zegt dan. 'Wieeeee.. heeft mijn aaaarmpjeeeee geziieeeeen... wie heeft.. mijn armpje gezieeeen..'ze loopt dan naar diegene toe en schreeuwt in het gezicht 'HEB JIJ MIJN ARMPJE GEZIEN!' en dan rukt ze het armpje van diegene eraf zodat die ook dood is en mee gaat zoeken.
EINDE!

ik vind hem eng jullie ook? geef A.U.B. een cijfer

Aantal keer bekeken: 5920
Waardering: 4.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online