Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mark en Fleur.

U leest om dit moment het verhaal Mark en Fleur gepost door bi. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: bi
Gepost op: 2006-12-6

Verhaal:

Mark en Fleur

Jezus dacht Floris bijzichzelf,Wat een wind. HIj trok zijn Jas nog iets steviger dicht en liep naarhuis.Hoewel het slechts 6 uur was was het uitgestorven opstraat op een paar individuen na.
Floris voelde op zijn hoofd een druppel mischien 2 sec. Later begon het keihard te hozen en Floris rende naar het dichstbijzijnde portiek waar hij schuilde.Hij had het echter zo koud dat hij nog op de val reep naar binnen stapte.Verwachtings vol keek het meisje achter de kassa hem aan en vroeg kan ik u helpen meneer?

Uhm nee niet echt zei Floris en Ging maar even naar de spijkerbroeken.
Het meisje riep achter de kassa Meneer ik doe de deuren dicht hoor!
Maar ik laat u er straks wel uit.
Oke riep ik naar het meisje.Ik ging maar voor spek en bonen een broek passen en liep naar het hokje toe.
Ik trok me eigen broek uit en stond daar in me onderbroek,Floris weet het het is heel raar maar floris vindt het lekker om mezelf en zijn pik in de spiegel te bekijken dus floris deed heel snel zijn boxer naar benden en zag zijn 16jarige pik bungelen.
Zacht begon hij eraan te trekken en in een Mum van tijd was hij keihard.

Het meisje intussen begon zich aftevragen of het lukte en liep naar het kledingshokje toe.Gedachtenloos trok ze het gordijn weg en zag daar die 16-jarige jongen staan die zichzelf stond te trekken.

Floris schrok zich dood.En probeerde zijn paal te verbergen.
Het meisje (Fleur) echter zei:
Die krijg je niet meer in je broek hoor schat.Daarop liep ze naar hem toe en begon hem te trekken.Floris schrok zich dood Hij werd nu gepijpt dood een meisje van mischien 17 jaar
die hij niet eens kent.Zij deed het echter zo vakkundig dat hij a chterover leunde en haar in haar bek begon te neuken.steeds sneller.Toen voelde hij het opkomen ik kom riep hij hard uit.Hij spoot toen 3 dikke klodders in haar mond het meisje slikte het niet door nee ze stond op en begon hem te zoenen.Floris besefte dat hij zijn eigen zaad aan het proeven was.

3 minuten later zei het meisje nu ik.
en langzaam trok ze haar Shirtje met beha uit en haar broek.totdat ze daar in haar slipje stond.floris zette een stap naar haar toe en trok het slipje naar beneden een geschoren kutje kwam tevoorschijn.hij boog zich en begon haar te likken.Nog voor dat ze klaar was trok ze Floris pik hard en riep dat ze hem moest neuken.Floris plaatste zijn staaf voor haar kut en
stootte naar binnen.

Buiten intussen besloot Mark de collega van Fleur dat hij haar op zijn vrije dag zou komen verrassen.
en pakte de sleutel deed de deur open en...

Floris schrok zich dood opeens was de deur opengezwaaid en was er een jongen van rond de 17 naar binnen gestapt.Hij voelde zijn pik alweer slap worden.en wilde zijn broek aandoen toen Fleur zei:Mark doe je ook mee?
Mark had daar wel zin in en trok zijn broek al uit: daar Bungellde mark zijn pikevenlang als die van Flrois maar iets dikker Mark kwam al trekken op hun af toen Fleur Floris weer begon te bereiden.Er gebeurde echter iets dat Floris niet verwachtte Mark liep naar hem toe .zijn pik hing voor zijn gezicht en niet voor die van fleur.Nou slikken Floris riepen ze beide en voorzichtig nam ik zijn eikel in me mond al snel zat hij er helemaal in en stond ik daar een vreemde jongen te pijpen
Na 5 minuten zei mark opeens dat hij nu Fleur wilde neuken.in Doggystyle nam hij haar. Terwijl Floris er beetje onbeduusd bijstond bekroop hem een geil gevoel.Hij ging achter Mark staan en drukte zijn eikel tegen Marks aars Mark schrok maar deed niet en als snel wat Floris hem aan het neuken.Ahh Dacht floris bij zichzelf Tering dit voelt echt Fucking lekker
en hij spoot dikke klodders in mark zijn aars die daardoor ook klaar kwam.Daarna befte ik Fleur om mark te proeven.Toen voelde Floris een steek in me Anus.Mark Was me aan het Neuken.ik schreeuwde het eersst uit van de Pijn maar als snel vond floris het zo lekker dat ik meebewoog na mischien 10 minuten Spoot mark zich leeg.
En pijpte Floris daarna nog een keer leeg.Nu neuk ik nog vaak met zowel Mark als Fleur

Aantal keer bekeken: 9208
Waardering: 5.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online