Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Markje de prins met Liesje het boerinnetje.

U leest om dit moment het verhaal Markje de prins met Liesje het boerinnetje gepost door juulia. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: juulia
Gepost op: 2009-2-18

Verhaal:

Markje de prins met Liesje het boerinnetje
Markje galopeerde wat met zijn paard door de wei. en liet de wind door zijn lange haartjes zwieren.
ineens zag hij zijn beste vriendje Pimmetje hij was de zoon van Prins Wessel.
hij kwam galloperend met zijn paard naar me toen. zullen we riddertje spelen? vroeg hij terwijl hij een zwaard uit zijn zak haalde.
ja is goed. ik begin rechts riep ik en ging er van door met mijn paard.
Pimmetje! kom we gaan naar oma! riep Prins Wessel. oh ik moet gaan Markje riep pimmetje zo hard als hij kon.
Markje was weer allen. hij besloot om naar het bos te gaan waar hij eigelijk niet heen mocht. en draafde wat met zijn paard naar het andere weiland en zag daar plots een meisje spelen. het was het boerinnetje van de boer karel.
hallo zei Markje. hoi zei Liesje.
wat kom je doen? vraagt ze terwijl ze bij de bloemen weg gaat.
ik wil graag spelen zegt Markje terwijl hij rode wangetjes krijgt.
Oke ik wil wel met je mee, zullen we dan prins en prinsesje spelen. en we gaan trouwen en dan moet je mij een kus geven. Markje wou haar geen kus geven, hij wilde met haar spelen.
hij gaf haar gou een kusje en ze sprongen op het paard en galopeerde er vandoor.

ik heb meerder verhalen geschreven zoals: New York en het gedicht van een Marokaans meisje.
Stuur maar een e-mail wat je er van vind julia_louise96@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 2907
Waardering: 4.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online