Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Masurberen en betrapt worden op de wc....

U leest om dit moment het verhaal Masurberen en betrapt worden op de wc... gepost door te geil soms. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: te geil soms
Gepost op: 2008-1-27

Verhaal:

Masurberen en betrapt worden op de wc...
Het was elf uur, ik zat in de 4de les van de dag. Het was Frans, niet echt mijn favoriete vak, maar de juffrouw was wel leuk en best wel knap. Dus als ik het echt te saai vond dan fantaseerde ik een beetje. Ik had dit al een tijdje gedaan en was ondertussen erg geil geworden. De bel ging het was middagpauze. Ik was nog steeds geil en op de weg naar de eetzaal bedacht ik wat ik daar aan kon doen. Terwijl de anderen naar de eetzaal gingen ging ik naar de wc. Er was niemand, des te beter. Ik opende 1 van de kotjes, ging naar binnen en deed het op slot. Ik deed mijn broek open en wilde beginnen masturberen. Maar? Ik wilde het wat spannender maken dan anders. Dus, ik kleedde me uit, volledig. Even later stond ik daar dan in mijn blootje. Met een erg stijve lul, en nog geiler dan ik al was. Ik nam mijn penis vast en begon langzaam te trekken eraan. Heerlijk was dit, en zo spannend. Ik vond het best wel geil zo volledig naakt in de wc te staan, en ik wilde me zelf ook wel eens bekijken in de spiegel. Ik luisterde aandachtig of er niemand het toilet binnen kwam en dan pende ik voorzichtig het deurtje van mijn wc kotje. IK stapte uit het kotje en stond recht voor de spiegel. Het was een erg lange en grote en ik kon mezelf volledig bewonderen. De gedachte dat er nu iemand zou kunnen binnenkomen makte me zo geil . Ik nam men penis weer even vast en begon weer langzaam te trekken, ik sloot mijn ogen even, maar juist op dat moment, dat ene moment van onoplettendheid, kwam iemand het toilet binnen. Het was Bart, de homo van onze school. Ik had het pas later door dat hij was binnengekomen, dus hij keek even toe hoe ik mezelf in mijn blootje deed genieten. Ik opende mijn ogen en schrok toen ik Bart zag. We zeiden beiden niets , maar allebei keken we naar mijn wc kotje waar mijn kleren nog in lagen. Ik maakte aanstalten om het kotje in te lopen, maar Bart was me voor. Hij sloot snel het deurtje en ging op wc pot staan om zo over de deur naar mij te kunnen kijken. ‘Zo zo, jij had het precies wel naar je zin, voor ik hier binnen kwam hé?’ ‘Kom Bart, laat mij binnen of geef mij mijn kleren.’ Zei ik op een toon die stoer moest lijken maar dat helemaal niet was omdat ik het nu echt wel benauwd kreeg. ‘Nee, niet zo snel, doe jij eerst nog maar eens een nummertje voor mij.’ Ik was echt benauwd nu, maar ook weer erg geil. ‘Komaan, Rukken.’ Beval Bart. ‘Oké, maar ik ga wel eerst in een kotje staan.’ ‘Oké’ stemde Bart toe, maar wel in het kotje naast mij, ik moet je nog kunnen zien hé.’ Ik ging in het kotje rechts van Bart zitten, sloot de deur en terwijl hij van bovenaf meekeek begon ik mezelf te rukken. Dit was best wel geil, masturberen terwijl de homo van het school toekeek en op je geilde. Met mijn rechterhand trok ik aan mijn penis en met mijn linkerhand wreef ik over mijn tepels. Bart vond dit blijkbaar echt geil, want hij was lichtjes aan het hijgen. ‘Ik wil je zien komen.’ Nadat hij dit had gezegt begon ik sneller te trekken en even later kwam ik spuitend klaar. ‘ Zalig’ Zei Bart. ‘Oké kom nu maar je kleren halen.’ Ik stapte uit het kotje en ging dat van Bart in. Ik wilde me aankleden toen ik merkte dat Bart de deur weer op slot deed en zijn penis boven haalde. ‘Oké, voor ik je laat gaan, moet je pijpen, anders vertel ik heel de school wat je gedaan hebt. Ik had geen keus, dus, nog steeds naakt ging ik op de wc pot zitten en bukte voorover naar Bart zijn lul. Ik had nog nooit gepijpt want ik was immers hetero, maar het beviel me wel. Ik zoog aan zijn staaf en wreef over zijn ballen.
Wat er daarna gebeurde vertel ik een volgende keer.


Aantal keer bekeken: 20966
Waardering: 8.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online