Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

McChicken au Naturel .

U leest om dit moment het verhaal McChicken au Naturel gepost door Sanne. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Sanne
Gepost op: 2011-2-26

Verhaal:

McChicken au Naturel
Een vrouw ging een paar jaar geleden naar een hamburgertent en bestelde daar een broodje kip. Ze vertelde de serveerster dat ze er per se geen mayonaise op wilde hebben omdat ze daar niet van hield. Toen ze het broodje kreeg, ontdekte de vrouw dat er toch mayonaise op de kip zat. Omdat ze hongerig was en geen zin had in een scene, at de vrouw haar broodje toch op.
Toen ze haar broodje half op had, begon de vrouw zich niet lekker te voelen. Ze stopte met eten en haalde de serveerster erbij om te klagen. De serveerster vertelde haar echter dat ze zeker wist dat ze geen mayonaise op het broodje van de vrouw gedaan had.

Samen bekeken ze het broodje beter. Toen ontdekten ze dat er inderdaad geen mayonaise op het broodje zat. De kip had een tumor, die tijdens het bakken was opengesprongen. De mayonaise-achtige gele substantie was in werkelijkheid pus, die uit de tumor was gedropen.

Waar of niet waar?
Dit is op het Internet een heel populair verhaal dat in verschillende variaties via e-mail verspreid wordt. Ondanks alle gekke koeien, pestvarkens en dioxinekippen is het verhaal toch niet waar. Maar dat kan natuurlijk ieder moment veranderen.


Aantal keer bekeken: 2334
Waardering: 4.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 31 bezoekers online