Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Meester zijn spel.

U leest om dit moment het verhaal Meester zijn spel gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2009-8-29

Verhaal:

Meester zijn spel
Meester zijn spel.

Mijn Meester heeft me gevraagd of ik om 20.00 uur op een verlaten landweggetje wil zijn. Precies om 20.00 uur ben ik op de afgesproken plek. Ik heb mijn lange zwarte jurk aangetrokken die mijn Meester zo mooi vind. Ik heb me volgens zijn opdracht zwaar opgemaakt.
In mijn ogen dan, ik weet niet hoe ik me zwaar moet opmaken. Dus doe ik het maar op mijn manier. Ik vind het sletterig, mijn Meester noemt het stijlvol, dus ben ik een stijlvolle slet.
Verder draag ik een string, hold up kousen, hoge hakken en een zwarte sexy bh. Mijn nagels zijn lang en netjes gelakt. Mijn teen nagels zijn niet te lang en ook netjes gelakt. Mijn Meester wil dat ik altijd nette gelakte nagels heb. Dat doe ik dan ook.

Het is mooi weer, de avond de zon staat nog hoog aan de hemel, een zacht briesje waait door het lange gras. Ik zet mijn auto aan de kant van het weggetje en kijk of ik de auto van Meester al aan zie komen. Nee, nog niet. Hij is misschien een beetje laat. Ik wacht rustig.
Ik besluit uit te stappen, hij heeft niet gezegd dat dat niet mocht dus ik waag het erop. De wind waait door mijn korte rode haar. Ik heb het vanmiddag laten, verven, knippen en mooi fohnen. Ook ben ik naar de schoonheidsspecialiste geweest. Ze heeft mij mooi opgemaakt en mijn poesje helemaal gewaxt, ook mijn kontje, armen, oksels en benen hebben dezelfde behandeling ondergaan. Ik ben dus mooi kaal en glad. Ik deed dat ook al voordat ik Meester kende. Hij eist dat ik ten allen tijdje netjes glad en kaal ben. Voor mij is dat dus geen moeite.

Zo mijmerend ben ik al een aardig eindje bij mij auto vandaan gelopen. Als ik zie hoe ver, draai ik me om en begin terug te lopen. Als Meester eraan komt rijden en hij ziet mij niet bij de auto, wordt hij óf ongerust of boos. Beide wil ik hem niet aandoen.
Ik ben met mijn gedachten bij mijn Meester. Hij is zo lief, zo knap en zo geduldig met mij. Ik heb het echt getroffen met hem. Terwijl ik aan hem denk voel ik mijn kutje vochtig worden, ik ben altijd geil voor hem maar als ik mijn gedachten laat gaan voel ik kriebels in mijn kutje en in mijn buik. Soms is het zo heftig dat het lijkt alsof ik klaar kom, dat is dan niet zo maar bijna wel.
Op dit moment heb ik die gevoelens ook, het is maar goed dat Meester zo bij mij is. Dan kan hij met mij spelen en misschien mag ik dan wel klaar komen. Dat idee maakt mij erg vrolijk en ik maak een rondedansje midden op de weg. Ik draai met mijn armen wijd rond, één keer, twee keer, drie keer. Als ik stop ben ik een beetje duizelig.

Dan merk ik dat er een auto naast mij gestopt is. Ik heb hem niet aan horen komen, zo was ik met mijn gedachten bij mijn Meester. Als ik opzij kijk zie ik dat het niet mijn Meesters auto is. Er zitten twee mannen in de auto, de man achter het stuur ziet er netjes uit, hij heeft een spijkerbroek aan en een overhemd. Zijn haar is netjes geknipt en hij lacht vriendelijk naar mij. De man op de passagier stoel ziet er wat onguurder uit, zijn haar is langer, hij draagt een zwarte broek en een t shirt. Ze lijken allebei ongeveer 35 jaar.
De man achter het stuur draait het raampje open, : “Hallo mooie dame, jij kan mooi dansen” roept hij naar mij, “Wil je even hier komen ik wil je wat vragen”. Omdat de man er netjes uitziet, glimlacht en netjes taalgebruikt besluit ik om naar hem toe te lopen.






Mijn hakken tikken op het asfalt als ik naar hem toe loop. “Kan ik wat voor u doen?” vraag ik.
“Ik zoek deze plaats”zegt hij, terwijl hij een landkaart omhoog houd, zijn vinger wijst naar een rood stipje op de kaart. “Bent u een beetje bekend hier” vraagt hij met een glimlach.
“Ja ik ken deze streek redelijk, misschien kan ik u helpen, mag ik even kijken?”vraag ik behulpzaam. Hij houdt de kaart vast terwijl zijn vinger op het rode puntje blijft liggen. Ik buig me voorover om op de kaart te kijken. “Oh ik zie het al” zeg ik “U bent verkeerd afgeslagen, u moet......”. Terwijl ik aan wil wijzen welke kant hij op moet voel ik een stinkend iets op mijn gezicht, het bedekt mijn neus en mijn mond. Ik wil het wegtrekken maar een arm wordt om mijn borst geslagen waardoor mijn armen vast zitten.
“Rustig wijffie, adem maar gewoon in en uit, dan bezeer je je niet” hoor ik een stem achter me zeggen. Ik raak in paniek, daardoor ga ik sneller ademen, ik voel mijn benen week worden, mijn knieen knikken, mijn hoofd wordt licht dan wordt alles zwart.

Langzaam begin ik bij te komen. Ik ben een beetje misselijk en mijn mond is droog.
“Hier slet, drinken” beveelt een stem. Ik wil mijn ogen opendoen, dat lukt maar het blijft donker.ik wil mijn handen omhoog brengen, dat lukt niet. Mijn handen zijn al omhoog, mijn benen staan uit elkaar. Als ik mijn benen bij elkaar wil doen lukt dat niet. Het lijkt wel of ik vastgebonden ben. De man duwt een glas tegeen mijn mond, ik drink het spul, het smaakt vies maar zorgt er onmiddllijk voor dat mijn misselijkheid en droge mond weg is.
Nu ik me beter voel probeer ik te gillen. “Bek dicht slet” wordt er naar me gesnauwd. Terwijl dit gezegd wordt voel ik iets tegen mijn keel, het is koud. “Als je gaat gillen doe ik een prop in je mond en ik waasrschuw maar één keer” zegt de stem zachtjes.
Doordat hij zachtjes praat klinkt het nog dreigender. Mijn mond klapt dicht, zonder dat ik een kik geef. “Zo, dat is beter, luister goed. Als je geluid maakt stop ik een prop in je mond, als je ook maar één piepje geeft stop ik een prop in je mond, begrepen slet” zegt de man weer zachtjes. Ik knik stom. “Goed zo, je bent gewaarschuwd”. Met die woorden hoor ik hem weglopen.

Daar sta ik dan. De lucht om me heen is niet koud. Ik voel een tocht langs me heen strijken, dan is het weer weg. Door die tocht merk ik dat ik naakt ben. Het schaamrood stijgt naar mijn kaken, die man heeft me uitgekleed.
Ik voel me naakt, naakter dan ik me ooit gevoeld heb. Zo met mijn handen vastgebonden en mijn benen uit elkaar. Meester.....hij zal me zoeken, zou hij ongerust zijn als hij mijn auto leeg vind? Zou hij boos zijn omdat ik uitgestapt ben?
Dat laatste denk ik niet, maar als ik aan mijn Meester denk die ongerust aan het zoeken is naar mij beginnen tranen in mijn ooghoeken te komen. ‘Oh Meester, het spijt me zo dat ik uit de auto gegaan ben’ denk ik. ‘Wat doe ik u aan, waarom ben ik altijd zo stom’.

Ik hoor een klik, weer voel ik de tocht. Voetstappen komen dichterbij. Door de tocht merk ik dat iemand een deur ingekomen is.
“Zo sletje, hoe voel je je?” vraagt een stem. Het is een andere dan die mij drinken gegevn heeft. Ik doe mijn mond open om te antwoorden.
“Bek dicht is er toch gezegd, anders krijg je een prop in je mond, is er toch gezegd”. Deze stem is harder, bozer. Geschrokken knik ik. “Dus je voelt je beter?” ik knik. Goed zo, dan kunnen we beginnen.
‘Beginnen’denk ik ‘Waarmee?’, dat merk ik al snel.



Ik hoor wat zuizen door de lucht, een felle pijn schiet door mijn kont. Ik wordt geslagen. Verontwaardigd zeg ik “Hee kappen daarmee”. “Wat, wat zeg je, je bent een slet je moet gestraft worden” zegt de stem kwaad. “Ik heb je gewaarschuwd, nu krijg je echt een prop in je mond”.
Terwijl ik zijn voetstappen hoor gil ik “Je mag mij niet slaan, je hebt het recht niet. De enige die dat recht heeft is mijn Meester”. “MEESTER, MEESTER, MEEST.....” Ruw wordt er iets in mijn mond gestopt en kapt mijn schreeuw om hulp af.
“Je Meester”, dat woord wordt smalend gezegd, “Is er niet om je te helpen, schone jonkvrouw” met die woorden spuugt hij mij in het gezicht.
Ik begin aan mijn boeien te trekken, zinloos. Ik ben woedend, niet omdat hij mij spuugt maar om de manier waarop hij Meester zegt. Achter de prop in mijn mond scheld ik hem voor alles uit wat mooi en lelijk is.

PATS, weer een felle pijn op mijn kont. “Omdat je geschreeuwd heb krijg je er tien in plaats van vijf” schreeuwt de man “En blijf stil staan anders sla ik misschien mis” dat laatste klinkt erg dreigend, maar ik ben nog steeds woest.
PATS, weer op mijn kont, de pijn is erg, maar niet zo erg als ik verwacht had. PATS, PATS, PATS , de slagen dalen op mijn arme kontje neer.
“Zo dat was de achterkant, nu de andere kant” de stem is nu tevreden. “Je kontje ziet er mooi uit, mooie lijnen op je reet”. De pijn is vreselijk nu, stekend, maar onder die steken begint het te gloeien.
Als Meester mij slaat met de vlakke hand gloeit het ook altijd. Ik word daar supergeil van. Soms slaat hijzo dat zijn vinger tussen mijn billen komt en hij mijn kontgatje aanraakt. Dat is zo’n lekker gevoel. Mijn kutje wordt daar altijd nat van.
PATS, de pijn is zo erg, de zweep slaat dwars over mijn tieten. “HMMMM”gil ik achter mijn prop.
“Ja, nu kan je niet gillen hé” treitert de stem. Nog vier slagen dalen neer op mijn borsten. Net als op mijn kontje komen ze niet op dezelfde plek neer. De striemen branden.
“Zo, ook mooi, die striemen op je borsten, sletje, nu even voelen of je het lekker vindt”.
Ik hoor iets vallen, dan voel ik tot mijn schaamte dat er een hand tussen mijn benen gestoken wordt. De vingers zijn verassend zacht
“Ja, je kutje is al aardig nat, maar het kan nog natter. Ik laat je even alleen dan gaan we verder”. De voetstappen gaan weer weg, de tocht strijkt weer langs mijn lichaam. Ik ben weer alleen.

Ik laat mijn hoofd hangen, tranen van pijn stromen onder mijn blinddoek uit. Tot de man weg was heb ik mijn hoofd hoog gehouden, mijn Meester zou trots op me geweest zijn. zou hij mij nog steeds zoeken? Natuurlijk, mijn Meester zou blijven zoeken. Maar zou hij mij ook vinden. Hij weet niet waar ik ben.
Mijn schouders schokken van verdriet om mijn Meester. Wat zal hij ongerust zijn. hijgend en snotterend hang ik daar. Mijn kontje en borsten gloeien van de pijn.
Ik ben niet bezorgd om mezelf. Alleen bezorgd om mijn Meester. Dan voel ik een doek over mijn gezicht gaan. “Snuiten kreng” alweer een andere stem. Ik gehoorzaam en doe mijn hoofd weer omhoog.
“Hmm nog steeds trots? Dat zullen we je afleren” ‘Jeetje hoeveel zijn het er eigenlijk’ denk ik. Ik verwacht weer een pak slaag maar tot mijn verbazing krijg ik dat niet. Onverwachts voel ik weer een hand tussen mijn benen. “Je kutje is dweilnat, je vind het lekker slet, knikken als je het lekker vind slet”. Ik hou mijn hoofd omhoog en doe niets. Mijn lichaam verraad me, ik voel het zelf hoe nat ik ben. Op dat moment haat ik mijn lichaam.

Diegene die bij mij is rommelt wat aan mijn linker pols, die valt naar beneden.
Ik wil naar hem uitvallen maar hij houd mijn pols stevig vast.
“Denk niet dat je mij aankan slet, dat lukt je niet.” Mijn pols zit zo vast in zijn hand dat het wel een bankschroef lijkt, mijn rechterpols valt ook naar beneden. Dan worden mijn armen achter mijn rug getrokken en vast geklikt. Ik zit in handboeien vast.
Ook mijn enkels worden los gemaakt. Door de ongemakkleijke houding waar ik in stond zakken mijn knieen onder mij weg. Ik zak op de grond. “Opstaan” beveelt hij. Ik probeer op te staan en het lukt. Met opgeheven hoofd sta ik daar. De man bromt wat over hooghartigheid en pakt mijn arm, hij leidt me ergens naar toe, ik voel iets in mijn knieholten drukken. “Liggen” zegt hij kort. Hij geeft mij een duwtje en ik val op iets zachts.
“En blijven liggen”. Dan hoor ik meerdere voetstappen. “Is ze voorbereid” hoor ik iemand zeggen, ook deze stem herken ik niet. “Ja, ze is zo geil als een teef” zegt de stem die me bevrijd heeft.
“Goed bind haar maar vast” ik hoor nu allerlei stemmen door elkaar en kan ze niet meet onderscheiden. Woorden als, mooi sletje, mooi kutje, mooi kontje, mooie strepen en nog veel meer klinken door elkaar. Ik herken er niet één meer. Mijn hoofd begint te zuizen, ‘Niet weer vast’denk ik.
Mijn polsen worden aan elkaar vast gemaakt en boven mijn hoofd getrokken. Ik wil op mijn buik draaien en tot mijn grote verbazing lukt me dat. “Zoo dus jij wilt op je buik liggen? Dat mag, dan kunnen wij er beter bij. Haal die prop uit haar mond, en zorg dat ze niet gilt”.
Ik draai snel weer op mijn rug. De prop wordt uit mijn mond getrokken, ook al zou ik willen gillen, ik kan het niet. Mijn mond is kurkdroog. Een glas wordt aan mijn mond gehouden, dit keer is het water. Ik drink gulzig, het water is heerlijk koel.

“Zo lekkere slet, nu gaan wij ons vermaken met je”. Ik voel iets tussen mijn lippen schuiven. “Zuigen kreng” klinkt het.
Ik doe niets. Ik lig daar maar met een pik in mijn mond. “Zuigen zeg ik je”. Terwijl het gezegd wordt voel ik een hevige pijn op mijn bovenbeen. Iemand slaat erop met iets hards. Van schrik begin ik te zuigen aan de pik. “Harder en lekkerder slet” is het bevel.
Onder mijn masker doe ik mijn ogen dicht. Als ik die dicht heb ben ik er niet, daarom wil mijn Meester altijd dat ik mijn ogen open heb als ik hem pijp. Ik besluit er het beste van te maken, anders kom ik misschien niet levend weg. Dan zie ik mijn Meester nooit meer.
Ik zuig aan de pik, hij wordt harder in mijn mond. “Zo, die kan zuigen” is het commentaar. Terwijl ik zuig voel ik een hand in mijn kutje.
“Ze is dweilnat, goed gedaan, man met de zweep”. Ze zijn voorzichtig deze mannen., ik weet nog steeds niet hoeveel het er zijn. En vinger wordt in mijn kutje gestoken, eentje is niet genoeg joh, die slet kan veel meer hebben”. Nog een vinger komt erbij, hij schuift ruw in en uit me. Een andere hand begint over mijn klitje te wrijven. Ik voel dat ik geil begin te worden, ondanks de verkrachting die ik onderga. “Ze wordt er heet van, wat een geile slet hebben we hier” zegt een stem goedkeurend.

“Ja, dat hebben we, maar één ding, wij willen klaarkomen, jij niet, je waagt het niet”.
Met mijn mond vol pik knik ik. Ik peins er niet over om klaar te komen. Mijn Meester heeft me goed getraint, ik kan het tegen houden. De vingers gaan door in mijn kutje, de pik schuift in en uit mijn mond. Dan wordt de pik uit mijn mond getrokken. “Nu ik in dat geile mondje” een andere pik schuift in mijn mond. “Zuigen en goed, want anders”. Ik wil niet weten wat anders dus ik zuig ook deze pik hard. Ik raak de tel kwijt hoeveel pikken ik in mijn mond heb gehad. Ik zuig ze allemaal hard.

Terwijl ik daar mee bezig ben voel ik een pik in mijn kutje glijden. Hij is hard en groot, de man stoot hard in en uit mijn kutje. Een pik in mijn mond en één in mijn kutje, dat heb ik nog nooit gehad. Ik voel hoe mijn lcihaam reageert, mijn kutje wordt nog natter en geiler.

Dan verdwijnen alle pikken. Mijn mond is leeg en mijn kutje ook. Ik slaak een zucht van verlichting, het is over.
“Hahha, je bent nog niet van ons af” lacht iemand. “Op je knieen en snel bitch”. Ik blijf stil liggen. “Nou teef, komt er nog wat van of moeten we je helpen?”
Voordat ik kan reageren word ik ruw andersom gelegd. “Knieen omhoog en snel”. “AAAAAUW” een felle klap doet mij snel mijn knieen omhoog trekken, de klap kwam recht op mijn arme kutje.
“Zo lig je goed. Eindelijk doe je eens wat we zeggen slet”. Gelijk wordt er een pik in mijn kutje gestoken. Deze is erg groot en doet pijn in deze houding. Ruw stoot de man in me.
“Dat vind je lekker he, zo hard geneukt te worden. Zeg hoe lekker je het vind” hijgt de man acjter mij.
Ik zeg niets. Ik weiger. “ZEG DAT JE HET LEKKER VIND”schreeuwt een man in mijn oor. Nog steeds zwijg ik, ik vind het alleen lekker met mijn Meester. Dan verwijnt de pik uit mijn kutje. “Zeg dat je het lekker vind’ klinkt het dreigend. Nog steeds zwijg ik, ik zeg helemaal niets
“Ze is veel te hooghartig, sla het uit haar” wordt er gezegd. “Alleen op haar benen en armen waar je het niet kan zien. Niet in haar gezicht” waarschuwt iemand. “Hier, doe het hier maar mee”. Ik doe net of hoor ik ze niet. En gillen zal ik ook niet meer doen.

Dan daalt er een regen van slagen op me neer, op mijn kont, mijn bovenbenen, mijn armen en mijn rug. Het lijkt wel een lineaal waar ik mee geslagen wordt. Het doet vreselijk pijn, de tranen stromen over mijn wangen.
Als de pijn niet meer te harden is, snik ik “Ik vind het lekker”. Dan begin ik te huilen van verdriet, ik heb mijn Meester verraden en mezelf ook. Want ik vind het WEL lekker.
“Goed zo sletje, was dat nou zo moeilijk?” zegt iemand lachend.
Dan wordt er weer een pik in mijn kutje geduwd, ik ben dweil en dweilnat en zo geil als een slet maar kan zijn.
”Goh, ze is nu zo nat en heet, beweeg mee slet” wordt er achter me gezegd. Ik beweeg mijn heupen voor en achteruit, in het ritme van het neuken van diegene die in mijn kutje zit. De pik is keihard en voelt heerlijk in mijn kutje. Ik begin te hijgen en er van te genieten. Ik voel mijn geil uit mijn kutje stromen.
“Onthoud, hoer, je KOMT NIET KLAAR”. ‘Nee meneer” antwoord ik, “Maar ik vind het zo lekker, ga door naai me, naai me suf”
“Wat ben jij?” vraagt iemand anders. “IK ben een slet, een hoer, alleen maar een kut die genaaid wil worden” antwoord ik. Mijn ademhaling gaat sneller, mijn kutje raakt zo gezwollen en ik voel dat een orgasme niet ver weg is.
Ik houd het tegen, ik kom aleen klaar voor mijn Meester, of wanneer hij er toestemming voor geeft bij een ander.








De pikken wisselen elkaar af, in mijn kutje en in mijn mond. Het verbaasd me dat nog geen van de mannen is klaargekomen. Dan zegt één van hen “Zo, mondje en kutje hebben we gehad, nu haar kontje.
” Met een ruk ga ik op mijn rug liggen. “Nee, niet in mijn kontje” huil ik, “Die is exclusief voor mijn Meester”
“Je vind het toch zo lekker, je bent toch zo geil, sletje, acht toe, je Meester weet het toch niet” fleemt een man.
“Nee, gebruik me zoals je wilt, maar niet in mijn kontje” snik k nog harder. “Ik kan mijn Meester niet zo verraden, mijn Meester is de enige die in mijn kontje mag, alsjeblieft, doe het niet” smeek ik nu. “Niks met je Meester te maken” wordt er gezegd.
Ik begrijp dat de mannen me allemaal in mijn kontje willen neuken en misschien zelfs wel tegelijk in mijn kutje en kontje, maar ik kan het niet.
“Nee, nee, nee, nee”gil ik nu. Ik begin helemaal te beven en krijs dat het niet mag. Ik begin hysterisch te worden.
“Pats” ik krijg een klap op mijn wang. Dat bedaard me weer wat.
“Oke, oke, rustig maar. Dan doen we het niet”. “Goed jongens nog allemaal een keer in die lekkere kut en bek van haar”juicht een man. Dat gebeurd. Ik lig op mijn rug en voel dat de mannen mij één voor één in mijn kutje en mijn mondje neuken.

Plots voel ik niets meer in mij, ik hoor wel wat. Een aantal mannen die kreunen, vlakbij me. “Ooh, ik kom” hoor ik iemand zeggen. Er spat iets warms op mijn buik. “Hmmm”gromt iemand anders. Dan spat er weer iets warms op mijn borst deze keer. Ze komen allemaal klaar over mijn buik en borsten.
Ik tel vijf warme stralen die mij onderspuiten. Er wordt weer een pik in mijn mond geduwd. “Zuigen slet, deze slik je door” zegt iemand, nummer zes. Ik zuig, voel de pik kloppen in mijn mond. De aderen zwellen op, dan schokt de pik en kreunend spuit hij mijn mond vol.
“Slikken kreng” beveelt hij. Ik slik en slik. Het zaad proeft lekker, ik slik alles door en lik en zuig tot er niets meer uitkomt en de pik in mijn mond verslapt.
“Zo slet, vond je het lekker om alles te slikken?” vrraagt “Ja meneer, heerlijk is het” zeg ik terug. “Goed zo, dan zijn wij hier klaar” zegt hij weer.

Ik hoor de voetstappen van verschillende mensen weglopen.
“Hee, jullie laten mij toch niet hier vastgebonden achter, heeeeeeeeeeeeee” schreeuw ik. Ik hoor gelach en dan slaat de deur met een klap dicht.
“Heeee, niet weggaan, ik zit nog vast, HEEEEEE” blijf ik gillen.het is tevergeefs, er komt niemand terug het is doodstil nu. Mijn blinddoek zit nog steeds voor mijn ogen en ik ben kleddernat van als het sperma op mijn buik.
“Heeee kom terug” gil ik nog een keer maar ik weet dat het geen zin heeft. Wat moet ik doen? Ik voel het begin van paniek opkomen. Hard trek ik aan mijn boeien, ik weet dat het geen zin heeft anders was ik wel eerder losgekomen. Door het trekken rol ik op mijn buik en glijd zowat van de bank? af.
Ik hou met één voet tegen en weet weer er weer op te klimmen. Ik blijf liggen op mijn buik, tranen stromen weer over mijn wangen
“Meester waar bent u?”snik ik ik blijf huilen en roepen om mijn Meester. Mijn keel wordt rauw en mijn stem wordt hees.
“Meester waar bent u, Meester help mij, Meester, Meester, Meester”. Snikkend en steeds zachter roepend val ik in slaap.



Ik droom dat Meester mij optilt en mij de kamer uitdraagt. Hij zet me in zijn auto en rijdt mij naar zijn huis. Daar draagt hij mij naar binnen en doucht me, troost me. Ik hoor hem zeggen “Kalm maar subje, je bent bij mij. Er kan je niets meer gebeuren. Meester zorgt voor je. Je bent een lief subje voor mij”.
Ik glimlach om hem, hij is zo lief en teder voor mij. Ik voel me zo veilig bij hem. Dan tilt hij me op en legt me in bed, hij kruipt naast me, met zijn arm om me heen valt hij in slaap. Ik voel me veilig.

Langzaam rek ik me uit, mijn spieren willen zich spannen. “Aaaauuww” kreun ik.
Mijn kont schrijnt, mijn borsten schrijnen, mijn kutje doet zeer en mijn mond is verkrampt. “Goedemorgen sub, hoe voel je je?” Ik kijk op en zie mijn Meester staan, hij heeft een kop koffie in zijn hand en staat mij lachend aan te kijken.
“Ik voel alsof ik onder een trein heb gelegen Meester” zeg ik eerlijk.
“Dat heb je ook, een trein van mannen, ik beloofde je toch mannenvlees, nou dat heb je vannacht gehad”.
Meester keert zich om en loopt weg, “Oh ja” zegt hij voer zijn schouder, “Ik ben tevreden over je, je hebt MIJN gaatje goed beschermt. Slaap nog maar even, dan krijg je straks je beloning”.
Vol verbazing kijk ik hem na. Als de deur dicht is zeg ik “Dank u Meester”.

Fantasie


Aantal keer bekeken: 13952
Waardering: 7.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 32 bezoekers online