Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Meesteres M.

U leest om dit moment het verhaal Meesteres M gepost door Jan Vertelt. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Jan Vertelt
Gepost op: 2010-9-3

Verhaal:

Meesteres M
Een flink aantal jaren kende ik meesteres M. al. Logisch want ze was mijn vrouw, alleen als ze het spel speelde was dat niet zo. Ze was niet zo,n meesteres van de harde lijn en hield meer van het spel dan van pijn doen. Dat beviel me juist aan haar. Vaak zaten we voor en na het spel nog gezellig te praten. Ik was haar enige “klant” en betalen was er nooit bij. Nee, ze genoot net zoveel van het spel als ik dat deed. Ze wilde wat nieuws uitproberen. Bij de volgende sessie zo vertelde ze me, zouden we naar buiten gaan. Ze zei dat ze me ergens op zou halen.

Nog verrast over de woorden van mijn meesteres M. ging ik die avond naar huis. Het spel dat ze in gedachten had zou me nog lang heugen, en het gebeurde dit sneller dan verwacht. Vrijdagochtend belde ze al. Ze wilde die avond me van het werk ophalen. Ik vertelde dat ik eerst een barbecue had op de zaak waar ik onmogelijk kon ontbreken. Direct na de barbecue zou ze oppikken. Tegen een uur of half acht ging de telefoon en verliet ik de barbecue. Meesters M. zei dat ze zelf zou rijden. We waren amper weg bij de zaak of M. stopte en deed me een blinddoek voor. Daarna reed ze verder. Na 5 minuten gaf ze me mijn eerste opdracht: kleed je maar helemaal uit maar houd je blinddoek op zijn plek. Ik voldeed aan haar opdracht en zat al snel naakt en voelde hoe de auto even later tot stilstand kwam. Ik voel hoe ze een riem om mijn nek deed en voelde kettingen langs mijn borst bungelen. Ik moest mijn stoel in ligstand doe en voelde hoe ze mijn ballen en lul insnoerde en de ketting aan het touw deed.
De stoel moest nu weer in gewone stand en zo moest ik uitstappen. Ik stapte uit en voelde de frisse avondwind langs mijn blote lichaam. In de verte hoorde ik stemmen en auto’s. Ze vertelde wel dat ze overal foto’s van zou zijn maken zodat ik later zou zien waar ik geweest was. We liepen wat rond en ik moest zo nu en dan poseren omdat er een mooie achtergrond was. Waar ik was ik wist het niet. Het kon bij de bij een park zijn maar net zo goed gewoon ergens langs de weg of op een parkeerplaats. Het maakte het allemaal wel heel spannend. Ik raakte er opgewonden van. Die stijve lul was nog niet de bedoeling dus met haar zweepje gaf ze een paar tikken tegen lul en ballen. Het hielp niet.

We liepen terug naar de auto en ik kreeg een korte blouse die ik later om mocht slaan. Maar eerst liet Meesteres M. me tegen de auto voorover staan en ik voelde hoe ze met een zweep mijn kont en rug bewerkte. Het was een zweep die ik nog niet kende, van zacht leer maar wel behoorlijk lang zodat ik de zweep goed hoorde zwiepen. Mijn billen gloeiden helemaal. Maar haar hand voelde M. nog even en was tevreden over de rode kleur, zo verteld ze. Ze gaf nog en paar venijnige tikken met haar hand waar bij ze met haar nagels mijn zak raakte. M. gebood me weer in te stappen. De auto startte en we reden weg. Aan het versnellen van de auto concludeerde ik dat we op de snelweg reden en we gingen ook door een tunnel. De snelheid minderde en we verlieten de snelweg en stopten we waarschijnlijk op een parkeerplaats net. M. speelde met mijn tepels en deed er klemmetjes op. Ik moest uitstappen maar mocht mijn blouse aanhouden. We liepen zo wat rond tot we bij een picknick tafel uitkwamen. Hier moest ik weer poseren en al snel moest ook mijn blouse uit. Ik hoorde de auto’s langs gaan. Op mijn rug moest ik op de picknick tafel gaan liggen. M. gaf kleine rukjes aan de ketting en het touw. Mijn tepels en lul begonnen nu ook te gloeien. M. gaf me nu een kleine dildo en de opdracht me zelf stevig te porren, ze deed wat glijmiddel in mijn anus waarbij ze met haar nagel even langs de randen krabde. Nu was het mijn beurt, liggend op de tafel stopte ik de dildo in mijn kont. Het trillen voelde heel aangenaam, ik hoorde haar foto’s nemen. Steeds sneller moest ik heen en weer gaan was haar bevel. Ze gaf het sein te stoppen en ik wilde opstaan. Dat was duidelijk niet de bedoeling en ik voelde de zweep weer op me neer komen. Blijven liggen was het bevel. Trek je benen heel ver op want nu ga ik je reet bewerken. Ik voelde nu een veel grotere en harder trillende vibrator in mijn komt schuiven. Steeds dieper ging die naar binnen en dat ging verrassend goed. Met lange halen ging de vibrator nu op en neer mijn reet in terwijl M. met haar andere hand speelde ze met mijn lul en ballen. Ik moest het van haar over nemen, zachtjes moest ik mijn lul trekken de vibrator moest ik stevig heen en weer halen. Ook dit tafereel werd op de foto gezet. Toen ik aangaf bijna klaar te komen moest ik abrupt stoppen.

Nog steeds naakt moest ik daarna weer in de auto. Ze reed de snelweg op en ik verdacht haar ervan dat ze bij het passeren van vrachtwagens of andere auto’s soms even de snelheid wat terug nam. Af en toe trok ze onder het rijden even aan het touwtje en voelde ik mijn tepels en ballen tintelen.

We verlieten opnieuw de snelweg verlieten en via wat weggetjes merkte ik dat we over een lange brug reden. Direct na de brug draaiden we een scherpe bocht. Ze reed de parkeerplaats op en ik moest uitstappen. Ze gespte me vast aan een riem en trok me mee. We liepen door gras zand en soms zelfs in het water en ze bleef fotograferen en af toe strelen, slaan, aan mijn lul trekken en soms voelde ik vingers ( op een gegeven moment zelfs drie) in mijn kont. Toen moest ik gaan liggen in het gras. M. stopte eerst een butplug in mijn reet en daarna ging ze boven me staan en pieste over mij heen. Eerst pieste ze over mijn borst, daarna ook over lul en ballen. Het voelde heerlijk warm aan. Ik voelde hoe ze nu boven mijn gezicht ging zitten, langzaam liet ze haar natte kut op mijn mond zakken en automatisch begon ik haar kut te likken, aan haar bewegingen merkte ik dat ze het lekker vond. Met haar zweepje tikt ze ondertussen tegen mijn lul. Diep stak ik mijn tong naar binnen en voelde haar schokkend klaarkomen. Een golf geil sap stroomde over mijn gezicht. Ze bleef nog even zitten en ik maar daarvan gebruik door ook even har anus te likken. Ik hoorde een instemmend gegrom en voel haar nogmaals klaarkomen. Tijdens het zegt ze me om te draaien en op mijn handen en knieën te gaan zitten.
M. haalde de butplug uit mijn kont. Met haar vingers gaat ze in mijn kont en weer lukt het haar om er drie tegelijk in te stoppen. Ze wachtte even. Ik moest blijven zitten en voelde hoe ze achter me schoof en al snel voelde ik hoe ze haar voorbinddildo in me schoof en me stevig neukte. Nadrukkelijk vertelde ze me niet klaar te komen. Met de dikke dildo stootte ze diep in me en ik hoorde haar hijgen. De dildo verdween uit mijn kont en ik moest blijven zitten, weer voelde ik de zweep knallen. Nog nooit had ik zo’n lange sessie met haar gehad en het was nog niet ten einde. Ik mocht eindelijk opstaan en ze droogde me met een handdoek af, de tepelklemmen bleven af en toe achter de handdoek haken en trokken pijnlijk aan mijn tepels.
Daarna mochten ze af en ook het touw rond mijn lul haalde ze er af. Als ik had gedacht dat ik nu klaar mocht komen had ik het mis. Nee we gingen naar de auto. Ze gaf me de opdracht in te stappen. Naakt stapte ik daarna weer in de auto.

Ze vertelde nog op een aantal plaatsen foto’s van me te gaan maken. Nog zeker 5 keer stopte ze onderweg en maakte ze foto’s. Ik kreeg nu het gevoel dat het erg in de bewoonde wereld was, waar ik werd gefotografeerd. Op de eerste plek moest ik tegen een muur gaan staan en me zelf vingeren in mijn kont. Even later stond ik bij een bankje en moest ik mezelf met zweep slaan. Voor mijn gevoel was het altijd op plaatsen waar ik gezien kon worden.
Ze stopte ook op een viaduct en tegen de open leuning aan moest ik aan mijn lul trekken, ik hoorde de auto’s onder me door rijden. Telkens stapten we in de auto en gingen een stukje verder.
Bij de een na laatste plek mocht ik mijn blinddoek af. Ik zat daar pal langs de weg bij eem schaapskooi aan een piknicktafel. Naakt moest ik ook hier instappen. Bijna thuis gekomen moest ik nog 1 keer uitstappen, het was bij de grote poort van het kerkhof ik kreeg dildo in mijn kont en de opdracht daar stevig mee te rammen terwijl ik gelijktijdig nog even met mijn lul moest spelen, maar niet klaarkomen was de opdracht. Nu mocht ik mijn blouse en broek weer aandoen en reden we naar huis. Samen gingen we nu naar huis en het spel was afgelopen. We douchten even lekker. Ze stelde voor naar de kroeg te gaan en daar de foto’s te bekijken. Honderden had ze er genomen.
Daar mocht ik de foto’s bekijken en ik schrok waar ik allemaal naakt was geweest, maar ik moet zeggen ik had wel genoten. Op de terugweg hebben nog even het bos op gezocht, we lieten de kleren in de auto en hebben een heerlijke wip gemaakt, eindelijk mocht ik klaar komen en door dat mijn lul lang met een touw was afgekneld voelde dat heel bijzonder. We kleedden ons niet meer aan want het was nu toch donker gingen we beiden naakt via de poort ons huis binnen. Het was een onvergetelijke vrijdag waarvan we de foto’s nog lang koesteren.



Aantal keer bekeken: 9347
Waardering: 6.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online