Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Meesterlijk.

U leest om dit moment het verhaal Meesterlijk gepost door Vivian P.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Vivian P.
Gepost op: 2011-2-22

Verhaal:

Meesterlijk


Ik liep op straat en opeens stopt er een auto naast me, het raampje ging naar beneden en een leuke vent vroeg me de weg.
Ik probeerde het hem uit te leggen, maar hij snapte het niet echt, toen vroeg hij of ik niet even met hem mee kon rijden om hem de weg te wijzen, dan zou hij me daarna brengen waar ik moest zijn.
Ik twijfelde, maar hij leek aardig en ongevaarlijk, dus waarom niet, ik stapte in de auto naast hem.
Hij begon te rijden en ik vertelde waar hij heen moest, maar opeens sloeg hij een andere weg in, ik zei:"je moet de andere kant op hoor".
Hij zei:"Nee, ik moet deze kant op, blijf maar rustig zitten dan breng ik je straks weer veilig naar huis".
Ik raakte in paniek en probeerde de deur open te maken, maar deze was vergrendeld, ik riep:"Stop! laat me eruit!
Hij greep m'n arm en zei:"Ik zei rustig blijven zitten, als ik klaar met je ben, breng ik je veilig weer thuis. Het is aan jou of dit pijnloos gaat verlopen of niet.

Ik bleef als verstijfd zitten, m'n hart ging als een gek tekeer, ik probeerde een manier te bedenken om te ontsnappen, maar dat zou in de auto zeker niet lukken.
Hij legde zijn hand op mijn been en bewoog 'm langzaam naar boven naar mijn kruis, hij wreef over mijn klit en zelfs door de angst heen voelde ik een scheut van lust door mijn lichaam vliegen.
Ik kreunde zachtjes en keek naar buiten om hem niet te laten merken, dat het me iets deed, maar hij hoorde me toch.
Hij zei:"Zie je wel dat je het lekker vindt, wij gaan samen wat plezier maken en als je precies doet wat je meester zegt zal ik zorgen dat je heerlijk klaarkomt.
Ik smeekte hem om me vrij te laten, ik beloofde tegen niemand iets te zeggen.
Hij zei:"Je bent van mij nu en je doet wat ik zeg, en als je een gehoorzaam slavinnetje bent zal de meester je belonen, maar zo niet dan zal ik je moeten straffen tot je luistert.
Ik kan sowieso doen wat ik wil met jou, ik kan je met één hand aan hoor.



We reden de stad uit en niet veel later stopten we bij een vrijstaand huis omgeven door bomen. Er was niemand te bekennen in de omgeving waar ik enige hulp van zou kunnen verwachten.
Hij stapte uit en deed mijn portier open, pakte mijn pols vast en trok me uit de auto. We liepen naar het huis en toen we binnen waren, deed hij de deur op slot en liet me los.
"Wil je wat drinken?", vroeg hij, ik zei maar ja, om zoveel mogelijk tijd te rekken, misschien zou er dan een mogelijkheid zijn om te ontsnappen.
Hij kwam terug met een glas jus d'orange, maar toen ik een slokje nam proefde ik de alcohol. "Drink maar gauw op, ik wil niet langer wachten!", zei hij.
Hij dronk zijn glas bier leeg en stond op; "Kom we gaan naar boven!
Ik begon te huilen en smeken, maar daar was hij niet van gecharmeerd. Hij pakte m'n hoofd vast en keek me recht in m'n ogen:"Ik heb je gezegd, dat je het zo moeilijk kunt maken als je zelf wilt, maar er gaat gebeuren wat ik wil, ik ben de baas en dat kun je maar beter heel goed begrijpen!", daarna kuste hij me woest op m'n mond, waarbij zijn tong diep naar binnen drong.

Hij trok me overeind en duwde me naar de trap: "Schiet op, naar boven nu! Ik liep langzaam naar boven, met de angst en paniek steeds heftiger in m'n hoofd. Opeens greep zijn hand tussen mijn benen, ik schrok zo dat ik bijna viel.
Hij hield me tegen zich aangedrukt en wreef zijn hand heen en weer. Ik had een panty aan, maar toen ik 's morgens weg moest was de was nog niet droog, dus ik had geen slip aan kunnen doen.
Hij voelde dat en zei:"Aah, het preutse meisje spelen hè, maar geen slip aan doen, wie wilde je verleiden vandaag? Ik voel wel dat je helemaal nat wordt, geile slet! Nou het is je geluksdag, je mag je meester verwennen!"
Hij duwde me verder de trap op en de slaapkamer in. Hij trok mijn jurk over mijn hoofd, toen hij mijn bh los wilde maken, probeerde ik hem af te weren, maar hij gooide me op mijn buik op het bed en ging op mijn benen zitten, maakte mijn bh los en gaf me een stevige tik op mijn kont.
"Dit is de laatste keer dat ik je waarschuw, de volgende keer is de tik niet zo zacht!"



Hij stond op, trok zijn shirt en jeans uit en draaide me op mijn rug:" Wat een heerlijke tieten heb je", zei hij en kneedde ze, daarna zoog hij aan mijn tepels, die hard en groot werden. Hij ging rechtop zitten en trok mij overeind: "Ga op je knieën voor me zitten, je gaat mij eens heerlijk pijpen".
Ik stond als versteend, hij trok me naar beneden, op mijn knieën en haalde zijn grote stijve pik uit zijn onderbroek en duwde 'm in mijn mond. Ik probeerde uit alle macht om los te komen, maar hij hield mijn hoofd stevig vast en zei: "Ik laat pas los als je de laatste druppel van mijn sperma hebt doorgeslikt en waag het niet om me te bijten want dan sla ik je kont vuurrood!"
Ik kon geen kant op en de grootte van zijn pik gaf me het gevoel dat ik bijna stikte. Ik pijpte hem niet echt, maar had meer het gevoel dat ik in mijn mond geneukt werd. Hij genoot en na een tijdje voelde ik zijn pik in mijn mond verharden en proefde ik zijn sperma toen hij klaarkwam, hij dwong me het door te slikken en daarna liet hij me los.
Ik viel neer op de grond en hoopte dat dit het einde was en hij me nu vrij zou laten.
Hij streek met zijn hand over mijn haar en zei: "Dat was heel lekker sletje van me, dat heb je goed gedaan, de meester zal je een beloning geven".

Hij gaf me wat te drinken en trok me toen op het bed. Hij bewerkte mijn borsten en kriebelde zachtjes over mijn buik langzaam naar beneden bewegend met zijn handen. Ik voelde zijn hand op mijn klit en terwijl ik tegen het gevoel vocht ontspande mijn lichaam zich en kreeg ik een warm gevoel in mijn onderbuik. Opeen stak hij twee vingers in mijn kut en stokte mijn adem door dat heftige gevoel. Hij bewoog zich naar beneden en trok mijn onderlichaam naar zich toe, hij likte mijn kut zachtjes en ik begon te kreunen. Hij likte heftiger en zoog zachtjes op mijn klit, ik kon mijn lichaam niet stil houden. Mijn lichaam reageerde los van mijn wil, zijn tong verdween in mijn kut, daarna gevolgd door zijn vinger ook stak hij een vinger in mijn kont, mijn bovenlichaam schoot omhoog. Ik had geen enkele controle meer en terwijl hij bleef likken en zuigen voelde ik mijn hoogtepunt naderen en schreeuwend kwam ik uiteindelijk klaar, totaal uitgeput.



Mmmm, wat kwam jij lekker klaar slavinnetje!"zei hij, "ik heb meteen alweer zin om je te nemen, kijk maar mijn pik is zo stijf als een paal!"
Ik lag nog bij te komen van het overweldigende orgasme dat ik net had gehad, nog half verdoofd en zei: "Nee ajb, laat me nu vrij, ik ben kapot, ajb niet meer!"
Hij zei: "Pas wanneer ik je heb opgebruikt mag je weg slaavinnetje, en ik ben echt nog niet klaar met jouw lekkere lijf". Ik begon zachtjes te huilen.
Hij greep m'n benen vast en trok me naar hem toe, ik begreep dat hij echt niet zou luisteren naar mijn smeekbedes en besloot om dan maar te vechten. Ik schopte hem naar achteren en probeerde weg te komen van het bed, maar hij greep me vast en gooide me terug. Hij greep mijn benen vast en zei:"Ja vecht maar hoor, daar hou ik wel van een beetje pit, maar ik win altijd! Ik probeerde hem te slaan en te bijten, maar hij greep mijn twee handen, met zijn ene hand vast en gaf me met de andere kneep hij in mijn tepels, wat zowel een pijnscheut als een scheut lust door mijn lijf joeg.
De schok verlamde me even en daar maakte hij gebruik van om zijn grote stijve pik, diep naar binnen te rammen, ik schreeuwde. Hij greep mij benen en duwde ze ver naar achteren, waardoor mijn kont omhoog kwam en ik geen kant meer op kon. Hij bleef diep en hard rammen en ik kon niets anders doen dan het laten gebeuren. Opeens stopte hij, en zei: "Draai je om, op je knieën!", ik bleef liggen, hij draaide me om en gaf me een klap op m'n kont, "Opschieten en luisteren! Hij trok mijn kont naar zich toe en stootte zijn harde pik weer in mijn kut. Ondertussen kneedden zijn handen mijn borsten en kneep hij in mijn tepels, waardoor ook mijn lijf weer op begon te warmen.
Hij stak een vinger in mijn kont en ik schoot naar voren met mijn lijf, zijn pik schoot uit mijn kut. Hij trok me naar achteren, maar ik voelde zijn pik nu tegen mijn kont aanduwen en ik schrok en riep: "Neeeeee, niet doen, ajb niet!"
Hij gaf me een stevige tik en zei: "Ik wil het, dus het gebeurt". Ik drukte mijn gezicht in het bed om niet te huilen, terwijl hij eerst langzaam en daarna steeds sneller zijn pik in mij stootte. Ik hoorde zijn ademhaling versnellen en hij kwam kreunend klaar. Ik lag uitgevloerd op het bed en niets kon mij op dat moment nog schelen. Terwijl hij naar de badkamer ging, kwam mijn lichaam eindelijk weer tot rust, ik was zo moe, dat ik eigenlijk alleen maar wilde slapen.
Toen hij terug in de slaapkamer kwam, kwam hij dicht tegen me aan liggen op het bed, waar ik nog steeds op mijn buik lag, hij wreef zachtjes over mijn rug en billen, waardoor ik steeds verder weg dreef in een halfslaap. Uiteindelijk draaide hij me langzaam op mijn rug en draaide mijn gezicht naar hem toe, hij kuste me lang en hard, zijn tong draaide rond in mijn mond en ik kon niet anders dan reageren. Zijn handen namen ondertussen mijn borsten en tepels onderhanden, waarbij hij af en toe plotseling wat harder in mijn tepels kneep, zodat mijn adem stokte.
Zijn hand bewoog naar beneden en hij wreef zachtjes over mijn klit, mijn lichaam reageerde meteen en ik drong nog dichter tegen zijn lichaam aan.
Zijn vingers gleden verder naar beneden en wreven over mijn lippen en verdwenen in mijn kut, daarna wreven ze weer over mijn klit en lippen tot ik mijn lichaam voelde verkrampen en mijn hoofd tegen zijn borst drukte en weer luid kreunend klaarkwam.
Hij zei: "Je bent een heerlijk geil wijffie, ik geloof dat ik jou nog maar eens ontvoer! Kom dan gaan we even douchen en dan zal ik je thuisbrengen".
We stapten de grote douche in en het warme water stroomde over ons heen, hij nam wat douchcreme in zijn handen en zeepte me helemaal in. Daarna spoot hij douchecreme in mijn handen en ik zeepte hem in. Toen ik zijn zak en pik aanraakte, stond zijn paal alweer rechtovereind en uit mezelf begon ik hem af te trekken tot hij zijn sperma tegen mij aan spoot. Hij pakte de douche en spoelde het van mijn buik, hij bracht de douchekop naar beneden en zei me mijn benen te spreiden. Hij stelde de straal iets harder in en richtte 'm op mijn klit, daarna bewoog hij 'm regelmatig heen en weer over mijn kut, ik kon niet goed blijven staan en hij trok mij tegen zich aan, zodat ik kon leunen toen ik opnieuw overspoeld werd door een zalig orgasme.

Aantal keer bekeken: 6482
Waardering: 6.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online