Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Meisje of vampier ? .

U leest om dit moment het verhaal Meisje of vampier ? gepost door tjaa, het tessje. . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: tjaa, het tessje.
Gepost op: 2010-12-13

Verhaal:

Meisje of vampier ?
Het meisje. !!!
Er was eens een meisje ze heette jill , ze zat op school toen haar meester in een keer zei : “ Jill , wil jij na schooltijd even naar de leraren kamer komen ? “ jill zei natuurlijk ja. De school bel ging. Haar vriendin Emma vroeg of ze mee naar huis ging. Maar toen zei jill nee sorry ik moet nog even naar de leraren kamer, ik kom zometeen . oke zei emma ik wacht wel eventjes op je .
KWARTIER LATER :
Emma werd nou wel zenuwachtig. Ze ging naar binnen ze hoorde een vreemd geluid. HELP !! hoorde ze. Ze twijfelde zo ze gaan kijken naar Jill . maar dat hoefde niet want daar kwam Jill al aangelopen . lijkbleek . Emma vroeg : gaat het wel . jill zei kalmpjes ja hoor. Alleen de mentor die liet me schrikken . ga je mee? Het viel Emma op dat Jill hele scherpe tanden had. Nouja het zal wel verbeelding zijn …
Ze kwamen thuis ze gingen naar boven .
De vader van Jill die dacht ik zal ze eventjes wat drinken brengen , hij ging met 2 glazen cola naar boven .
Er waren bloedsporen op de trap hij dacht dat ze misschien aan het verven waren. Hij deed de deur open . hij schrok zich kapot daar lach Emma , met twee bloedtanden in haar nek lijkbleek . helemaal onder het bloed. Er stond op haar buik. Pas op voor het onverwerwachtte op een gegeven moment sprong Emma op ze had lange vampier tanden . ze zei ik zal je niet bijten maar Jill daarin tegen .
Ze beet hem maar hij had altijd een mes in zijn zak dus hij boorde door haar hart heen . ze gilde het uit. emma sprong op haar vader hij mikte haar het raam uit. hij gooide het mes ook het raam uit. recht door haar hart . dood!!
Maar der vader was nog altijd gebeten dus pas op .

KIJK MAAR EENS ACHTER JE …


Aantal keer bekeken: 2680
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online