Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Melissa.

U leest om dit moment het verhaal Melissa gepost door Writher. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Writher
Gepost op: 2009-12-4

Verhaal:

Melissa
Het was weer zover. Zaterdagmiddag. de dag dat ik en mijn vriendin Melissa altijd een middagje alleen zijn.

Mijn zusje was altijd werken van 's ochtends vroeg tot een uur of 5, en mijn vader was naar zijn vriendin, waar ik al maanden ruzie mee had.

Zenuwachtig, nog altijd, want we hadden nog niet zolang met elkaar, wachtte ik tot ik haar aan zag komen. en daar was ze. Hoewel ze onzeker over haarzelf was, is het echt een bloedmooi meisje. Lange, blonde haren en een stel heerlijke lichtgroene ogen. ze liep het tuinpad op en keek me lachend aan met die wonderschone ogen. als de deur dicht is, omhelst ze me meteen. 'ik heb je gemist', zegt ze. hierop geeft ze me een kus en gaan de woonkamer in. hier gaan we wat op de bank zitten, en knuffelen we wat. ik bied haar wat te drinken aan, maar zoals gewoonlijk slaat ze dat af, omdat ze erg verlegen is. ik vraag aan haar of ze mee naar boven gaat, knikt ze instemmend. mijn kamer is heel sfeervol, heer knus en gezellig, en ondanks dat het op de zolder is, heerlijk warm in de winter. terwijl we de twee trappen op lopen, houdt ik haar hand vast. eenmaal boven aangekomen laat ze mijne niet los, en leidt ze me naar mijn bed toe. hier gaan we liggen en knuffelen en zoenen we wat. na steeds meer strelen over de rug en zij, weten we alle twee wat eraan zit te komen. ik was al bang (ofja, bang..) dat ze mijn erectie zou voelen, maar hier reageerde ze nog niet op. na even gepraat te hebben, ga ik boven haar hangen terwijl ze op haar rug ligt. ik buig me naar haar lippen toe en zoen haar teder, en heel langzaam, om haar op te warmen. dit windt haar altijd erg op, heeft ze mij nog laten weten. langzaam duwde ik mijn tong tegen haar lippen aan en ze reageerde meteen door haar mond wat open te doen. na een lange tongzoen dwaal ik af naar haar hals. ook dit vind ze heerlijk. af en toe begint ze te kreunen, en om duidelijk te maken dat ik ook opgewonden was, duwde ik de bobbel in mijn broek tegen haar aan. ze glimlachte en genoot nog meer. langzaam streelde ik haar over haar kleren heen, even later schoof ik haar topje al naar boven. deze trok ze helemaal uit, op voorwaarde dat ik dat ook zou doen. natuurlijk deed ik dit, en ging ik door met wat ik deed. langzaam begon ze met haar handen ook te verkennen, en liet ze afglijden tot bij mijn broek, waar ze het niet kon laten om flink in mijn paal te knijpen. ik speelde met haar bh, en maakte hem daarna los. meteen priemden 2 stijve tepels naar voren, bijna uitnodigend om gestreeld te worden. dit deed ik en daarna begon ik met mijn tong rondjes te draaien. we ontdeden ons snel van de andere kleding, en ik begon haar te vingeren.
toen ik mijn vinger door haar spleet haalde, merkte ik goed hoe kletsnat ze was. ze droop echt bijna, en dit was zeer opwindend. ze begon me af te trekken, en dus werden we geiler en geiler. ik ging op haar liggen en zoende haar innig, ging naar onder, gaf een kusje op elke tepel, en dwaalde af naar haar navel. al heel voorzichtig kwam ik tussen haar benen. ik teasde haar een beetje door haar lies te zoenen, en te likken, uiteindelijk werd ze zo gek dat ze met haar handen mijn hoofd van haar kutje duwde. eindelijk gaf ik haar zin en begon haar klitje te verwennen. langzaam begon ze mee te bewegen en ik voelde haar vocht langs mijn kin lopen, zo lekker vond ze het dus. ook proefde ik haar gaatje even, iets wat ze dankbaar aannam, want haar lijf trilde van genot. het kreunen werd steeds harder, en een orgasme zat er aan te komen, merkte ik. na wat kronkelachtige bewegingen versteende ze, en kwam toen schokkend en trillend klaar. meteen duwt ze mij op mijn rug en begint me te zoenen. Ook zij volgt de weg naar beneden en snel is ze al bij mijn lul aangekomen. hier begint ze speels aan te trekken, en om me terug te pakken, begint ze me ook te teasen, met maar af en toe een likje over mijn eikel te geven. uiteindelijk gaf ze toe en zette haar lippen om mijn lul heen. ze pijpte heerlijk. al snel voelde ik het komen, dus ik hield haar tegen. we zoende wat, zodat het orgasme weg zou zakken, en toen vroeg ze of ik haar wou nemen. Natuurlijk wou ik dat. ik ging op haar liggen, duwde langzaam mijn keiharde lul tegen haar lippen aan, en vond het gaatje. ze was heerlijk nat daarbinnen, we wisselden een paar keer van standje, waarbij zij bovenop kwam te liggen. Door onder andere het prachtige uitzicht op haar kleine, maar mooie borsten, en haar natte kutje rijdend op mijn lul, voelde ik mijn orgasme opkomen. ook zij begon weer harder te kreunen, en ik kwam. ik spoot het ver haar kutje in, waarna zij ook klaarkwam. we bleven op elkaar liggen, en kwamen bij. Het was heerlijk, Melissa, zei ik terwijl ik glimlachend mijn ogen dichtdeed.

Aantal keer bekeken: 16022
Waardering: 5.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online