Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Merel.

U leest om dit moment het verhaal Merel gepost door paranormaal meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: paranormaal meisje
Gepost op: 2011-8-16

Verhaal:

Merel
Merel
Er was eens een meisje genaamd merel. Ze was heel erg verlegen en zei ook bijna niets. Het ging heel erg goed met haar ze had veel vrienden en vriendinnen en had altijd wel lol totdat ze van haar ouders hoorde dat ze naar een nieuwe school ging.
De school heette Het Promenade. Op die school was er een meisje genaamd Bo. Bo was heel populair maar eigenlijk was ze super gemeen. Ze had zelfs een groepje gemaakt op Merel te pesten. Hun groepje deed bijvoorbeeld dingen zoals kauwgom in Merels haar doen maar ook pijnlijke dingen zoals haar slaan en schoppen of nog erger ze wachtte Merel op en gaan dan in haar armen en benen snijden. Maar tegen stribbelen doet Merel niet meer want dat helpt toch niet.
Dit ging zo twee jaar door totdat Merel er genoeg van had. Ze liep voor de allerlaatste keer het schoolplein op en liep gelijk door naar Bo. Bo was geschokt en zei ‘Zo sukkeltje durf jij je nog te vertonen onder mij? Is het niet zielig? Wil je zo graag dat ik je een klap verkoop of zal ik je nog eens een mooi litteken geven?’ Bo trok haar mes en sneed in Merel haar hand. Maar dat kon Merel niets schelen en sloeg Bo keihard op haar neus. Merel nam een hap lucht en zei ‘NU BEN IK HET ZAT! IK GA HIER EEN EIND AAN MAKEN EN WEL METEEN! VEEL PLEZIER IN HEL BOOTJE! Ze pakte het mes van Bo af en sneed in Bo haar keel armen benen en romp. Toen ze klaar was stak ze het met door Bo’s hoofd en liep weg.
Eenmaal thuis aangekomen pakte ze haar vaders jachtmes en stak hem in haar keel. Haar ouders kwamen thuis en toen ze hun dochter zagen belde haar vader gelijk de politie. Hij had het nummer ingetoetst en net voordat hij wou praten zie Merels moeder dat hij moest kijken. Er stond in het bloed :GA NAAR DE KEUKEN!!! Dus de ouders gingen met grote zorg naar de keuken waar ze een briefje vonden waar op stond aLS JULLIE MIJ NOG ÉÉN KEER WILLEN ZIEN, GA NAAR MIJN KAMER, SPOEDIG WOORD ALLES DUIDELIJK!! Haar ouders werden nu wel erg nieuwsgierig en gingen naar boven. Daar zagen ze Merel huilend op het bed. Merel kijk op naar haar ouders en zei:’Waarom moest ik naar haar toe, waarom papa, waarom? Ze heeft me dit laten doen maar rustig maar. Ze is daar niet meer toe instaat! Nooit meer zal ze zoiets doen bij niemand niet. Want ik heb er voor eens en altijd een einde aan gemaakt. Mij zullen jullie nooit vergeten! Nooit……………..!’ In een flits was ze weg!
2 jaar later
Merel haar dood was helemaal vergeten want precies een jaar geleden kregen ze er een nieuw kind bij genaamd Elsje. Het feestje was vandaag. Maar of hij leuk zal worden? Nou nee, daar zorgde Merel wel voor.
Het begon met de pakjes. Ze waren allemaal open getrokken en de cadeautjes lagen her en der verspreid. Daarna de taart. Die was ineens weg. En de verjaardagsstoel was kapotgemaakt. Dus het was niet leuk. Toen iedereen weg was en de ouders van Elsje begonnen op te ruimen ontdekte dat er op de taartbord met glazuur stond waarom zijn jullie me vergeten. Maar dat was niet het enige in het verscheurde papier stond jullie levens gaan kapot net als het mijne!
Toen hoorde ze Elsje huilen. Ze rende naar boven en zagen dat er een grote snee in Elsje haar arm zat. Ze hoorde gegrinnik en zagen Merel. Haar moeder zei wanhopig ‘Waarom, waarom doe je dit Meertje, waarom? Merel begon te grinniken en zei:’Waarom ,waarom? Ach zeur toch niet zo moeder. U bent gewoon bang dat u sterft want u geeft helemaal niets om Elsje maar alleen om u zelf. Het komt jullie nog wel duur te staan wacht maar af dit is nog niet voorbij!’Luid lachend verdween ze.
10 jaar later
Elsje is nu 13. Haar moeder en vader hebben zelfmoord gepleegt want ze werden alleen maar gek van Merel die hun lastig viel ’s nacht. Maar ze is nu erg gelukkig bij haar pleeggezin.Merel spookt nu nog rond en elk gezin met een meisje dat in de buurt van dat huis woonde is vermoord en dus nu is die straat onbewoond maar binnenkort wordt het weer bewoond!

Aantal keer bekeken: 5252
Waardering: 5.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online