Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Met een rokje naar de disco.

U leest om dit moment het verhaal Met een rokje naar de disco gepost door Johan. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Johan
Gepost op: 2010-5-18

Verhaal:

Met een rokje naar de disco
Als de dame een rokje aan heeft kun je een helehoop leuke dingen doen. Zowel leuk voor de man als leuk voor de vrouw. Stel je maar eens voor, dat je samen met mij in een discotheek bent en daar mij op het oog hebt. Vervolgens neem je de stap om op mij af te komen en echt aan de lijve ondervinden dat ik ook geïnteresseerd ben in jou. Dan neem ik je mee de dansvloer op om even lekker te dansen. Tijdens het dansen betast ik je. Laat ik mijn handen over je lichaam glijden. Zit ik op alle mogelijke manieren aan je zonder dan de mensen om ons heen geen duidelijk beeld krijgen van wat ik doe. Ik laat je met je rug naar mij toekomen, kom dan dicht achter je staan en laat vervolgens mijn handen onder je rokje glijden. Ik voel je blote kontje en je natte kutje.
Ik voel dat jij het ook lekker vind en ik dus rustig door. Ik voel de spanning ook door jou lichaam jagen en weet dat je me zult volgen als ik de leiding op me neem en voorstel om samen ergens anders naar toe te gaan. Als ik vind dat het genoeg is geweest neem ik je mee. Ik neem je mee naar de auto en stuur deze richting snelweg. In de auto geef ik je een vibo aan vanuit het handschoenkastje waarmee je je even lekker met jezelf kan spelen. Terwijl jij de vibo in je natte poes hebt gestopt leun je naar mijn kant van de auto. Je maakt mijn broek open en begint me zalig te pijpen. Jou behendig mondje gaat lans mijn paal op en neer. Mmm lekker.
Dan parkeer ik de auto op een parking, ik stap uit de auto en loop naar jou kant van de auto. Je wilt uitstappen maar ik duw je terug in de auto zodat je met je kont op de passagierszetel zit en je bovenlichaam op de zetel ernaast. Ik duw je benen uit elkaar en laar me door mijn knieën zakken. Ik haal de vibo uit je kutje en plaats mijn tong erin. Ik begin eerst langzaam aan je kutje te likken en zak ook lager naar je kontje toe. Ik probeer je hele kut in mijn mond te nemen en lik deze lekker zolang je kronkelt weet ik dat je dit fijn vind. Na een tijdje til ik je uit de auto en leg je op de motorkap. Ik zie je naar beneden kijken en een enorme glimlach zie ik op je gezicht verschijnen als je door hebt wat er komen gaat. Je kijkt me diep in mijn ogen aan en blijft staren. Je blijft staren terwijl je tergend langzaam mijn lul in jou zalige doos voelt verdwijnen. Je voelt hem centimeter voor centimeter dieper en dieper gaan. Je geniet en je geeft je over aan het gevoel dat je nu door je lichaam stroomt. Je voelt het genot wat je zolang gemist hebt. Je voelt de spanning van de kans dat we betrapt worden hier langs de snelweg. Ik begin je langzaam aan sneller en sneller te neuken. Je zweept me op, slaapt je benen rond mijn heupen en trekt me bij elke stoot diep in je. Je voelt mijn lul de hele tijd diep in je kut heen en weer gaan. Ik trek mijn lul terug, terwijl laat ik je iets naar beneden zakken en draai ik je om zodat je met je kontje naar boven ligt en steek mijn lul terug in je doos. Ik gooi alle remmen los en neuk je met alle kracht die ik nog heb. Keer op keer voel je mijn lul diep in je doos zakken om er vervolgens weer uit te glijden. Je voelt de spanning door je lichaam stromen en voelt wat er zodalijk komen gaat. Je voelt dat je op het puntje van klaar komen staat. Je voelt de wereld zwart worden, je voelt je benen trillen en dan barst de dam … Je komt keihard klaar en kunt je niet inhouden. Je gilt dhet uit van genot, je word slap, je benen kunnen je niet meer dragen. Ik sla snel mijn armen om je heen en hou je stevig vast. Ik til je ietsje op en draai je terug om. Na een poosje kom je terug bij positieven en zie je dat ik nog steeds een stijve lul heb. En weet je opeens te herinneren dat ik nog niet ben klaargekomen. Dan neem je het heft in handen en begin je me te pijpen eerst met enkele kusjes op mijn eikel daarna neem je pijn paal helemaal in je mond en begint me lekker te pijpen tot ik klaar kom.
Hierna keren we vlug terug in de auto en rijden snel naar huis, nemen vlug een douche en kruipen samen onder de dekens waar we nog liggen na te genieten van wat we juist gedaan hadden.


Aantal keer bekeken: 17638
Waardering: 3.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online