Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Met mijn neef.

U leest om dit moment het verhaal Met mijn neef gepost door Tim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Tim
Gepost op: 2009-10-6

Verhaal:

Met mijn neef
Onlangs was ik bij mijn neef, hij moest naar de wc en ondertussen zat ik op zijn laptop, ik ging kijken bij zijn favorieten en ik zag gayporn staan,onmiddelijk begon ik ernaar te kijken en algauw begon ik mezelf aftetrekken, ik had dit nooit verwacht van mijn neef, de player van de universiteit!! Nog geen 5 minuten later kwam hij binnen geslopen en deed hij het licht van de kamer uit, en begon rustig met zijn handen voor mijn ogen te houden en hij zei dat ik moest meewerken, hij trok mijn broek omlaag en begon mij af te trekken, iets later bond hij me vast op mijn bed en het was al een uur verder, hij liet me een paar minuten liggen en daarna begon hij foto's te nemen van mijn blote lijf, en foto's van hij met mijn lul in zijn mond. En even later belde hij zijn neukvriendinnnen op, en liet hij ze betalen voor seks met mijn lichaam!! Zo geil als dit zal ik nooit meer vergeten!

Aantal keer bekeken: 19865
Waardering: -5.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online