Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Middag vrij.

U leest om dit moment het verhaal Middag vrij gepost door ijsvogel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ijsvogel
Gepost op: 2010-5-8

Verhaal:

Middag vrij
We zijn in de gelegenheid om eindelijk een middag samen te zijn. We besluiten naar het water te gaan. Het is erg warm en heb dan ook luchtige kleding aan..

Ik ga zitten en trek jou mee omlaag zodat je naast me komt te zitten, ik kus je vol op de mond en voel je hand naar mijn borsten gaan.. Terwijl onze tongen met elkaar spelen plaag je me met je vingers, je knijpt brutaal in me tepels.. Ik kreun zachtjes,

Ik draai me meer naar je toe en bevrijdt je heerlijke paal en neem deze in mijn mondje, je ogen worden donker als de nacht en je maakt zacht geluid, ik duw je achterover zodat je komt te liggen, je bevrijdt mijn poes en je begint me zalig te likken terwijl je zelf gepijpt wordt..

Ik verander van positie en kom met mijn warme geile grot op je lekkere paal zitten en kus je vol vuur, in een tempo wat we beiden aan kunnen neem je mij stevig, je voert het tempo op en knabbelt aan mijn harde tepels, ik kreun en smeek om meer.

Je duwt mij van je af en je komt achterlangs bij me binnen, weer voer je het tempo op en je handen omvatten mijn borsten, je voelt dat je bijna komt en ik smeek je in mijn borsten te knijpen...

Hmm wat is dat zalig, ik voel je geil langs mijn benen stromen...

Uitgeput laten we ons vallen en nemen de tijd om weer op adem te komen en ons een beetje te fatsoeneren

Aantal keer bekeken: 14441
Waardering: 2.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online