Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mij gangsterboy and i.

U leest om dit moment het verhaal Mij gangsterboy and i gepost door princess _met de ware. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: princess _met de ware
Gepost op: 2011-5-24

Verhaal:

Mij gangsterboy and i
Ik zit in de klas en achter me zit hij; die mooie jongen volgens iedereen. De leraar roept me en zegt deel deze blaadjes uit, ik doe wat ze zegt en deel de blaadjes uit. Precies bij hem (die zogenaamde knapper) laat ik de blaadjes, fock dat! Dacht ik, dus ik de blaadjes opruimen, vraagt ie hoe heet je? Ik zeg;klhoe hij zegt okay. Dus ff later gaat de bel, dus ik moest samen met hem de boeken naar een ander lokaal brengen, een leeg lokaal dus ik leg die boeken neer en hij geeft een klap op me bil. Dus ik zeg; wat doe je, omdat je populair bent mag je me niet zomaar slaan. Hij duuwde me tegen een muur en zei: ik ben op je verliefd al tijden. Dus zeg ik. Dan hebben we nu verkering. Ik zeg nee en dan pakt hij een mes te voorschijn en zEgt je neemt met me. En hij geeft me kus en gaat de aula in om het nieuws te verspreiden.


2maanden latere..........

Ik heb nu wel gevoelens voor hem. Behalve dan op deze dag. Er wordt een feest gegeven bij mij thuis zowat iedereen is uitgenodigt mij lover ook. Hij heeft bier gekocht en sigaretten om het ff uit te proberen. Dus hij was stom dronken en dat merkde ik wel want om de 5minuten ging hij me zoenen of heel erg close dansen. Dus op een gegevenmoment is hij weg ga ik hem zoeken en staat hij met een lelijk wijf (clarrissa de nerd van de school en echt niet popie) te zoenen. Dus ik loop naar hem toe en geef hem een klap, en hij valt vervolgens buwesteloos van het drank.

De volgende dag normale school dag

Kom ik op school en praat niewt tegen hem dus later duuwt hij me in een hoekje en pakt me om me middel en gaat me zoenen, ik werk niet mee want hij zat gister nog met een ander te zoenen, hij zegt wat mankeer juj? Ben je dan niet vergeten dat je met vclarissa heb lopen bekken? Maar schat toen was ik dronken. Had je maar niet moeten drinken. Sgat" denk je dat ik op haar val? Nee jij bent het enigste wat ik wil. Ik loop boos weg en hem die dag niet meer aangekeken.

S avonds wordt ik gesmst en er staat laten we het morgen uitpraten om 1uur.


morgen om 1uur is goed.

Onderhand was ik wakker geworden met een kut gevoel. Ik ga douchen, haren stijlen, opmaken, aankleden en ik ga weg naar hem.
Daar aangekomen zit hij op de bank met een 3 kwart broek en zonder t-shirt en hij is trouwens gespier$
Naja, dus ik ga voor hem staan en zeg denk je dat je zonder truitje sexy bent en dat alles goed maakt? Dus hij trekt me bij me arm en ik zit nu dus op zijn schoot en hij zegt hou je van me? Ik; tuurlyk maar wrm ga je zoenen met haar. En in klap lig ik op me rug op de bank en hij bovenop me en gaat me zoenen en langzaam naar me hals. Net waneer hij me buik wou kussen en me hempje omhoog deed werdt ik ge-smst door me moeder die zei dat ik naar huis moest komen dus ik nam afshcheid van me, hij vroeg waneer kom je? Ik zeg weet niet en loop de deur uit en hij geeft me klap op me bil en een knuffel.

Ik moet niet zo snel boos woorden$

Aantal keer bekeken: 3558
Waardering: 7.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online