Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn Dood Vriendin ( WAARGEBEURD) Deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Mijn Dood Vriendin ( WAARGEBEURD) Deel 1 gepost door Novin Hamira. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Novin Hamira
Gepost op: 2011-9-5

Verhaal:

Mijn Dood Vriendin ( WAARGEBEURD) Deel 1
Lana,zo heette mijn beste vriendin.
Ik kende haar van jong af aan.
Maar na haar 16e verjaardag verdween ze.
Niemand wist waar. De politie niet, de inspecteurs niet. Niemand. Toen ik hoorde dat ze opeens verdween, barste ik in tranen uit. Ik at bijna een week niet. Ik wilde het gewoon niet. Mijn moeder bracht me dan altijd water. ie dronk ik wel. Ik kon het miet geloven. Hoe kan dat? Die ene dag toen ik haar voor het laatste zag was ze nog vrolijk en levend. Maar nu lijkt het alsof, alsof ze niet meer bestaat. Sinds haar verdwijning heb ik nooit meer over haar gesproken. Het was gewoon triest. Nu 5 jaar later, nog steeds geloof ik het niet.

Op een dag wanneer ik gewoon aan de ontbijttafel zat met een warme kopje thee. Mijn examens had ik al een paar jaar achter de rug. Helaas was Lana er niet bij. We hadden immers plannen. Op naar Oxfords te gaan. En elkaar samen zien afstuderen. Ik zat dus te ontbijten toen ik de bel hoorde. ik liep naar de deur en opende hem. Tot mijn schrik zag ik daar mijn allerbeste vriendin staan. Ze had versleten kleren aan met modder en al die viezigheid. Ik kon mijn ogen niet geloven daar stond mijn vriendin dan! Na 5 jaar lang zoeken in wanhoop. Staat ze gewoon pal voor mijn neus. Ze zij helemaal niets . Zo stonden we dan maar. Aarzelend naast elkaar. Opeens verscheen er een grijns op haar gezicht. Daarbij voelde ik me zeer ongemakkelijk. Ze duwde me opzij en stapte naar binnen. Ik deed de deur maar achter me dicht en liep achter haar aan de trap op naar mijn slaapkamer. Ze keek rond en bekeek de foto's op de muur. Het was een verzameling foto's van ons van jong af aan tot haar laatste verjaardag. Ze draaide zich om keek me even aan.
En zei: 'Ik leef niet meer Nina,nooit meer. Dat heb ik nog nooit gedaan zelfs'. Ik werd bang van wat ze zei. wat bedoelt ze daarmee? Ze is terug en ook nog levend! Ze glimlachte.'Je snapt me niet he? Ik ken dat blik nog wel hoor.' Ze liep op me af en ik deinsde achteruit. 'Je hoeft niet bang voor me te zijn. Ik doe je niks. Ik ben nog steeds je beste vriendin Lana hoor. Maar ik ben veranderd.' zei ze op een zachte toon.
Mijn mond klapte open. 'Waar was je? 5 jaar lang heb ik je niet gesproken en gezien! 5 jaar lang leefde ik in verdriet! En nu zeg je dat je nog nooit hebt geleefd?! Lana, wat babbel je allemaal!' Ik schrok van wat ik zei.
Maar toen zei Lana weer, 'Misschien leefde ik wel, maar nu niet meer.''Hoe bedoel je?' vroeg ik weer. 'Kijk' zei ze. En ze liet me iets zien waarvan ik dat niet geloofde en zo hard schrok dat ik mijn hoofd stootte tegen min boeken bang en bewusteloos neerviel. Het enige wat ik nog zag. Was dat rare ding wat ze me liet zien.....

Lees Binnenkort deel 2 dan lees je wat ze zag.

Aantal keer bekeken: 20281
Waardering: 6.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online