Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn allereerste keer.

U leest om dit moment het verhaal Mijn allereerste keer gepost door Anne Mijdam. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anne Mijdam
Gepost op: 2008-1-30

Verhaal:

Mijn allereerste keer
Al denken veel mensen dat ik al een heftig seksleven achter de rug heb omdat er veel jongens zijn die de liefde aan me hebben verklaart is dit alles behalve waar.. Tot eergisteren was ik zo maagd als wat.. Als je met jezelf spelen er niet bij optelt dan, want dat deed ik al vanaf mn 11e.
Ik droomde vaak van heftige en spannende seks en deed het overal en op verschillende maniere manieren..
Tot eergisteren, toen werd mijn droom werkelijkheid.. Ik was op een feestje.. Het was filmfestival en dan zijn er de hele week door leuke feestjes..
Er was een heel leuk stel. Een jongen en meisje uit Berlijn. Ik begon met ze te praten en het was heel gezellig. Toen de jongen even wegwas twijfelde ik of ze wel bij elkaar hoorden omdat het meisje me probeerde te versieren. Maar toen hij terugkwam en net zo leuk meedeed begreep ik dat er iets achter zat..
Het meisje vroeg of ik mee naar buiten ging daar kon ik haar bter verstaan.. Buiten werd er voor de eerste keer in mijn leven mijn rokje door iemand anders naar beneden gedaan. Ze zette het puntje van haar vinger precies op het midden van mijn clitoris. Ik wist niet wat me overkwam en snakte naar adem. Ze zoende mijn tepels met heel veel speeksel en ik denk dat ik nog nooit zoiets lekkers had gevoeld. Toen was het ineens donker want iemand had 2 handen voor mijn ogen gedaan. Het was de jongen.. Hij zette ons naast elkaar neer op een bankje en vingerde met 1 hand haar vagina en met zn andere de mijne. Ik keek haar aan en ze begon me te zoenen. Toen legde hij mijn hoofd op het meisje haar schoot en trok hij mijn rokje verder naar beneden. Hij likte mijn clitoris.. Met rondjes eromheen. Zoog het naarbinnen en liet ht dan weer los. Ik kon niet geloven dat dit mij overkwam. Zij speelde ondertussen met mijn tepels, heel hard. dat was zo fijn. het was koud buiten maar ik voelde er niks van. De wind waaide zo hard. af en toe voelde ik een koude vlaag tussen mijn benen maar dan vlaagde zijn warme tong erweer overheen dat ik sidderde van genot.
toen hij op een gegeven moment zijn broek naar beneden trok en ik zijn penis zag werd ik een beetje zenuwachtig.. maar toen hij dichterbij kwam druppelde het vocht uit me en kon ik niet wachten tot hij in mij kwam. het was zo n heerlijk gevoel als of ik eindelijk werd gevult. het meisje zat ondertussen aan ons allebei en het leek wel alsof ze 4 handen had. toen hij mijn penetreerde n vingerde en het meisje aan mijn borsten zat kwam ik zo hard klaar dat ik bijna moest huilen. daarna ging hij nog even in haar en toen hij bijna klaar was haalde hij zijn penis uit haar en spoot het over mijn gevoelige vagina. ik had het niet meer zo lekker. ze hielde me allebei stevig vast en we keken met zijn drieen naar de sterren tot de volgende ochtend. toen nam ik een taxi naar huis en viel ik thuis op mn bank in slaap.

Aantal keer bekeken: 20162
Waardering: 6.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online