Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn beste beurt ooit.

U leest om dit moment het verhaal Mijn beste beurt ooit gepost door BARBARA B. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: BARBARA B
Gepost op: 2009-3-9

Verhaal:

Mijn beste beurt ooit
Mijn beste beurt ooit.

Ik ben alweer een behoorlijk tijdje getrouwd met Rob, de liefde van mijn leven en de vader van mijn kinderen. We waren nog jong toen we elkaar ontmoetten maar zijn al die tijd overtuigd bij elkaar gebleven. Omdat we nog zo jong waren, hadden we wel allebei het gevoel nog niet uitgedold te zijn. De eerste 8 jaren van onze relatie gingen we dan ook regelmatig ons eigen gangetje en dat accepteerden we ook van elkaar.
Het was in die tijd dat ik Sjaak leerde kennen. Sjaak was 12 jaar ouder dan ik en was door de wol geverfd. Brede kaken, mooie parelwitte tanden, een lekkere blonde kop met krullen en een zalig gespierd en stevig postuur. Ik ontmoette hem op een feestje in Amsterdam waar ik was via een goed bevriende collega.
De hele avond stond bol van de erotische spanning. We zouden daar blijven slapen en we wisten allebei eigenlijk na 2 uurtjes al wat er die nacht ging volgen. Eerst sputterde mijn collega nog tegen. Hij hing de nobele ridder uit door mij te confronteren dat ik een keurige getrouwde vrouw was. Toen ik hem vertelde dat Rob en ik elkaar vrij lieten, ging hij protesterend overstag.
Vanaf dat moment hadden Sjaak en ik alleen nog oog voor elkaar. Geholpen door alcohol en opzwepende muziek ging het flirten over in subtiele aanrakingen. Tijdens het dansen kropen we steeds dichter met onze bezwete lichamen tegen elkaar. Oooh, wat werd ik geil van deze adonis. Ik fluisterde in zijn oor dat ik bloedgeil was van hem, wat een glimlach op zijn gezicht bracht. Hij antwoordde zoiets al te hebben gemerkt aan me en dat dit zijn uitwerking bij hem niet had gemist. Heup tegen heup dansend voelde ik zijn harde lul tegen mij aan drukken. Ik likte aan zijn oor en fluisterde dat ik wel erg benieuwd was wat hij voor me in petto had. Sjaak glimlachte weer eens, zijn handen onderwijl mijn lichaam verkennend. Mijn billen, heupen, in mijn zij, mijn schouders en borsten, niets liet hij meer onberoerd. Ik stond in vuur en vlam. Toen hij mij kuste op de mond, beantwoordde ik deze met mijn tong. Al tongzoenend masseerde ik met mijn hand zijn lul door zijn linnen broek heen. Over zijn voorstel om naar boven te gaan, hoefde ik niet lang na te denken. In de slaapkamer van de gastheer aangekomen, scheurden we elkaar de kleren van het lijf. Oog in oog stond ik met de dikste lul die ik tot dan toe ooit gezien had. Ik zakte door mijn benen en likte aan die heerlijke staaf. Oohh, wat smaakte hij goddelijk. Ritmisch pijpte ik hem terwijl mijn andere hand zijn ballen kneedde. Na een minuut of vijf voelde ik hem trillen over zijn hele lichaam en hij schreeuwde dat hij in mijn mond wilde klaarkomen. Aangespoord door die heerlijke gedachte stak ik zijn vlezige paal nog dieper in mijn mond tot in mijn keel. Met zijn handen greep hij mijn achterhoofd en spoot zich helemaal leeg. Zijn sperma smaakte zoet en gretig probeerde ik alles in te slikken, wat niet geheel lukte. Hierna zakte ook hij door zijn hoeven en bedankte hij mij met een vurige tongzoen.
Door de hele avond geil dansen, de spanning, de zoenen, de aanrakingen en zijn heerlijke sperma was ik ontdaan van alle remmen. Ik moest en zou deze grote vent hebben. Ik plaagde hem door te stellen dat het waarschijnlijk niets meer zou worden nu hij eenmaal klaargekomen was. En weer kwam die ondeugende glimlach op zijn blauwe pretoogjes. Hij legde mij op mijn rug neer en likte mijn hele bezwete lichaam af. Plagerig sloeg hij wel iedere keer mijn kaalgeschoren kutje over. Iedere keer als hij erbij in de buurt kwam, kantelde ik mijn bekken om hem er goed bij te kunnen laten. Evenzoveel keer sloeg hij dat brandende plekje over. Sjaak pakte met zijn grote handen mijn kuiten beet en drukte daarmee mijn benen uit elkaar en langs mijn hoofd. Ik wist niet dat ik zo lenig was, maar liet hem vol verlangen begaan. Mijn billen en sterretje en mijn opgezwollen kutje stonden helemaal voor hem open. Likkend ging hij vanaf mijn benen langzaam in de richting waar ik hem wilde hebben. Terwijl hij zijn neus in mijn kletsnatte grotje begroef, likte hij mijn anus zoals ik daar nog nooit gelikt was. Likken, zuigen, blazen, zijn tong erin steken, het hele spectrum kwam aan bod. Maar ondertussen was mijn kittelaar nog niet aan bod gekomen. Ik schreeuwde het uit en smeekte hem om zijn penis, die ondertussen alweer keihard overeind stond.
Jij bent wel erg ongeduldig meisje; zei hij, mij erop wijzend dat we nog een heel weekend voor de boeg hadden. Hierna pakte hij met zijn lippen mijn gezwollen kittelaar en masseerde deze ermee. Mijn God, wat was ik geil op deze reus. Door het heerlijke voorspel had ik niet lang meer nodig. Na enkele seconden gilde ik het uit van genot. De golven van extase zorgden voor een serie hoogtepunten achter elkaar, die ik nog nooit had ervaren. Het geil sijpelde uit mijn kutje over mijn billen en anus.
Zo, zei hij teasend, ik hoop dat je nu dan het geduld op kan brengen om lekker lang van elkaar te genieten. Hij bracht daarbij zijn hard kloppende lid in positie en boorde hem in mijn drijfnatte gleuf. Hmm, wat had deze vent een lekkere dikke pik. Ik werd helemaal gevuld door hem en genoot ervan met volle teugen. Ik lag begraven onder zijn machtige lichaam en was machteloos in zijn gespierde armen. Weer voelde ik dat ik ging klaarkomen, het hield maar niet op. Ook Sjaak merkte het en stopte vlak daarvoor een van mijn kutgeil supergladde vinger in mijn tot dat moment maagdelijke kontje. Gillend begroef ik mijn nagels in zijn rug en snikkend rolde de ene golf over de andere heen. Tegelijkertijd schijnt ook Sjaak te zijn klaargekomen, maar daar heb ik helaas niet zoveel van gemerkt.
Uitgeput lagen we daar dan, het feest nog in volle gang. Later gingen we nog terug naar beneden en de blikken van de feestgangers verraadden dat we misschien wel iets te luidruchtig waren geweest. Maar ik was de schaamte voorbij. Wat was ik schandalig lekker verwend. Deze heerlijke beer zou mij nog het hele weekend bezig houden en de alleen de gedachte daaraan deed mij alweer branden.


Aantal keer bekeken: 28691
Waardering: 7.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online