Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn beste vriendin Hannah..

U leest om dit moment het verhaal Mijn beste vriendin Hannah. gepost door Christa Bongertman. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Christa Bongertman
Gepost op: 2008-10-27

Verhaal:

Mijn beste vriendin Hannah.
plaats: In een steegje bij de stad.
moordwapen: Een mes.
tijdstip: 22 November 2008

Dit is een waargebeurt verhaal dat mijn vriendin , Hannah, is overkomen.
De dag dat het gebeurde blijft een steek in mijn hart.
Ik ben mijn beste vriendin kwijtgeraakt waar ik zelf bijstond, En zal het nooit meer kunnen vergeten.

We gingen ’s middags naar de stad om een cadeau voor mijn opa te gaan kopen.
Mijn band was lek, dus mocht ik bij Hannah achterop.
We reden naar de stad, en ze zette de fiets tegen een muur in een smal steegje.
Toen we naar de stad toe liepen was Hannah vergeten om haar fiets op slot te zetten, maar ze had geen zin om terug te gaan lopen, en ze zei dat het toch maar een oude fiets was, die toch niemand wou hebben.
We liepen meteen de eerste winkel in.
We zagen leuke kaarsen, Schilderijtjes, Spiegels en nog veel meer leuke spullen.
Ik bleef kijken naar de kaarsen, en Hannah liep naar de spiegels om haar haar te bekijken.
Na een poosje had ik twee hele leuke kaarsen gevonden, en riep Hannah.
Maar toen ik naar de plaats van de spiegels keek, was Hanna nergens te zien.
Ik begon harder te roepen, maar kreeg nogsteeds geen antwoord.
Opeens hoorde ik een stem gillen, en rende op het gegil af.
Midden in het pad zag ik Hanna op de grond liggen.
Ik rende op haar af, en ging naast haar zitten op de grond.
Ik vroeg wat er was, en zag dat er bloed op haar voorhoofd zat.
Ik hield haar hoofd vast, en ze keek me aan met grote ogen.
Ik vroeg wat er aan de hand was, en ze zei dat ze mee werd genomen door een man, en tegen de schilderijen aan werd geduwd.
Ik hielp haar overeind, en opeens schreeuwde Hannah dat ze de man weg zag rennen.
Ik keek naar de kant waar ze naartoe wees, maar zag niks.
Ik pakte haar arm vast, en we liepen naar de kassa om de kaarsjes te betalen.
We bleven nog even in de stad rondhangen tot dat het schemer werd.

We zochten het steegje op waar de fiets stond, en we reden het steegje uit.
Opeens begon Hannah te gillen, en ik probeerde om haar heen te kijken om te zien waarom Hannah gilde.
Hannah stopte met fietsen, En ik stapte af.
Ik stond precies voor een grote brede man met een mes.
Ik begon met Hannah mee te gillen, en ik stapte weer bij Hannah achterop.
Hannah wou tegen de man aan fietsen, maar de man pakte haar stuur vast en smeet de fiets op de grond.
Ik weet niet hoe snel het ging, maar ik en Hannah lagen op de grond toen de man een mes pakte en recht door de borstkas van Hannah heen stak.
Ik wou de man aan zijn been pakken, maar ik was te laat.
De man rende het steegje uit, en verdween in de nacht.
Ik lag nogsteeds op de grond met een bloedende Hannah naast me.
Ik rende het steegje uit en riep om hulp.
Het leek wel een eeuwigheid te duren tot er eindelijk een man aan kwam om te kijken wat er aan de hand was.
Ik nam hem mee het steegje in naar de bloedende Hannah die op de grond lag.
De man zei dat het al te laat was.
Het had allemaal geen zin meer
Mijn beste vriendin Hannah was dood gegaan.
Die man die Hannah had neer gestoken had Hannah van haar leven beroofd, en haar familie alleen verder laten leven.
Haar broertje had vanaf die avond geen grote zus meer.
Haar ouders hadden geen dochter meer.
Haar opa en oma geen kleindochter meer.
En haar vrienden waren nu zonder Hannah.
In de klas is het een lege stilte, en ik zit voortaan altijd alleen.
Als ik naar de tafel naast me kijk die er zo alleen bij staat, voel ik dat Hannah nog bij me is.
Niet met haar lichaam, maar ze zit voor altijd in mijn hart.
Op Hannah’s begravenis besefte ik pas echt dat ze voor altijd weg zal zijn.
Ik zal haar nooit meer horen lachen of huilen, en ik zal nooit meer een liefdevolle hand op mijn schouder voelen.
Vanaf nu ben ik alleen, zonder mijn beste vriendin Hannah.
De weken gingen voorbij, en ik moest van mijn ouders weer doorgaan met mijn leven zoals ik altijd gedaan heb.
Ik snapte maar niet waarom hun gewoon zonder verdriet door konden leven!
Het liefste wou ik helemaal niet meer doorleven.
Ik wou bij Hannah zijn!
Maar dat kon niet.
Ik moest doorleven zonder Hannah.
Nachten lag ik wakker.
Op school ging het steeds slechter omdat ik me niet meer kon concentreren.
Ik wou ook al niet meer eten, omdat ik geen hap meer door me keel kreeg door het verdriet.
Ik dacht elke dag en elke nacht aan Hannah, en aan de man die haar had vermoord.
Als ik die man die dit allemaal had aangedaan ooit tegen was gekomen had ik het liefste hem van zijn leven willen beroven, maar zo ben ik niet.
Mijn ouders stuurde me naar een psycholoog toe.
Ik snapte niet waarom ze me dat aan konden doen, alsof ik gek was!
Maar langzaam begon ik te begrijpen dat ik gewoon door moest leven, met Hannah in mijn hart en gedachte.
Ik begon langzaam weer te eten, en het ging steeds beter op school.
Ik haalde weer gewoon voldoendes, en ik kreeg weer een lach op mijn gezicht.
Ik zal de dag van Hanna´s dood nooit kunnen vergeten, en het zal altijd een gat in mijn ziel zijn, maar sinds ik naar de psycholoog toe ben geweest gaat het een stuk beter met mij.
Het leven is nu niet meer zo grauw en grijs voor mij.
Ik loop nu weer met een lach over straat, en leef weer zoals vroeger toen Hannah er nog was.
Mijn ouders zijn trots op me, en ik heb het gevoel dat ik weer opnieuw het leven in ben gestapt.

Aantal keer bekeken: 2745
Waardering: 8.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online