Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn droom of toch niet?.

U leest om dit moment het verhaal Mijn droom of toch niet? gepost door chelleke. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: chelleke
Gepost op: 2011-2-24

Verhaal:

Mijn droom of toch niet?
Ik lag in bed,kon niet slapen.
ik droom altijd hetzelfde.ik liep het bos van Forks.Hij had me achtergelaten.
mijn vader zocht naar me en ja.ze vonden me.Sam uley had me gevonden. maar wie was dat?de volgende morgen had Charlie mijn vader alles verteld.dus het was geen droom.ik bleef de vraag maar stellen:'Wie is Sam Uley'?ik ging naar Jacob.Jacob is mijn beste vriend.ik hed een verrassing voor jacob.ik trok het doek van achter mijn pick-up weg.Jacob was verbaast toen ik de motoren liet zien.ze waren heel zwaar.maar jacob nam ze op in één soepele beweging alsof het een veertje was.we reden met de motoren naar 'zijn garage'.na een uur was hij klaar.we gingen terug naar mijn pick-up.jacob tilde de motoren op mijn pick-up.we reden naar een open plek.hij leerde me hoe ik de motor moest besturen,moest remmen en de koppeling stil moest los laten.ik vertrok.ineens zag ik Edward.hij zei dat ik moest stoppen met dit alles.ik verloor de controle over de motor en viel tegen een steen.jacob kwam snel achter me aan met de tweede motor.hij vroeg of ik zelfmoord wou plegen!ik was terug thuis.ik nam een douche.toen hoorde ik mijn vader praten tegen iemand.ik merkte dat het iemand aan de telefoon was.ze hadden het over een moord met hele grote beer.zou het iets te maken hebben met mij toen ik in de wei was met edward?ja natuurlijk!het waren geen beren maar wolven!!ik liep naar beneden.en vertelde dat het wolven waren.papa zei tegen harry ben je klaar om te jagen?maar harry dacht even na.zo'n grote wolven ,dat kan niet!ik wist dat ik de roodbruine wolf herkende.de ogen leken op die van...JACOB!snel stapte ik in mijn pick-up,reed naar jacob en vertelde alles.jacob gaf alles toe.toen reed ik naar huis.ik zag de auto van Carlisle.Alice was hier!ze keek verbaast naar me toen ik de deur binnen kwam.JE LEEFT NOG en je stinkt naar natte hond!riep ze.edward denkt dat je dood bent.hij gaat naar Volterra zijn ware uiterlijk laten zien!we gingen samen naar volterra.ik liep en liep,eindelijk zag ik hem.ik liep naar hem toe.we gingen naar de volturie.de volturie is een gemeenschap van vampiers.toen alles klaar was en we weer thuis waren,vroeg ik edward om me te veranderen in een vampier.op één voorwaarde:Trouw met me! Alice regeld alles al dus...Ik zal de ringhard nodig hebben edward.
Samen leefde we lang heel lang en gelukkig verder.

Aantal keer bekeken: 2486
Waardering: 3.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online