Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn eerste echte SM ervaring.

U leest om dit moment het verhaal Mijn eerste echte SM ervaring gepost door csixtyseven. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: csixtyseven
Gepost op: 2009-5-23

Verhaal:

Mijn eerste echte SM ervaring
Dit is een waargebeurd verhaal over mijn eerste SM-ervaringen.
Mijn allereerste SM-ervaring had ik toen ik een jaar of 15 was.
Het was op de Wallen, waar ik een mevrouw zag gekleed in leer, en aan de wand zag ik een zweep hangen. Ik klopte aan en ze riep me binnen.
Daar begon ze met een normale vrijpartij en vroeg of ik het lekker vond.
Schuchter zei ik “Nee.”, waarop zij vroeg wat ik dan wel wilde.
Ik antwoordde dat ik SM zocht.
“Oooh, zeg dat dan meteen!”zei ze, waarop zij opstond en een paar handboeien pakte.
Die deed zij om bij mij en ik moest op mijn buik gaan liggen. Zij pakte een zweep van de wand en begon rustig op mijn kont te slaan. Niet hard, ze wist dat ik geen ervaring had en ging daar heel goed mee om.
Ik moest nu op mijn rug gaan liggen en mijn benen omhoog houden. Ze liep even weg en kwam terug met een vibrator, waarmee zij mijn kont begon te bevredigen. Ze beval mij in de spiegel te kijken welke aan de wand hing.
“Zo, jij dacht mij te naaien maar kijk? Ik naai jou!” Zei ze vernederend.
De vernederende manier waarop zij dat zei wond mij zo op, dat mijn pik op springen stond!
Terwijl zij mijn kontje bewerkte met de vibrator trok ze mij af. Het duurde niet lang of ik spoot mijn condoom vol.
Na mezelf weer aangekleed te hebben en haar bedankte, gaf ze mij de tip om het volgende keer gewoon te vragen. Zelf had ik het idee dat zij er plezier in had om mij de allereerste ervaring te laten hebben.
Dit was natuurlijk heel soft, maar mijn SM-gevoelens bleven opspelen. Iedere maand kocht ik de DOMA en MASSAD, welke ik van voor tot achter doorlas. Ik was scholier en kon het me simpelweg niet veroorloven om een Meesteres te bezoeken.
Het duurde tot mijn achttiende voordat ik weer op zoek ging naar een Meesteres. Ik woonde en werkte op dat moment in Amsterdam. Er was in Amsterdam een klein hoerenbuurtje achter de Spuistraat, waar het iets minder toeristisch was. Hier zaten hoofdzakelijk Nederlandse vrouwen.
Tussen de kamertjes viel er één op doordat het hier was ingericht als een SM-studio, compleet met andreaskruis. Nooit zat er iemand, maar iedere avond ging ik even kijken, mijn interesse was wel gewekt.
Avond na avond zat er niemand en de gordijnen bleven open. Tot een keer op maandagavond. Toen zat er een excentrieke, wat oudere mollige dame in lederen lingerie, met daaronder een lederen rokje. Zij had kort haar en een opvallende bril met zwart montuur. Enkele malen liep ik langs haar raam, maar dorst niet aan te kloppen. De spanning was gewoon te groot! Tot ik weer voorbij liep en zag dat zij weg was. De gordijnen waren nog wel open. Ik baalde enorm en kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Waarom had ik niet gewoon aangeklopt?
Beteuterd liep ik een rondje en ging wat eten. Na een uurtje liep ik nog een keer langs en de dame zat er weer!
Nu trok ik de stoute schoenen aan en klopte direct aan. Met een brok in mijn keel vroeg ik of zij ook SM deed. Een stomme vraag natuurlijk.
“Kom binnen!” Zei ze en liet me plaats nemen op een stoel. Zelf ging ze tegenover me zitten.
Ze stelde zich voor als Meesteres Anja en stelde me gerust. Ze vroeg wat ik wilde, hoeveel ervaring ik had. Ik vertelde haar wat mij bezig hield en wat mij opwond.
Ze zei dat we gewoon wat dingen gingen proberen.
Ik moest mij uitkleden en voor haar komen staan.
“Hallo!”Was haar reactie, kijkend naar mijn stijve pik die recht vooruit stond. Ze pakte van de wand een paar stalen handboeien en deed mij die om. Nu was er geen weg meer terug!
Ze haalde een veter uit een lade en bond mijn ballen stevig af. Dit was voor mij een enorm intens gevoel!
In mijn baldadigheid trok ik haar rok omhoog en verschrikt keek ze mij aan.
“Twijfel je of ik een echte vrouw ben?” Vroeg zij. Ze pakte een dildo van de plank en duwde deze in mijn handen, waarna zij zonder schaamte met haar benen wijd op het bed ging liggen, en haar rok omhoog stroopte.
Nu keek ik recht in haar dik behaarde flamoes. Ik moest voor haar gaan zitten. Ze pakte een flesje glijmiddel en spoot dit op de dildo, waarna ik haar begon te bevredigen.
Na een korte tijd moest ik stoppen. Mijn boeien werden afgedaan en ik moest plaatsnemen voor het andreaskruis. Met mijn benen en armen wijd werd ik vastgebonden. Ze pakte een ketting met aan de uiteinden een paar klemmen welke zij op mijn tepels plaatste. Nu kwam ze voor me staan met haar gezicht voor het mijne en trok aan de ketting.
“Ben je nu overtuigd dat ik een vrouw ben?” Vroeg ze.
“Ja.” Was mijn antwoord.
Een flinke ruk aan de ketting en een klap in mijn gezicht was het gevolg.
“Ja Meesteres! Is het. En jij bent mijn slaaf!” Antwoordde zij.
“Ja Meesteres.” Kon ik nog net uitbrengen.
Met één hand trok zij aan de ketting en met de andere bespeelde zij mijn ballen, terwijl ze mij nauwlettend in de gaten hield. Ze was duidelijk mijn grenzen aan het verkennen.
“Jij bent een slaaf, niets meer en niets minder.” Zei ze en spuugde in mijn gezicht. Ze liet mij staan en liep naar de badkamer waar ik de kraan hoorde stromen. Ze kwam terug met een halve liter water wat zij op haar gemak opdronk.
In ons gesprek had ik aangegeven dat “Gouden regen” mij ook wel opwond en blijkbaar was zij dat nu aan het voorbereiden. Vooral het vernederende aspect waar zij mee bezig was wond mij op en ik werd al geiler.
Ze liet mij een poosje staan en nam zelf nog een glas water. Na een kwartiertje pakte zij een groot zeil van achter en spreidde dat uit over de vloer. Ze trok haar rok uit, waarna ze mij losmaakte van het kruis en de boeien weer om deed.
Ik moest op het zeil gaan liggen met mijn armen boven mijn hoofd.
Meesteres Anja kwam nu boven mij staan en trok haar schaamlippen opzij. Het duurde niet lang of ik zag de eerste druppels urine verschijnen welke op mijn gezicht neerkwamen. Ze had moeite om op gang te komen, maar uiteindelijk kletterde er een waterval van warme urine over mij heen! Al plassend liep ze richting mijn pik. Een zalig maar tegelijkertijd ook bijzonder vernederend gevoel was dit. Er leek geen einde aan te komen en er werd van mijn hoofd tot aan mijn stijve pik geen plekje overgeslagen.
Toen dit over was moest ik op mijn knieën plaatsnemen op het bed. Ze pakte een vibrator en duwde deze voorzichtig in mijn maagdelijke kontje. Steeds dieper en met steeds grotere halen neukte ze me nu. Ik begon zachtjes te kermen, deels van pijn maar ook van genot!
Toen ik aangaf dat het nu wel erg pijnlijk werd stopte zij onmiddellijk.
Mijn boeien werden losgemaakt en achter mijn rug weer vastgezet. Ik moest nu op mijn rug gaan liggen met de benen wijd. Zij nam plaats op het bed en ik kreeg een blinddoek voor.
Ik hoorde haar wat rommelen in een lade. Blijkbaar had ze wat gevonden want ik hoorde een luid gezoem. Door de blinddoek kon ik niet zien wat het was; dat maakte het wel enorm spannend!
Eerst pakte zij mijn ballen beet en ik voelde een lichte pijnscheut. Ze hield iets tegen mijn strak gespannen ballen, wat ik niet thuis kon brengen. Ze ging rustig verder tot ik er aan gewend was.
De Meesteres liet mijn ballen los en greep nu mijn pik beet. Ze hield hem recht omhoog en ontblootte mijn eikel, waarna ze het mysterieuze apparaat op mijn eikel losliet. Een enorme intense pijn was het gevolg en ik kermde het uit!
“Nou nou, niet zo aanstellen hoor! Ben jij nou een slaaf?” Zei de Meesteres en ging langzaam verder. Steeds liet zij plagerig het mysterieuze apparaat op mijn eikel los.
Na een poosje stopte zij en deed mijn blinddoek af. Nu zag ik eindelijk wat het was; een miniventilator op batterijen! Ze deed nog even voor wat ze net deed. Langzaam bracht zij hem richting mijn eikel en bewerkte deze met het ventilatortje.
Ze stopte en zei dat ze er een eind aan ging maken.
“Nu al?” Vroeg ik.
“Kijk eens naar de klok? We zijn al bijna twee uur bezig!” Zei de Meesteres. En inderdaad, het was nu bijna middennacht. De stelling “Time flies when you’re having fun” ging nu letterlijk op!
Om het af te maken pakte ze een vibrator en begon mijn eikel te bespelen. Een goddelijk gevoel van extase maakte zich nu meeste van mij en het duurde niet lang of ik kwam spuitend klaar over mijn borstkas! Wat een genot!
Ik kleedde mij weer aan en Meesteres Anja bood mij een drankje aan. We praatten nog even na over de avond waarna ik haar bedankte voor de ervaring, en gaf haar een dikke zoen!
Meerdere malen ben ik nog langs haar kamer gelopen, maar heb haar niet meer gezien. Dankbaar denk ik nog vaak terug aan deze eerste echte ervaring, vooral omdat zij haar taak serieus nam en mij zo goed begeleid had. Als ik de verhalen op internet lees kan dat ook wel eens anders uitpakken.
Groetjes,
Coter
Voor reacties: bdsmplaza@gmail.com


Aantal keer bekeken: 14477
Waardering: 6.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online