Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn eerste keer.

U leest om dit moment het verhaal Mijn eerste keer gepost door Danny. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Danny
Gepost op: 2009-2-2

Verhaal:

Mijn eerste keer
In mijn dromen had ik Ivonne al 100 maal op alle mogelijke manieren geneukt, maar de realiteit was dat ik tot dan toe veel te verlegen was om haar echt te vragen iets met mij te beginnen. Dat veranderde allemaal op een mooie zaterdagavond in januari 2004..........
"Hoi, Danny" Het was Ivonne die mij in café De Hoorn vriendelijk begroette. "He, Ivonne , hoe is het met je, mooie meid?" antwoorde ik. Het bleek goed met haar te gaan, ondanks dat haar man haar nog niet zo lang geleden had verlaten, net nadat ze samen een dochtertje hadden gekregen. "Ja, die lul heeft mij mooi laten zitten voor een of andere snol van 19", zei Ivonne.
Ik vroeg haar of ze wat wilde drinken. Nou dat wilde ze wel. "Lekker, doe mij maar een Amaretto"
Al snel kwamen we te praten over haar leven en bleek dat ze, naast een goddelijk lichaam, ook een intelligente vrouw was die werkte als verpleegster in een bejaarde inrichting.
Ik keek haar diep in haar ogen en zag dat ze geil was als boter. Al snel waren we aan het tongzoenen. Dat we midden in een drukke bar zaten kon ons even niets schelen. Met haar handen drukte ze door mijn broek heen op mijn al aardig stijve penis. Daarna pakte ze mijn linkerhand en drukte die vol in haar kruis. De schat had geen slipje aan.
We rekenden snel af en gingen naar haar huis in de Dansstraat. Ze bleek een leuk huis te hebben op een hoek, drie hoog achter. We waren inmiddels zo geil geworden dat we al snel op haar bed lagen. Liefdevol trok ze mijn kleren uit en ik de hare. "Doe je dat vaak, dames het bed in praten?" vroeg ze? Hierop moest ik toegeven dat ik, man van 26, nog maagd was. "Echt waar?", zei ze, "Ik dacht dat dat niet meer bestond op die leeftijd" Ja, dus. Ze vond het niet erg. IN tegendeel zelfs. Teder nam ze mijn stijve lul tussen haar lippen en zoog hem zo'n beetje vacuum. Nooit geweten dat dat zo lekker kon zijn. Waar ik bang voor was gebeurde natuurlijk: na nog geen 30 seconden spoot ik haar hele mond vol. Het droop er werkelijk uit. Ik schaamde me kapot en zei dit ook. Ze likte haar lippen en slikte alles door. "Geeft niets, jongen, dit gebeurt de besten. Wil je wat drinken?"Ik was hierdoor echt even van de kaart, maar mijn lul stond weer snel stijf. "Nou, ik wil nog wel meer", zei ik. "Kun je alweer dan?"vroeg ze. Ja, dus. Hierna ging ze plompverloren met haar heerlijke nauwe kut op mijn lul zitten. Omdat ik natuurlijk al klaar gekomen was kon ik nu lekker lang doorgaan en neukte ik haar heerlijk. Hierna draaide ze zich om en vroeg ik of ik haar ook anaal wilde verwennen. Ik wist niet wat ik mee maakte. MIjn eerste keer en dan direct anaal.....Ik likte haar donkere gaatje eerst even (had ik wel eens in een film gezien) en drukte toen mijn penis tegen haar poepgaatje. Langzaam floepte hij erin. Ik zat in haar endeldarm en neukte haar langzaam.....Mijn God, wat een heerlijk gevoel was dit. Ik begon voorzichtig te stoten, maar dat hield ik niet lang vol. AL snel schoot ik mijn warme sperma in haar darmen onder het slaken van een paar dierlijke kreten. De buren moeten wakker zijn geworden, zo hard was het. Hierna werd hij snel kleiner en floepte hij uit haar lieve aars. Mijn zaad droop heerlijk geil uit haar kont. Wat een geil gezicht was dat. We bleven nog even lekker in elkaars armen liggen. Moe, maar voldaan, zoals dat zo fraai heet. Daarna vielen we in slaap.
De volgende ochtend werd ik wakker omdat ik volede dat er iemand mijn leuter vast hield. Ik keek voorzichtig om me heen. Waar was ik? O ja, bij Ivonne. "Goedemorgen, Danny: , zei ze. ":Lekker geslapen?" Ja, dus.
De zondagochtend vulde zich met het vullen van al haar gaten. MIjn eerste keer kreeg een vervolg en nog een en nog een en nog een.....
Sindsdien mag ik Ivonne mijn beste vriendin noemen en elke keer als we elkaar zien spat de liefde ervan af.

Aantal keer bekeken: 23922
Waardering: 6.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online