Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn eerste vakantie met vriendinnen.

U leest om dit moment het verhaal Mijn eerste vakantie met vriendinnen gepost door Birgit van Akersen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Birgit van Akersen
Gepost op: 2006-5-25

Verhaal:

Mijn eerste vakantie met vriendinnen
In juni 1996 was ik net een paar maanden 16 en hadden mijn klasgenoten en ik net 4 vwo achter de rug. Het was een behoorlijk lastig jaar geweest, omdat ik de eerste 3 jaar havo had gevolgd en dit was dus en stapje hogerop. Het ergste was misschien nog wel dat ik mijn oude klasgenoten achterliet en dus nieuwe vrienden moest zien te maken. Ik ben niet echt heel verlegen, vooral niet als ik met bekenden ben, maar als onbekende in een nieuwe klas is het toch moeilijk je draai te vinden. Gelukkig wist ik na een paar maanden al vriendschap te sluiten met drie andere meisjes: Fabien, Nienka en Lotte; de ukkies van de klas, vanwege hun geringe lengte. Fabien was veruit de langste met haar 1 meter 60. Ook ik ben net geen 1.55, dus voelde me meteen op mijn gemak. Zij kenden elkaar al van de eerste drie jaar en studeerden altijd samen in de schoolbibliotheek. Ook gingen ze soms samen stappen en vonden het geen probleem dat ik met ze mee ging. Echt ruig ging het er toen nog niet aan toe. We woonden in het oosten van Nederland (alle vier geboren en getogen) en eerlijk gezegd waren we meer met de studie dan met jongens bezig. Veel meer dan een beetje zoenen hadden we dan ook nog niet gedaan. Tijdens mijn studiejaren in Amsterdam heb ik dat later trouwens ruimschoots ingehaald, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Fabien was misschien wel de meest zorgeloze van ons vieren. Ze haalde niet echt goede cijfers op school, maar toch altijd wel voldoende; had een nederlandse moeder en een indonezische vader en dus en mooie getinte huid, met lange zwarte haren. Ze had makkelijk een vriendje kunnen hebben (ik weet zeker dat alle jongens uit de klas op haar geilden), maar blijkbaar vond ze het leuker een beetje met ons te lachen dan zich druk te maken over wie haar al dan niet knap vond. Haar beste vriendin was Nienka; ook leuk om te zien, maar een klein beetje dikkig met grote borsten en een leuk vol gezicht. Zij haalde de hoogste cijfers van het groepje en behoorde tot de beste leerlingen van de klas, zonder daar heel veel moeite voor te moeten doen. Roodharige Lotte was de gekste van ons vier. Zij bracht gelukkig een beetje leven in de brouwerij met haar initiatieven en ideeën, anders waren we waarschijnlijk niet veel buiten school met elkaar opgetrokken. Zij belde iedereen vaak bij elkaar en had ook al 2 vriendjes achter de rug. Niet veel bijzonders, maar hierdoor had ze wel meteen de meeste ervaring van ons allemaal op seksgebied. In de kroeg had ze ons een tijdje terug in geuren en kleuren verteld hoe ze voor de eerste keer de piemel van haar toenmalige vriendje had aangeraakt tijdens het huiswerkmaken in de schoolbibliotheek. Ik werd er nogal geil van dat verhaal te horen en moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook wel zoiets had willen doen met een jongen, maar daar had ik dan natuurlijk wel een vriend voor nodig en dat leek me allemaal veelsteveel gedoe. Bovendien had ik toen nog een complex vanwege mijn geringe lengte, dat pas jaren later helemaal verdween toen ik erachter kwam dat de meeste jongens kleine vrouwen heel aantrekkelijk vinden, in tegenstelling tot wat de modebladen ons willen doen geloven.

Ik was dus een behoorlijke studiebol en moest er behoorlijk aan trekken om 4 vwo te halen. De proefwerken haalde ik gelukkig altijd en met genoeg marge om niet te veel zorgen te hebben en met Lotte, Fabien en Nienka op te kunnen trekken. Dat ik nog geen vriendje had wilde niet zeggen dat ik alleen maar studeerde op mijn slaapkamer. Integendeel, ik had er, zoals ze bij ons in de regio zo mooi zeggen “nogal juk an� in die periode. Met andere woorden, in normaal nederlands: ik was bloedgeil. Ik was, zoals ik zei, nét 16 en toen het voorjaar werd, begon het bij mij behoorlijk te kriebelen, kan ik me nog wel herinneren. In mijn slaapkamer kon de deur gelukkig goed op slot, zodat ik ongestoord kon masturberen. Mezelf vingeren deed ik al zeker vanaf mijn twaalfde, maar in het begin vond ik het niet zo speciaal en deed ik het niet zo vaak. Toen ik 16 was en veel in mijn kamertje studeerde kwam ik erachter dat masturberen veel lekkerder kon zijn dan ik tot dan toe had gedacht. Als ik een paar uur achter de boeken had gezeten en écht geen zin meer had begon ik me vaak voor te stellen hoe Lotte de lul van haar vriendje had aangeraakt. Daarna deed mijn fantasie vaak de rest en voor ik het wist was mijn onderbroekje kletsnat van het geil. Het was ook dat voorjaar dat ik begon met het “experimenteren�. Pas later hoorde ik dat iedereen dat doet en dat daar niets raars aan is, maar toen wist ik nog niet zo goed wat ik er van moest denken dat ik het heerlijk vond mezelf klaar te vingeren met een borstel een stukje in mijn kont gedrukt. Ook merkte ik dat kijkend naar de sexfilms op Canal + mijn clitoris in één keer hard en groot werd en mijn kutje helemaal doorweekt raakte. Mijn ouders dachten dat ik tot diep in de nacht aan het studeren was, maar niets was minder waar!

Nadat we allemaal het schooljaar goed hadden afgesloten, gingen we met zijn vieren op vakantie. Mijn oudere broer ging al jaren met zijn vrienden op zuip-vakantie naar Terschelling, maar dat leek ons niets. Gewoon even helemaal tot rust komen in een vrijstaand huisje in een groen vakantiepark leek ons het best. Natuurlijk was het Lotte die alles al snel had geregeld en niet veel later liet de vader van Fabien ons achter in het huisje dat voor de komende paar dagen van ons was. Dat lijkt misschien niet veel, maar ik was al lang blij dat het niet langer was, omdat ik (geil als ik in die periode was) me niet voor kon stellen dat ik het al die tijd zonder orgasme uit kon houden.

De eerste dag was vooral erg gezellig. We hadden flink wat inkopen gedaan in de supermarkt van het vakantiepark. Zelfs hadden we een paar Breezers erbij gekocht, dus de stemming was meteen goed. We hadden het vooral over de studie en eerlijk gezegd dacht ik de hele dag geen moment aan mijn geile buien. We waren allemaal behoorlijk moe van de autorit en de eerste indrukken, dus we besloten al snel in bed te kruipen. Ik had alleen een soort van slaapshirt bij me en mijn normale onderbroekje, maar ik zag dat zowel Fabien als Nienka een heel mooi slipje aanhadden; die van Fabien was wit, wat geweldig bij haar donkere huidskleur paste en die van Nienka was lichtblauw. Ik zag toen ook pas dat Nienka helemaal niet zo dik was als ze leek; ze had alleen behoorlijk grote borsten en dat ronde gezicht, wat haar dikker leek maken dan ze in werkelijkheid was. Ik moet eerlijk bekennen dat ik, toen ik haar jonge grote en stevige borsten tegen haar slaapshirt zag aanspannen, meteen weer bloedgeil werd. Lotte ging eerst nog even plassen, maar toen ze terug kwam trok ze alle kleren uit en zocht ze haar slaapshirt. Ze had eenzelfde soort onderbroekje aan als ik en terwijl ze aan het zoeken was naar haar shirt, kon ik de vorm van haar schaamlippen zien. Ik voelde tussen mijn benen en ja hoor: kleddernat. Dat zou nog wat worden, drie dagen zonder zelfbevrediging! Lotte kon haar slaapshirt niet vinden en trok dus zonder enige schaamte haar gewone shirt en bh uit, zodat ik haar tietjes goed kon zien. Ze had cup b, dus niet erg groot, maar wel mooi gevormd en erg wit van kleur. Haar tepels waren juist een stuk roder en staken mooi recht de lucht in. Het leek wel of ze er opgewonden van werd dat ze halfnaakt door de kamer liep! Ik probeerde nog te kijken of haar onderbroekje net zo nat als die van mij was geworden, maar ze slipte snel tussen de lakens en deed het licht uit.
Hoewel ik ondertussen bloedgeil was, was ik ook bek-af en viel dus meteen in slaap. Waar ik precies over droomde weet ik niet meer, maar het zal wel een erotische droom zijn geweest, want ik werd ontzettend hitsig wakker. We besloten na het ontbijt de dag aan het zwembad door te brengen, niet zo ver van ons huisje af. We hadden allevier een paar weken eerder bikinis gekocht bij de Zara in de stad en het werd tijd deze te gebruiken. Het was ontzettende warm die dag en rustig bij het zwembad liggen met af en toe een duik erin was dan ook het enige wat we konden doen. De hitte, de zon en het feit dat we allevier in bikini rondhuppelden hielp niet echt mijn hitsige gevoel weg te nemen, maar ik zag geen enkele kans ongemerkt naar het huisje terug te glippen en mezelf even te verwennen. Lotte had volgens mij hetzelfde probleem als ik, want haar tepels stonden de hele dag hard tegen de binnenkant van haar bikini aangedrukt. Terug in het huisje ´s avonds aten we een paar pizzas (niemand had nog zin om te koken) en besloten we de Breezers uit de koelkast te pakken. We hadden behoorlijk wat ingekocht; meer dan we die avond zouden opkunnen, maar door de hitte waren we behoorlijk uitgedroogd, dus die zoete drankjes gingen er wel in. Na een uur besloten we vast de slaapspullen aan te trekken en op de onderste twee stapelbedden samen gezellig door te drinken en te kletsen. Lotte had nog steeds haar shirt niet gevonden en liet deze dan ook gewoon weer uit. Niemand zei er natuurlijk wat van; het was ook nog steeds bloedheet binnen, dus gelijk had ze. Haar tepels waren weer steenhard en staken mooi schuin naar boven. Ik kon mijn ogen er moeilijk vanaf houden en naarmate ik meer Breezers ophad deed ik bijna geen moeite meer ergens anders naar te kijken. Tot mijn opluchting was ik niet de enige, want Nienka en Fabien (in hun mooie slipjes en slaapshirts) deden precies hetzelfde. Nadat Lotte op ons aandringen nog een keer het avontuurtje had verteld wat ze in de bibliotheek met haar (inmiddels ex-) vriendje had beleeft, waren we in een behoorlijke giechelige en vooral geile bui beland.
Na een half minuutje stilte met de lucht vol van een soort geile spanning zoals ik die daarna eigenlijk nooit meer heb meegemaakt, stelde Lotte voor “truth or dare� te spelen. Een flauw spelletje waarin je als de dobbelsteen jou aanwijst voor een vraag van de voorgangster of een opdracht van haar moet kiezen. We hadden het wel eens eerder gespeeld met een paar jongens uit de klas, maar dat kwam niet goed van de grond omdat niemand echt de waarheid durfde te zeggen op directe vragen. Lotte had daarom een goed idee: “Wie niet normaal op een vraag of opdracht antwoord, of als de rest denkt dat zij liegt, moet haar slipje uittrekken.� Dat klonk als een goed idee en ik was vast van plan nergens op te liegen, aangezien ik me nog een beetje schaamde voor mijn kutje, dat alleen nog maar een beetje blond donshaar had op de schaamlippen zelf. Ik begon met gooien en mocht beginnen met een vraag aan Lotte (een opdracht wilde ze niet). Ik dacht na over een redelijk onschuldige vraag, want ik wilde niet laten blijken hoe ontzettend geil ik wel niet was. Ik kon me echter niet goed beheersen en vroeg wanneer ze voor het eerst gemasturbeerd had. De andere meisjes schoten keihard in de lach en Lotte´s hoofd werd nog roder dan het al was. Maar ja, Lotte zou Lotte niet zijn geweest als ze toch niet direct antwoord had gegeven: “10 jaar�. Fabien en ik waren het er over eens dat dat wel erg jong was, maar Nienka vond dat wel meevallen, zei ze en gaf de dobbelsteen aan Lotte. De dobbelsteen wees Nienka zelf aan en zij koos een opdracht. “Nou�, zei Lotte, “drink je flesje Breezer maar in één teug leeg dan�. Nienka pakte het flesje en deed flink haar best, maar net voor het einde ging het er gewoon niet meer in, dus stopte ze, hield even pauze en dronk de rest ook op. Al behoorlijk aangeschoten vonden we dat natuurlijk niet tellen en dus moest haar slipje uit. Zonder al te veel protest en zichtbaar aangeschoten stond ze op, deed haar slipje uit en ging weer zitten, met de benen tegen elkaar gedrukt om haar kutje toch een beetje uit het zicht te houden. Ze had er net als ik niet veel haar op, dus waarschijnlijk schaamde ze zich een beetje, maar voor mij was dat natuurlijk een grote opluchting. Een half uur later had ik al 3 vragen beantwoord: Dat ik 12 was toen ik voor het eerst mezelf vingerde; dat ik tijdens het vingeren nooit aan mijn broer dacht (Lotte geloofde dat niet, maar Fabien en Nienka wel, dus ik mocht mijn onderbroekje aanhouden) en als laatste dat ik nooit pornofilms keek op Canal +. Dat was natuurlijk wel gelogen en dus moest ook mijn onderbroekje uit. Ik had al genoeg Breezers op om me niet meer te schamen voor mijn bijna haarloze kutje en ging rustig terug op bed zitten; niet wijdbeens, maar ik had zeker ook niks te verbergen. Toen we na een tijdje allevier naakt op bed zaten besloot Lotte dat de volgende straf voor liegen zou zijn het naakt rondom het huis rennen. Ik was ondertussen alweer kleddernat en bloedgeil en keek zonder schroom recht tegen het natte kutje van Lotte. Ook zonder haar, maar tijdens een antwoord op één van haar vragen had ze al toegegeven dat ze zich altijd tussen haar benen scheerde. Ook Fabien bleek dat te doen, resulterend in een mooi donker en glimmend kutje. Ook zij was blijkbaar behoorlijk hitsig.
Een paar vragen later besloten we er maar mee te stoppen. Vooral ook omdat niemand erg veel zin had naakt rond het huis te rennen. We waren wel bloedgeil, maar natuurlijk niet gek. Je weet nooit wie je ziet rondrennen en wat er dan voor engs kan gebeuren! Het was ondertussen rond middernacht en we besloten de televisie aan te zetten. Binnen drie seconden had Fabien Canal + opgezet (zogenaamd “toevallig�) en keken we naar een lelijke dikke kerel die een blonde del neukte. Niet echt opwindend, maar wel grappig. “Weet je�, zei Lotte, “ik weet wel wat écht geil is!� en pakte een pornoboekje uit haar koffer. “Van mijn broer gejat�, zei ze trots met een geheimzinnige blik in de ogen. Wauw! Dat was wel even iets heftiger dan Canal +! In het boekje stonden allemaal bloedmooie meisjes, nauwelijk ouder dan wij waren, in zeer heftige poses. “Vooral deze moet je zien�, zei Lotte, al bladerend naar achteren. “Denk je dat dit lekker is?� Op de foto zag ik een aziatisch-achtig meisje, zittend op bed met haar armen naar achteren en haar benen gespreid, terwijl een ander meisje – blond en klein – al geil glimlachend haar hele hand in de kut van de ander stopte. Dát had ik nog nooit gezien! Thuis had ik in een hele geile bui wel eens een banaan in mijn kut gestopt, en ook wel eens drie vingers, maar een hele hand; dat zou wel niet echt prettig zijn, leek me. Toch had het wel iets heel geils, die foto. Het aziatische meisje leek ook niet echt te lijden; integendeel zelfs. En voor ik er erg in had floepste ik eruit: “Nou, dat moeten we dan maar uitproberen he�. Volgens mij had Lotte dit al dagen van te voren zien aankomen, want ze haalde begeleid door hilarisch gelach van onze kant en met een quasi betrapt gezicht, plotseling van alles uit haar koffer vandaan: latex wegwerphandschoentjes, een dildo en glijmiddel. Lotte liet zich op bed zakken, net als het meisje op de foto en vroeg me op bijna jolige toon of ik het niet eens wilde proberen bij haar. Ze begon zich ondertussen ongegeneerd te vingeren. Eerst rustige halen over haar hele kutje, daarna een paar vingers naar binnen en met haar andere hand begon ze over haar klitje te wrijven. Eerst rustig, daarna steeds sneller. Ook Fabien en Nienka waren al begonnen zichzelf te strelen; Fabien had zelfs al haar wijsvinger diep in haar anus gestoken en stak met haar andere hand Lotte´s dildo tussen haar donkere glimmende schaamlipjes. Zelf raakte ik mijn kletsnatte doosje liever niet aan; ik was al zo geil door het zien van al die masturberende meisjes om mij heen dat ik zeker binnen een halve minuut zou klaarkomen en ik wilde eerst weten hoe het was Lotte te fistfucken. De handschoen had ik al snel aangedaan en met een beetje glijmiddel gingen de eerste drie vingers er heel gemakkelijk in. Lotte was ook bloedgeil ondertussen en stimuleerde haar klitje zo hard dat ze er bijna op sloeg. De vierde vinger was ook niet zo´n probleem, maar ik moest mijn hand er behoorlijk diep insteken om mijn duim er ook bij in te krijgen. Met nog wat extra glijmiddel gleed de hand er tenslotte helemaal in, zonder ook maar enige kracht te hoeven zetten. Lotte smeekte me om de hand heen en weer te bewegen en al slaand op haar klitje kwam ze nog geen minuut later spetterend klaar op mijn hand. Nu was het natuurlijk mijn beurt en Lotte trok een handschoen aan om mij te verwennen. Ook Nienka besloot een handschoen met glijmiddel aan te trekken en Fabien te fistfucken. Terwijl Lotte met mij bezig was kon ik ook Nienka´s hand tussen Fabians uiteengespreide lipjes zien glijden. Haar venusheuvel kwam zelfs een beetje omhoog omdat de hand in haar kutje zoveel ruimte in nam. Fabian leek er wat meer moeite mee te hebben dan Lotte had, maar kwam ook krijsend tot een hoogtepunt. Op dat moment stak Lotte na de eerste vier vingers ook haar duim in mijn doosje en gleed de hand helemaal naar binnen toe. Ik voelde het helemaal vullen tussen mijn benen. Elke erogene zone binnen in mijn kutje werd geraakt en ik werd bijna gek van genot. Fabien en Nienka hadden ondertussen de rollen omgedraaid en ik pakte de dildo die Fabien op bed had gelegd en stak hem een stukje in mijn kont. Lotte smeerde er wat glijmiddel op en zo ging ook dat ding soepel bij mij naar binnen. Ik stond werkelijk waar op springen; voelde me bloedheet tussen mijn benen. Zowel mijn kutje als mijn kont werden optimaal gestimuleerd en helemaal gevuld en hoewel ik het moment nog zo lang mogelijk probeerde uit te stellen kwam ik al heel snel en ontzettend heftig klaar, op precies hetzelfde moment ontploffend als Nienka. Dit was echt het allerbeste orgasme dat ik ooit gehad had en niet veel later vielen we totaal uitgeblust in slaap.

De volgende dag moesten we alweer terug naar huis, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit mijn laatste lesbisch-experimentele ervaring was...



Aantal keer bekeken: 46270
Waardering: 7.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online