Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn geile schoonzus Debora.

U leest om dit moment het verhaal Mijn geile schoonzus Debora gepost door Martijn Jobse. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Martijn Jobse
Gepost op: 2011-4-30

Verhaal:

Mijn geile schoonzus Debora
Mijn geile schoonzus Debora

Ik ben nu inmiddels 7 jaar gelukkig getrouwd met mijn vrouw en we hebben samen 3 kinderen. Ik ben nog al erg handig en daar schept mijn vrouw altijd mee op. Daardoor wist mijn schoonzus mij makkelijk te vinden voor een klusje bij haar in huis ze wilde namelijk de muren met sierplijster bedekt hebben en omdat ik dat bij ons in het gehele huis al had gedaan wist ze zeker dat ze aan het goede adres zou zijn. Mijn schoonzus woont alleen na een paar mislukte relaties. We hadden om 10:00 uur afgesproken bij haar thuis. Ik werk in de ploegendienst waardoor ik overdag veel thuis bent. Ik ging rond 09:45 uur uit huis om in ieder geval op tijd bij haar te zijn want zij had speciaal een snipperdag opgenomen om me bij te staan zodat alles naar wens zou verlopen. Toen ik aanbelde duurde het even voor ze open deed. Ze deed de deur open en stond daar in haar korte badjas. Mijn eerste reactie was van “ dat is een makkelijke werkoutfit” waarbij zij op een een of andere manier geil lachte, mijn broek werd er in ieder geval een stuk krapper op. Ze liep voor me uit rechtstreek naar boven omdat haar kamer het eerst gedaan zou worden. Het viel me eigenlijk nu pas op wat voor vreselijk lekker figuurtje ze had. Haar figuurtje kwam perfect naar voren in de badjas. Ze liep de trap op en doordat de badjas erg kort was had ik een vreselijk mooi uitzicht omdat ik achter haar de trap op liep. Wat ik zag geloofde mijn ogen niet want mijn schoonzusje had geen string aan want ik keek rechtstreek in haar geschoren kutje. Volgens mij had die ze het door want toen we boven in haar slaapkamer kwamen vroeg ze meteen waarom ik zo’n rode kop had.
Ik zei dat het door het fietsen kwam maar ik zag haar weer op een geile manier lachen waarbij ik dacht van zij weet wel beter. Ik wilde meteen beginnen aan de muren anders zou ik het nooit op tijd afkrijgen. Ze vroeg me of ik iets wilde drinken en of ik iets wilde eten. Een bakje koffie lusten ik wel maar dat eten zou later wel komen. Ze ging naar beneden om koffie te halen en ondertussen ging ik alvast alles klaar leggen. Ik was net begonnen toen de aroma me tegemoet kwam. Ik liet haar de koffie op het nachtkastje leggen zodat ik verder kon gaan en het bakje een beetje kon afkoelen. Ze vroeg me of ik het erg vond als ze even ging douchen en gaf haar mijn goedkeuring, ondertussen ging ik lekker door met de muren. Ik hoorde het water van de douche stromen en schonk er verder geen aandacht meer aan. Ik had al een muur klaar toen mijn schoonzusje de kamer binnen kwam. Mijn mond viel letterlijk wagenwijd open want ze stond daar in een mooi topje en een mini rokje ze ad haar lange zwarte haren mooi opgestoken en dan die mooie blauwe ogen en een mooie D cup, ze zag mijn verbazing en begon weer geil te lachen.
Ze vroeg of ik nog wat nodig had maar dat had ik niet dus ze ging op een stoel zitten om te kijken hoe ik bezig was. Na een paar minuten vroeg ze of het moeilijk was om dit te doen. Ik vertelde haar dat een klein kind dit zelfs kon doen en dat er werkelijks niks aan was. Ze vroeg of ze het ook een keer mocht proberen.
Ik legde haar uit hoe ze de spatel vast moest houden en hoeveel sierpleister ze er op moest doen. Ze deed dit keurig en hield de spatel tegen de muur maar met het zelfde gangetje viel al de mortel weer op de vloer. Ze vroeg of ik haar wilde assisteren en hoe kon ik zo’n lekker wijf iets weigeren? Om haar te helpen moest ik achter haar gaan staan om haar hand in de goed houding te plaatsen. Met dat ik achter haar ging staan drukte ze haar kont een beetje naar achter waardoor ze mijn lul beroerde. Die gaf meteen antwoord en begon meteen te steigeren. Dit voelde ze en duwde pardoes haar kont nog verder naar achter. Ondertussen rook in aan haar heerlijke parfum die rond haar hing en ik werd daardoor alleen maar geiler. Ik legde mijn hand op haar heup en trok haar zachtjes verder naar me toe waardoor zij met haar kont langs mijn lul begon te schuren. Dit gaf mij het startsein om verder te gaan.
Mijn geilheid overwon het en ik was meteen vergeten dat zij mijn schoonzusje was. Ik pakte haar meteen stevig bij haar borsten en begon haar kont ook meteen te schuren, ondertussen likte ik aan haar oren en dit alles ontving ze met veel plezier aan haar gehijg te horen.
Ondertussen was ze met haar hand al afgedaald naar mijn lul die ze stevig aan het masseren was en die liet zich ook niet onberoerd en werd echt mega hard. Ze draaide zich om en onze monden vonden elkaar. Onze tongen begonnen meteen met een hevig gevecht waarbij veel speeksel heen en weer vloeide. Ondertussen had ze mijn lul al uit mijn broek gehaald en was me al hard aan het aftrekken. Ik duwde haar topje omhoog en daar kwamen de meest perfecte borsten naar voren die ik ooit had gezien. Ze deed meteen haar armen omhoog zodat ik haar topje meteen helemaal uit kon doen. Ik pakte haar borsten in mijn handen en begon haar tepels te likken steeds om en om af en toe zoog ik er lekker aan en zette mijn tanden erin en dat werd dankbaar ontvangen met een geil kreuntje.
Toen vond ze het tijd dat het mijn beurt was en trok mijn T-shirt uit en begon overal op mijn torso te likken. Ze daalde rustig af naar beneden en hielp me uit mijn broek. Toen mijn broek uit was pakte ze mijn lul en begin er lekker aan te likken mijn eikel was helemaal paars zo geil was ik. Ze likte eerst het voorvocht op en ik zag aan haar dat ze er van genoot. Ze gleed af richting mijn ballen die ze ook een lekkere lik beurt gaf. Dit zag er zo geil uit dat ik er bijna spontaan van zou gaan spuiten. Ze gebruikte haar tong piercing perfect en daarna nam ze mijn lul in z’n geheel tot aan de stam in haar mond en ze bleef zo even zitten. Ik voelde dat ze haar keel samen kneep daardoor hield ik het bijna niet meer.
Dit voelde ze en ze stopte ermee ze zakte weer af naar mijn ballen en begon hier lekker te likken en te zuigen. Daarna begon ze me weer lekker te pijpen met lange halen en lekker veel speeksel waardoor alles lekker gesmeerd werd, ondertussen bewerkte ze met haar vrije hand mijn ballen en dit gaf echt een geweldig gevoel. Ik zij haar dat ze moest stoppen anders zou het feestje te vlug klaar zijn. Ze smeekte me om klaar te komen zodat we daarna extra lang door konden gaan. Ze begon me af te trekken en opende haar mond en stak haar tong uit. Dit was zo’n geil gezicht dat ik het niet meer kon houden. Ik voelde hoe mijn sperma zich bij de uitgang van mijn zak aan het ophopen was en begon zwaarder te kreunen. Dit merkte zij en begon nog feller te trekken wat resulteerde in een enorme explosie ik spoot zeker 5 grote klodders recht in haar mond die ze gewillig ontving. Daarna speelde ze er geil mee en deed haar mond dicht een paar tellen later deed ze haar mond wagenwijd open om te laten zien dat ze alles had doorgeslikt. Tering wat een geil wijf is ze zeg dit kan niet waar zijn. Ze begon me verder schoon te pijpen maar het was veel te gevoelig dus tilde ik haar omhoog en begonnen meteen weer heftig te zoenen wat ik eigenlijk nooit zou doen als iemand net mijn sperma heeft ontvangen maar ik was nu zo geil dat ik nergens meer om gaf. Het smaakte eerlijk gezegd wel erg geil en in mijn lul begon ook meteen weer een beetje level te komen.
Ik duwde haar op het bed en begon haar in haar nek te kussen waarna ik haar borsten weer onderhanden nam. Ondertussen was ik bezig met haar mini rokje te ontdoen ze werkte in ieder geval gewillig mee waarbij ik zag dat ze weer geen string droeg en ik nu zeker wist dat ze dit allemaal al gepland had. Daarna daalde ik af naar haar kaal geschoren kut die al lekker nat was. Ik likte eerst heel voorzicht aan haar klit waarbij ze meteen een stuip trekking maakte van genot. Daarna likte ik aan de zijkant van haar schaamlippen waarbij ze meteen harder ging hijgen. Nu ging ik lekker makkelijk tussen haar benen liggen zodat ik overal goed bij kon komen. Ik stopte een vinger in haar zeiknatte kut en begon haar rustig te neuken. Ondertussen ging ik aan de slag met haar klit die ik lekker bewerkte met mijn tong af en toe zoog ik eraan waarbij ze meteen begon te kronkelen. Na een tijdje stopte ik een tweede vinger in haar kut en begon haar G-spot te masseren ze begon meteen zwaarder te hijgen dit was voor mij een teken om te kijken tot hoe ver ik kon gaan nu ik wist dat ze over verhit was. Ik ging met mijn andere hand op zoek naar haar kontje ik maakte een vinger nat en stopte voorzichtig een vinger in haar kont. Tot mijn verbazing ging dit reuze makkelijk want ik voelde dat ze haar anus wijder open zetten. Dit was voor mij een teken om er nog een vinger bij te duwen. Ik had dus twee vingers in haar kont, twee vingers in haar kut en ik was haar klit aan het bewerken met mijn tong. Dit werd haar al vlug te veel want ze begon nu wel erg hard te kreunen. Ze hield haar adem even in en kwam daarna met een luide kreet werkelijk spuitend klaar. Ik had dit nog nooit meegemaakt dat een vrouw spuitend klaar kwam maar ik vond dit echt rete geil ik begon aan helemaal af te likken wat gepaard ging met hevige naschokken van haar kant uit.
Toen ze een beetje bij zinnen kwam trok ze me omhoog en likte mijn gezicht helemaal schoon van al het kut vocht. Mijn lul begon ook weer aardig hard te worden en dat zag ze ik ging op bed staan zodat ze me weer lekker kon pijpen. Ze nam mijn lul meteen weer in haar mond en begon mijn lul weer met een hand af te trekken terwijl ze met haar andere hand mijn ballen streelden. Na een tijdje stopte ze met pijpen en nam mijn ballen in haar mond, ik voelde haar tongpiercing langs mijn ballen gaan en tot mijn verbazing begon ze mijn kont te likken terwijl ze aan mijn pik begon te trekken. Dit voelde zo lekker dat ik het bijna niet meer kon houden ze merkte dit en stopte met trekken. Ik boog voorover zodat ik lekker met haar kutje kon spelen ik stopte er in een keer 3 vingers en begon haar wild te neuken. Ze smeekte me om haar te neuken. Ik stopte met haar te vingeren en draaide me om, ze spreiden meteen haar benen en trok ze op,dit zag er enorm geil uit.
Ik ging tussen haar benen zitten en zetten mijn lul voor haar neukgrotje. Ik duwde mijn lul in een keer in haar kut wat ze kreunend ontving. Ik voerde het tempo meteen flink op en ze kreunde heel de straat bij elkaar zo leek het. Ondertussen kneden ik haar borsten en ze vroeg me er harder in te knijpen en haar helemaal te misbruiken. Ondertussen keek ze hier geil bij en likte aan haar eigen tepels. Dit werd me te veel dus verlaagde ik het tempo even maar dat was niet goed genoeg voor haar. Ze beveel me om haar hard te neuken en mijn sperma in haar te spuiten. Dit hoefde ze geen twee keer te zeggen waardoor ik het tempo meteen weer flink opvoerden.
Ik voelde dat het niet meer lang zou duren en zij voelde dit ook en begon meteen zelf over haar klit te wrijven. Dit was wel zo’n geil gezicht dat ik wel moest klaarkomen. Te gelijke tijd kwamen we klaar waardoor ik haar kutspieren voelde samen trekken en ik daarbij zeker 4 a 5 stralen sperma tegen haar baarmoeder aan spoot.
Uitgeput viel ik op haar neer en begonnen weer heftig te tongen. Ik ging naast haar liggen en streelde haar borsten. Ze vroeg me of ik wat wilde drinken en stond op. Ze ging voor ons beide water halen. Toen ze terug kwam plofte ze naast me neer en dronken allebei ons water op. Daarna kwam ze weer lekker naast me liggen en begonnen we elkaar weer te strelen. Dit werd steeds intenser dat er weer leven in mij lul begon te komen. Ik geloofde mijn ogen niet want normaal kan ik echt maar 2 keer klaar komen en dan houd het toch echt op maar zij maakte iets in mij los wat in niet voor mogelijk hield. Zij zag dat mijn lul weer een beetje hard begon te worden en ze daalde meteen met haar mond af richting mijn lul. Ze begon lekker aan mijn eikel te likken zodat deze weer op volle oorlog sterkte was. Omdat ze voorover gebogen over mij hing kon ik ondertussen lekker met haar kutje spelen die nog steeds akelig nat was van haar kut vocht en mijn sperma. Ik maakte mijn vingers lekker nat en begon haar kontje te masseren. Dit liet haar niet onberoerd en begon zachtjes te kreunen en ging harder zuigen aan mijn pik.
Ik stak een vinger in haar kont en begon haar lekker te neuken met mijn vinger omdat dit zo makkelijk ging duwde ik er nog een vinger bij wat nog steeds soepel ging. Ik voerde het tempo op en ik voelde dat ze met een hand zichzelf aan het bevredigen was. Ze kronkelde van genot en dacht er nog wel een vinger bij te kunnen doen. Tot mijn verbazing ging dit ook wel makkelijk en ze ging als een bezetene rijden op mijn vingers. Ze smeekte me om mijn lul in haar reet te pompen wat ze natuurlijk geen twee keer hoefde te zeggen. Ze ging op haar rug liggen en tilde haar benen omhoog. Ik ging ertussen liggen en plante mijn pik voor kont. Ik duwde mijn lul zonder schroom in haar reet en begon meteen hard te neuken met grote halen. Ondertussen stopte ik een duim in haar kut terwijl zij zelf haar klit aan het stimuleren was. Ze begon heftiger adem te halen en daaruit kon ik opmaken dat ze op het punt stond weer te komen daardoor begon ik haar nog harder te neuken. Op dat moment voelde ik haar anus samentrekken en gilde ze het uit en kwam weer spuitend klaar waardoor heel mijn buik onder het kut vocht kwam te zitten. Na het uithijgen stond ik op en zij begon mijn buik schoon te likken en me af te trekken. Ik gaf haar aan dat ze moest omdraaien en op haar knieën moest gaan zitten. Ik nam achter haar plaats en propte mijn lul meteen in haar reet. Ik voerde het tempo meteen flink op en omdat ik al twee keer was klaar gekomen ging dit me wel makkelijk na een tijdje begon ze tussen haar benen door mijn ballen te masseren terwijl ik haar nog steeds in haar reet neukte. Dit was een pure sensatie waardoor het niet lang meer duurde want ik voelde mijn sperma weer opkomen. Ik kon nog een paar keer pompen toen ik mijn lading voelde opkomen waarna ik haar darmen vulde met mijn sperma. Ik was helemaal kapot en plofte neer op het bed. Ze kwam lekker bij me liggen en begonnen weer vurig te tongen. Toen we helemaal waren bijgekomen stelde ze voor om te gaan douchen. Ik vond dit een goed plan en achtervolgde haar naar de badkamer. Ze zette de douche aan en we gingen lekker met z’n tweeën douchen. Ik sopte haar lekker in en masseerde haar ondertussen op al haar gevoelige plaatsen. Ik begon haar weer te vingeren waarbij lekker wijdbeens stond zodat ik goed overal bij kon komen. Ik fixeerde me op haar klit die niet veel nodig had want ze kwam al heel vlug klaar. Nu begon ze mij in te soppen en kwam al snel bij mijn lul aan. Tot mijn verbazing begon hij langzaam weer te groeien waarna zij meteen op haar knieën ging zitten en mijn lul in haar mond nam en meteen weer stevig begon te pijpen. Ze speelde lekker met mijn ballen en kwam met een vinger langs mijn anus waar ze mee ging spelen. Voorzichtig duwde ze een vinger in mijn kont wat een hele nieuwe ervaring voor mij was vreemd maar wel lekker. Ze blijf me maar hard door pijpen en ik voelde door de extra stimulansen dat ik weer ging komen. Ik zei tegen haar dat ik moest komen en daardoor begon ze nog harder te zuigen. Ik voelde het vanuit mijn tenen opkomen en spoot mijn laatste resten sperma in haar keel. Ze bleef me een tijdje doorpijpen tot mijn pik helemaal schoon was. We wasten ons helemaal schoon het en kleden ons daarna weer aan. Ik heb haar kamer nog kunnen afmaken maar verder heb ik echt niet kunnen komen. Ik ben helemaal leeg naar huis terug gegaan. Mijn vrouw vroeg hoe het gegaan was en ik vertelde haar dat het allemaal een beetje tegen zat. Ze belde haar zus op om te zeggen dat ik volgende week wel weer verder zou gaan.
Wil je weten wat er die week erna is gebeurd geef dan een leuk cijfer als blijk van waardering.


Aantal keer bekeken: 49391
Waardering: 7.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online